آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش طراحی سایت رایگان

در این مقاله آموزشی قصد داریم که آموزش طراحی سایت را به صورت رایگان و در قالب یک سری ویدیو های آموزشی به شما علاقه مندان به طراحی وب سایت آموزش دهیم.

در این ویدیو های آموزشی شما می توانید به صورت گام به گام مراحل طراحی سایت را به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس یاد بگیرید.

فیلم آموزش طراحی سایت رایگان با وردپرس رایگان

در بخش زیر فیلم های آموزشی تعبیه شده است که به صورت گام به گام و مرحله به مرحله با نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس و انجام تنظیمات اولیه آن شما بتوانید یک سایت را با کمک این CMS قدرتمند برای خود طراحی و پیاده سازی نمایید.

شما ابتدا این ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید در صورتی که در هر بخشی به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ATGO با همکاران ما در ارتباط باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

مجموعه آموزش های طراحی سایت

مجموعه آموزش های طراحی سایت که در این صفحه خدمت شما ارائه شده است ابتدا از طراحی و ساخت وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس شروع می‌شود که فیلم های آموزشی آن در ابتدای مقاله خدمت شما ارائه شد.

سپس ما به سراغ آموزش HTML و CSS رفته ایم که شما میتوانید در ادامه مطلب فیلم های آموزشی HTML & CSS را نیز مشاهده نمایید.

به تدریج در صفحه سایر آموزش های مرتبط با طراحی وب سایت هم قرار داده می شود.

تا در نهایت شما با یادگیری کامل برنامه نویسی سمت کاربر و برنامه نویسی سمت سرور و یادگیری کامل وردپرس بتوانید هر نوع وب سایتی را مدیریت نمایید و به یک وبمستر حرفه‌ای تبدیل شوید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای توسط بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

مجموعه آموزش های طراحی سایت

آموزش آنلاین طراحی سایت با HTML و CSS

در بخش زیر شما می توانید آموزش آنلاین طراحی وب سایت با HTML و CSS را مشاهده نمایید.

در این بخش هم همانند بخش قبلی در زمان مشاهده این ویدیو های آموزشی هر کجا به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با تیم پشتیبان ATGO تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

همچنین در هر بخشی که کدهای شما اجرا نشد و با خطا مواجه شدید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات هم شما می توانید خطاهای مربوطه را برای ما ارسال کنید تا تیم پشتیبانی وب سایت ATGO شما را راهنمایی کنند.

برای مطالعه » می توانید جهت آشنایی بیشتر با آموزش طراحی سایت با html مقاله html چیست را مطالعه نمایید.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد

در این صفحه ما سعی کرده ایم که با ارائه فیلم های آموزشی مفید، آموزش های لازم را جهت یادگیری و پیاده سازی یک وب‌سایت کامل و قدرتمند به شما آموزش دهیم.

اما اگر صادقانه بخواهیم به شما بگوییم در صورتی که می خواهید یک وبمستر حرفه ای شوید نباید تنها به این آموزش ها اکتفا نمایید چرا که در دنیای IT دائماً آپدیت های جدیدی ارائه می‌شود و شما باید سعی کنید تا حد امکان همیشه به روز باشید و چیزهای جدیدی که مطرح می شود را یاد بگیرید.

ممکن است آموزشی که شما امروز مشاهده کرده اید چند وقت دیگر چیزهای جدید تر دیگری بیاید که کارایی بیشتری در پیشبرد اهداف شما داشته باشد.

پیشنهاد ویژه » برای یادگیری زبان php شما می توانید در دوره آموزش php ثبت نام نمایید، با شرکت در دوره php به صورت اصولی و حرفه ای می توانید این زبان برنامه نویسی سمت سرور رایاد بگیرید.

به همین منظور ما در اینجا دو تا از وب سایت های معتبر خارجی را که شما می توانید با کمک این سایت ها همیشه خودتان را به‌روز کنید را به شما معرفی می کنیم، سایت های Udemy و Lynda سایت هایی هستند که شما می توانید از آنها برای آموزش آنلاین طراحی سایت کمک بگیرید.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که متاسفانه این سایت ها فیلتر هستند و شما باید برای مشاهده آموزش های آنلاین طراحی سایت در این وب سایت های معتبر حتماً از یک فیلترشکن خوب استفاده نمایید.

