افزونه ووکامرس چیست

افزونه ووکامرس چیست

افزونه ووکامرس یکی از افزونه های کاربردی سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین در قالب یک سایت وردپرسی به فروش برسانید.

همانطور که می دانید امروزه سایت های وردپرسی علاقه مندان بسیار زیادی را در بین وبمستران پیدا کرده است، اما زمانی که شما یک سایت وردپرسی را ساخته و بر روی هاست بارگذاری می کنید وقتی که شما بخواهید یک سری محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین در سایت به فروش برسانید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس این قابلیت را ندارد تا بتواند محصولات شما را به صورت آنلاین در اختیار کاربران اینترنتی قرار دهد و شما باید این قابلیت را به وردپرس اضافه نمایید.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

افزونه ووکامرس می تواند این قابلیت را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما اضافه کند.

و شما باید این افزونه را خریداری نمایید و بر روی سایت خود نصب نمایید که در ادامه این مطلب نحوه نصب این افزونه و آموزش کار کردن با این افزونه را به شما ارائه می دهیم، پس برای یادگیری هرچه بهتر کار کردن با افزونه ووکامرس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته ۱ : افزونه یا  Plugin  می تواند یک سری قابلیت ها را به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اضافه کند که شما باید افزونه های ضروری را برروی وردپرس خود نصب نمایید.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

نکته ۲ :  برای نصب تمامی افزونه ها بر روی وردپرس از جمله افزونه ووکامرس شما از دو طریق می توانید افزونه مورد نظر خود را بر روی وردپرس نصب نمایید.

یا این کار را از طریق خود وردپرس انجام دهید و با مراجعه با بخش افزونه ها گزینه افزودن را بزنید و افزونه مورد نظر خود را به راحتی بر روی وردپرس نصب کنید.

و یا اینکه باید افزونه مد نظر خود را از طریق هاست بر روی وردپرس نصب نمایید، که در قسمت زیر ما فیلم آموزش نصب افزونه ووکامرس را به شما آموزش داده ایم، فیلم آموزشی در مورد آموزش نصب افزونه ووکامرس است اما برای نصب سایر افزونه های وردپرسی هم شما می توانید با توجه به آموزش ارائه شده از همین طریق هر افزونه ای را که به آن نیاز داشتید بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود نصب نمایید.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

ووکامرس چیست

افزونه ووکامرس چیست و چه ویژگی هایی دارد

افزونه ووکامرس می تواند به شما کمک کند تا بتوانید محصولات خود را به صورت برخط یا آنلاین در بستر وب به فروش برسانید.

شما با نصب افزونه ووکامرس می‌توانید محصولات مد نظر خود را در بخش محصولات این افزونه وارد نمایید و برای هر یک از این محصولات ویژگی های مرتبط هر محصول را وارد کنید و تصویر مرتبط با هر محصول را نیز در آن قسمت درج نمایید، ضمن اینکه قابلیت دسته بندی محصولات و برچسب گذاری برای محصولات نیز در این افزونه وجود دارد.

قابلیت افزونه ووکامرس این است که شما با کمک این افزونه به راحتی می توانید یک فروشگاه اینترنتی را برای خود راه اندازی کنید.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

افزونه ووکامرس چیست و چه ویژگی هایی دارد

نصب افزونه ووکامرس

در بخش قبلی ما افزون حکومت را خدمت شما معرفی کردیم و گفتیم که این افزونه به ما کمک می‌کند تا بتوانیم قابلیت فروش آنلاین محصولات را در وب سایت خود پیاده سازی نماییم.

برای این منظور شما باید ابتدا این افزونه را خریداری نمایید و پس از خریداری این افزونه از طریق فیلم آموزشی که در بخش زیر ما تهیه کرده ایم این افزونه را بر روی سایت وردپرسی خود نصب نمایید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

نصب افزونه ووکامرس

فیلم آموزش نصب افزونه ووکامرس

در بخش زیر یک فیلم آموزشی را تهیه کرده ایم که در آن نصب افزونه ووکامرس به صورت کامل توضیح داده شده است در این ویدیو آموزشی ما افزونه ووکامرس را هم بر روی هاست مجازی یا لوکال هاست و هم بر روی هاست اصلی نصب می کنیم تا شما با روش‌های مختلف نصب افزونه بر روی هاست مجازی و یا هاست واقعی آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه » خرید بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

آموزش ۰ تا ۱۰۰ ووکامرس

در دوره قبلی شما ویدیوی آموزشی نحوه نصب افزونه ووکامرس را مشاهده کردید، و تا به اینجا یاد گرفتید که افزونه ووکامرس را چگونه بر روی وبسایت خود نصب کنید.

در این قسمت قصد داریم که آموزش صفر تا صد کار کردن با افزونه ووکامرس را به شما ارائه دهیم، شما می توانید با مشاهده این ویدیو آموزشی با تنظیمات بخش های مختلف افزونه ووکامرس آشنا شوید.

امیدواریم که این ویدیوی آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ ووکامرس

افزونه های کمکی ووکامرس

زمانی که شما افزونه ووکامرس را نصب می کنید می توانید یک سری امکانات دیگر را هم به افزونه ووکامرس خود اضافه کنید از جمله :

  • افزونه قرعه‌کشی در ووکامرس
  • افزونه حسابداری در ووکامرس
  • افزونه محصولات دانلودی ووکامرس

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

افسانه های ذکر شده می تواند به عنوان امکانات اضافی به وکامرس شما اضافه شود و قابلیت های فروشگاه اینترنتی شما را افزایش دهند.

برای مطالعه » برگه ها در وردپرس

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

برای مطالعه » وردپرس چیست

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

سئوالات متداول در مورد افزونه ووکامرس ؟

افزونه ووکامرس چیست ؟

افزونه ووکامرس یکی از افزونه های کاربردی سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین در قالب یک سایت وردپرسی به فروش برسانید.

آیا افزونه ووکامرس رایگان است ؟

بله، استفاده از افزونه ووکامرس رایگان است، و شما می توانید این افزونه را به راحتی با توجه به ویدئوی آموزشی که در این صفحه قرار داده شد، نصب نمایید.

افزونه ووکامرس چه امکاناتی را به ما می دهید ؟

شما به کمک افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید، برای فروشگاه خود محصول تعریف کنید، می توانید محصولات خود را به شکل ساده یا متغیر در این افزونه تعریف کنید، برای محصولات خود ویژگی های مختلف و مدیریت انبارداری در نظر بگیرید، برای محصولات فروشگاه اینترنتی کد تخفییف تعریف کنید، و یا تخفیفات خود را به صورت درصدی یا ثابت تعریف نمایید، برای فروش محصولات اینترنتی خود مکان های حمل و نقل تعریف کنید، ویژگی های مالیاتی را برای محصولات خود در نظر بگیرید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

تاثیر کامنت ها بر روی سئو وب سایت

گوگل میت چیست

چگونه بک لینک رایگان بگیریم

سایز مناسب لوگو برای سایت

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

مقالات طراحی سایت

مشاهده همه

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.