البته وب سایت MDN این هم یکی دیگر از سایت های قدرتمند در زمینه یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت است که خوشبختانه تا به امروز فیلتر نشده و شما می توانید از این وبسایت هم کمک بگیرید.

همچنین برای یادگیری برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور هم می توانید از وب سایت W3school مطمئن معرف حضورتون می باشد کمک بگیرید.

با کمک این منابع معتبر و قدرتمند شما می توانید دانش خود را در زمینه آموزش طراحی وب سایت همیشه به روز نگه دارید.

همچنین همانطور که در بخش‌های قبلی هم گفته شد هرکجا به مشکل برخوردید راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO در اختیار شماست تا بتوانید از متخصصین این مجموعه کمک بگیرید.

پیشنهاد ویژه » برای حرفه ای تر شده در مسیر آموزش طراحی سایت، پیشنهاد می کنیم که با شرکت در دوره پروژه محور لاراول به صورت حرفه ای کتابخانه لاراول را یاد بگیرید.

آموزش لاراول به شما کمک می کند تا به صورت حرفه ای تر در مسیر آموزش طراحی وب سایت گام بردارید.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد

آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

در ویدیو های آموزش رایگان طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته است نشده است که تدوین آموزش این ویدیوها به گونه‌ای باشد که افرادی که در سطح مبتدی هستند و تازه می‌خواهند آموزش طراحی سایت را یاد بگیرند تا بتوانند گام به گام با این ویدیو های آموزشی پیش بروند و تا سطح حرفه ای و پیشرفته آموزش طراحی سایت را یاد بگیرند.

برای آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا رسیدن به مرحله پیشرفته پیشنهاد می شود که ابتدا شما یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند همانند وردپرس را دانلود و نصب کنید و تنظیمات آن را با مشاهده ویدیو های آموزشی که در بخش بالا مشاهده می کنید به صورت کامل یاد بگیرید.

کار کردن با افزونه های مهم وردپرس را یاد بگیرید و در مرحله بعد به سراغ یادگیری کدنویسی بروید.

طبیعتاً شما باید ابتدا به سراغ زبان های برنامه نویسی Front-End بروید و با یادگیری کامل Html & CSS& Java Script  بروید.

برای مطالعه » راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت

و سپس به سراغ یادگیری یکی از زبانهای سمت سرور یا Back-End بروید.

که در صورت استفاده از وردپرس شما ملزم به یادگیری زبان PHP هستید.

نکته : سیستم مدیریت محتوای وردپرس با استفاده از زبان PHP ساخته شده است.

برای مطالعه » نصب جاوا اسکریپت

آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته

آموزش طراحی سایت حرفه ای

با توجه به توضیحاتی که تا به این جا داده شد، برای این که شما بتوانید آموزش طراحی سایت حرفه ای را یاد بگیرید، مهارت های زیر را باید گام به گام آموزش ببینید که عبارتند از :

زبان های سمت کاربر یا Front-End »» HTML ، CSS ، و Java script را باید کامل یاد بگیرید.

یک زبان سمت سرور با توجه به علاقه خود PHP یا ASP.Net را یاد بگیرید.

در صورت علاقه مندی به php نیاز است که شما دیتابیس My-sql را یاد بگیرید، و در صورت علاقه مندی به زبان ASP.Net نیاز است که شما دیتابیس sql server را یاد بگیرید.

پس از فراگیری مباحث ذکر شده می توانید به سراغ آموزش یک CMS قدرتمند مانند وردپرس بروید، و با کمک آن سریع تر بتوانید محتوای وب سایت خود را مهیا کنید.

بعد از یادگیری فرآیند ساخت وب سایت پویا با استفاده از متد های مختلف، بهتر است که در کنار آن به سراغ یادگیری سئو و بهینه سازی وب سایت بروید، تا بتوانید صفحات خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی نمایید، و کلمات کلیدی و خدمات وب سایت خود را در گوگل بالا بیاورید.

برای یادگیری مباحث SEO شما می توانید که از مقالات آموزشی درج شده در بخش زیر کمک بگیرید.

بعد از آن برای این که بتوانید به عنوان یک وب مستر حرفه ای خدمات ارائه شده در سایت خود را به همگان معرفی کنید، و اصطلاحا کار برند سازی را به خوبی انجام دهید بهتر است که علاوه بر بهینه سازی صفحات سایت برای موتور های جستجو بر روی Social Networks های پر طرفدار هم کار کنید.

بویژه اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، لینکدین، آپارت، یوتیوب، پینترست، و غیره که می توانند به برند سازی و افزایش ورودی وب سایت شما کمک شایانی انجام دهند.

یکی از مزیت های بسیار مهم یادگیری آموزش طراحی وب سایت به صورت حرفه ای این است که شما در این حوزه بدون این که نیاز باشد در شرکت یا سازمان خاصی استخدام شوید، می توانید به صورت فریلنسری برای خود کسب درآمد کنید.(یعنی این که به صورت مستقل کار کنید، و خودتان آقای خودتان باشید.)

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شخصی با 6 ماه پشتیبانی رایگان + ارائه پکیج آموزش رایگان مدیریت وب سایت

آموزش طراحی سایت حرفه ای

آموزش طراحی سایت pdf

بنا به درخواست برخی از کاربران وب سایت Atgo جزوه آموزش طراحی وب سایت را در این بخش برای شما قرار داده ایم که می توانید این جزوه آموزشی را دانلود کرده و مطالعه کنید.

این جزوه آموزشی برای آن دسته از افرادی می تواند مفید باشد که قصد شرکت در آزمون فنی و حرفه ای را دارند و می خواهند مدرک طراحی وب سایت را اخذ نمایند.

همچنین افرادی هم که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند می توانند این جزوه آموزشی را مطالعه کنند.

جزوه آموزش طراحی سایت که به صورت یک فایل PDF است را دانلود نمایید، و مطالعه کنید، در صورتی که در هر بخشی از آن نیاز به سئوال یا راهنمایی داشتید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ATGO با تیم پشتیبان این وب سایت ارتباط برقرار نمایید، و سئوالات خود را بپرسید.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

آموزش طراحی سایت pdf

پیشنهاد ویژه » سفارش طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده نمونه وب سایت های فروش اینترنتی

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در بخش زیر یکسری مقالات آموزشی پیرامون آموزش طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی صفحات در اختیار شما قرار داده شده است.

مطالعه این مقالات آموزشی خالی از لطف نمی باشد، و همچنین می تواند موجب افزایش علم شما در زمینه طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی صفحات وب شود.

با کلیک برروی هر یک از لینک های درج شده شما می توانید به صفحه مذکور مراجعه کرده و مقاله مورد نظر خود را مطالعه کنید.

همچنین در انتهای همین صفحه نیز بخش نظرات وب سایت برای شما تعبیه شده است که شما می توانید نظرات، سئوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش وارد نمایید، و ما بسیار خرسند می شویم که شما عزیزان ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهره مند کنید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شرکتی با 6 ماه پشتیبانی رایگان + ارائه پکیج آموزش رایگان مدیریت وب سایت

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر سئو و توسعه فردی >>

چگونه کامنت ها می تواند روی سئو وبسایت تاثیر گذار باشد

سئو تکنیکال چیست

سئو داخلی چیست

سئو خارجی چیست

مشاوره سئو رایگان

ابزارهای سئو

سئو مارکتینگ

استراتژی سئو

آموزش سئو

چگونه کارشناس سئو شویم

سوالات متداول سئو سایت

سئوکار کیست و چه وظایفی دارد ؟

اصول سئو در تولید محتوا

چگونه بک لینک رایگان بگیریم

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر طراحی وب سایت و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

تاثیر کامنت ها بر روی سئو وب سایت

گوگل میت چیست

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

 Crm چیست و چه کاربردی دارد

سوالات متداول در مورد آموزش رایگان طراحی سایت

آیا آموزش طراحی سایت رایگان کامل هست ؟

بله این پکیج آموزش رایگان طراحی سایت کامل هست و از ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت با وردپرس در آن به صورت کاملا رایگان تدریس میشود.

آیا یادگیری این آموزش برای شروع طراحی سایت کافی است؟

در صورتی که شما می خواهید یک سایت شخصی راه اندازی کنید بله. اما اگر هدف شما از یادگیری طراحی سایت کسب درآمد است حتما می بایست اقدام به شرکت در دیگر دوره های طراحی سایت مانند html و css و یا سئو نمایید که آموزش های رایگان این دوره ها هم در سایت آریا تهران موجود می باشد.

نحوه دریافت آموزش رایگان طراحی سایت چیست؟

تمامی ویدیو هایی آموزشی در سایت ما در همین صفحه موجود می باشند و حتی بدون نیاز به ثبت نام می توانید آن ها را مشاهده نمایید و از آن ها استفاده نمایید.

با آموزش طراحی سایت رایگان هر نوع سایتی را می شود طراحی کرد ؟

در این صفحه آموزش وردپرس، html – css – قرار داده شده است، و در آینده هم آموزشی های جاوا اسکریپت و php قرار داده می شود، شما با مشاهده این آموزش های می توانید هر نوع وب سایتی که برای طراحی و مدیریت آن مستلزم زبان php است را طراحی و مدیریت نمایید.

اگر بعد از مشاهده ویدئوی های آموزش طراحی سایت رایگان به مشکل برخوردیم چکار کنیم ؟

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت atgo با تیم پشتیبانی این وب سایت ارتباط برقرار نمایید.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقتتون بخیرمن قصدارم برای کسب وکارم یه سایت بسازم امامبتدی هستم ولی به اینکارعلاقه دارم که خودم سایتم راطراحی کنم اگرجایی به مشکل بخورم جهت تکمیل سایتم ایاراهنماییم میکنید

  2. سلام وقت بخیر
    هیچ کدام از فیلم ها باز نمیشود لطفا راهنماییم کنید🙏🏻با کروم و فایر امتحان کردم

  3. پارت چهارده css و html باز نمیشه:)
    میشه لطفا درستش کنین؟
    ممنون از زحماتتون🌻

  4. سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر از اموزش های بسیااااار مفید و ارزنده که بصورت رایگان توی سایت قرار دادین🙏
    به یه مشکلی برخوردم حین نصب xampp و wordpress
    چطور میتونم برطرف کنم مشکلمو

    1. سلام مراحل نصب و راه اندازی سایت رو مطابق با ویدئو های آموزشی درج شده در وب سایت جلو ببرید، در صورتی که به هر گونه ارور یا خطایی برخورد کردید از طریق شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

  5. سلام و درود بر شما
    ممنون از آموزش های خوبتون
    استاد ادامه ی ویدیو های طراحی سایت با وردپرس رو کجا میتونم ببینم؟

    1. سلام وقت بخیر، ویدئوی های آموزش طراحی سایت پیشرفته بزودی در همین صفحه بارگذاری خواهد شد.

  6. سلام وقت بخیر
    ممنون از آموزش های خوبتون؛
    فقط قسمت آموزش طراحی سایت با Html و Css فایل شماره 14 (یکی مونده به آخر) خرابه و باز نمیشه، میشه لطفا بررسی کنید

    1. سلام، بله حتما در اسرع وقت آموزش های جدید در این صفحه بارگذاری خواهد شد و فیلم ها آپدیت می شود.

  7. سلام توی ویدیوی اول پایین صفحه نوشته بود استفاده از این مجموعه فقط برای کسی که تهیه کرده مجاز می‌باشد ،ولی توی سایت زدید رایگان ،میشه توضیح بدید ممنون میشم

    1. سلام، بله ویدئو ها به صورت کاملا رایگان در سایت atgo و آریا تهران در اختیار کاربران این دو وب سایت است که بتوانند مشاهده نمایند، منظور از این عبارت این است که بدون اجازه مجموعه atgo و آریا تهران هیچ وب سایت دیگری حق استفاده از این ویدئو ها را ندارد.

    1. سلام، ممنون از حسن نظر شما در صورتی که برای آموزش طراحی سایت نیاز به هر گونه راهنمایی و کمک داشتید، می توانید با تیم پشتیبان atgo اراتباط برقرار نمایید.

  8. مطالب بسیار مفید و آموزنده بود.
    خداقوت استاد شجاعی .

    1. سلام، بسیار خوشحالم که آموزش طراحی سایت با وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته است. امیدوارم درآینده زمان کافی را بدست بیاوریم تا بتوانیم ویدئو های آموزشی بیشتری را در این صفحه خدمت شما دوستان عزیز و علاقه مند به مباحث آموزش طراحی سایت ارائه کنیم.

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.