تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام به صورت سئو شده و بهینه از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo می باشد که در قالب پکیج های ویژه به شما ارائه می شود.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات تولید محتوا در اینستاگرام توسط متخصصین بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران با ما همراه باشید.

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

جهت استعلام هزینه تولید محتوا در اینستاگرام همکاران ما در تمامی تعرفه های مربوط به هزینه تولید محتوا در اینستاگرام را در قالب یک فایل PDF تدوین کرده اند، و در این بخش در اختیار شما قرار داده اند.

شما می توانید فایل pdf قیمت تولید محتوا در اینستاگرام را در بخش زیر دانلود نمایید و بخش‌های مختلف آن را مطالعه کنید و در صورتی که نیاز به سوال و یا راهنمای بیشتر داشتید می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت ATGO با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما اطلاعات دقیق در را در اختیار شما قرار دهند.

استعلام قیمت و خدمات اینستاگرام

سفارش تولید محتوای اینستاگرام

پس از مطالعه فایل pdf تعرفه های قیمت تولید محتوا در اینستاگرام اگر قصد سفارش تولید محتوا برای پیج اینستاگرام خود را دارید می توانید از طریق لینک زیر با دپارتمان تولید محتوا در شرکت ATGO ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش

برای مطالعه » راهنمای بروزرسانی اینستاگرام

ایده تولید محتوا برای اینستاگرام

بسیاری از افرادی که قصد تولید محتوا برای پیج اینستاگرام خود را دارند در ابتدا هیچ گونه پیش زمینه و یا ایده ای در ذهن آنها وجود ندارد تا بتوانند بر اساس آن یک استراتژی تهیه کنند و بتوانند به بهترین شکل کار تولید محتوا برای پیج اینستاگرام خود را انجام دهند.

برای همین منظور و برای این که ایده های مختلفی برای تولید محتوای اینستاگرامی در ذهن شما ایجاد شود، ما تعدادی از نمونه کارهای تولید محتوا برای پیج های مختلف اینستاگرام را در اختیار شما قرار داده ایم.

با مشاهده این پیج های موفق با نحوه و اصول تولید محتوا در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

ضمن اینکه در بخش زیر لینک دسترسی به چندین پیج موفق اینستاگرام که کار تولید محتوای آن بر عهده دپارتمان تولید محتوای شرکت ATGO بوده است، قرار داده شده است.

شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر پیج های اینستاگرامی موجود را مشاهده نمایید.

همچنین می توانید مقاله تولید محتوا چیست را مطالعه نمایید.

بهترین پیج های تولید محتوا در اینستاگرام

لیست مشتریان شرکت تولید محتوای اینستاگرام در تهران :

_instagram.com/Aryatehran

instagram.com/Arya.tehran.cooking

instagram.com/Aryatehran2

instagram.com/Aryacoveit

پیشنهاد ویژه » سفارش انواع محتوا در بهترین شرکت تولید محتوا تهران

بهترین پیج های تولید محتوا در اینستاگرام

فیلم تولید محتوای اینستاگرام

در بخش زیر در قالب یک ویدئو شما می توانید تیزر مربوط به تولید محتوای تصویری که همکاران ما تهیه و تدوین کرده اند را مشاهده نمایید.

خدمات تولید محتوای اینستاگرام

خدمات تولید محتوای اینستاگرام می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • طراحی پست
  • طراحی استوری
  • استوری موشن
  • طراحی گرافیکی
  • طراحی هایلایت ها
  • هشتگ گذاری
  • تولید کپشن مناسب
  • استفاده از Ring Light ها برای محتوای اینستاگرامی

برای مطالعه » افزایش فالوور اینستاگرام

خدمات تولید محتوای اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

بسیاری از افراد علاقه مند هستند که خودشان کار مدیریت پیج اینستاگرامی را برعهده بگیرند و تمامی موارد مدیریت پیج اینستاگرام از جمله تولید محتوا را شخصا انجام دهند.

در صورتی که شما علاقه مند به یادگیری نحوه تولید محتوا در اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام هستید می توانید در دوره های آموزشی شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO شرکت نمایید، و اصول تولید محتوا در اینستاگرام را به صورت کاملا حرفه ای و از صفر تا صد یاد بگیرید.

برای شرکت در کلاسهای دوره آموزش تولید محتوا در اینستاگرام از طریق لینک زیر با بخش پشتیبانی شرکت ATGO تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

آموزش تولید محتوای اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان

یکی از خدمات پکیج تولید محتوا در اینستاگرام که توسط شرکت ATGO به مشتریان این مجموعه ارائه می‌شود این است که پس از ارائه خدمات تولید محتوا در اینستاگرام به مشتریان، پکیج آموزش تولید محتوا در اینستاگرام نیز به صورت رایگان به شما ارائه می شود.

شما به کمک این پکیج آموزشی می توانید صفر تا صد نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه » تولید محتوای متنی + تخفیف ویژه برای ثبت اولین سفارش شما

همچنین برای یادگیری نگارش انواع محتوا می توانید به صفحه آموزش تولید محتوا مراجعه نمایید.

و در صورت داشتن تایم کافی برای آموزش می توانید به صفحه دوره تولید محتوا مراجعه نمایید.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان

تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه

از زمانی که شما یک پیج اینستاگرام را برای خود راه اندازی می کنید در صورتی که پیج شما یک پیج Business باشد، یکی از وظایف بسیار مهم شما برای جذب مخاطب، یا فالوور و ارتقای سطح پیج اینستاگرام تولید محتوای سئو شده در اینستاگرام، به صورت کاملا یونیک و استاندارد و با رعایت تمامی الگوریتم های مربوط به اینستاگرام است.

پس برای این منظور شما دو راه پیش رو دارید، یا باید خودتان با فراگیری آموزش‌هایی بتوانید کار تولید محتوا در پیج اینستاگرامی خود را انجام دهید و یا اینکه با یک شرکت تولید محتوا قراردادی را در این زمینه تنظیم کنید که این شرکت کار تولید محتوا در اینستاگرام را برای شما انجام دهد.

از آنجا که هدف ما برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام ارائه خدمات و محصولات به صورت آنلاین و اینترنتی به مخاطبین است، پس از ارائه یک محتوای استاندارد و حرفه ای در پیج اینستاگرام می تواند یک ابزار مفید و قدرتمند برای معرفی هر چه بهتره محصولات و خدمات ما به کاربران پیج اینستاگرام باشد.

به کمک اپلیکیشن اینستاگرام شما می توانید محتوای همیشه سبز و پرکاربرد برای جذب ترافیک بیشتر پیج مورد نظر خود تولید نمایید، که به شکل تلویحی این ترافیک بیشتر می تواند موجب فروش و برند سازی پیج شما شود.

ارائه یک محتوای حرفه ای در پیج اینستاگرام هم می‌تواند باعث جذب فالوور بیشتر برای پیج اینستاگرام شود، و هم می‌تواند زمینه فروش بیشتر محصولات و خدمات ما به کاربران هدف را فراهم کند، البته به شرط آن که شما برای خود یک استراتژی محتوا به صورت کاملا هدفمند و با آنالیز دقیق بر روی پیج های اینستاگرامی که رقیب شما هستند اتخاذ نمایید.

و یا شاید هم با ارائه محتوای حرفه‌ای و یونیک بسیاری از فالوورهای پیج اینستاگرام که اصطلاحا به آن ها فالوور روح گفته می شود، تبدیل به فالوور وفادار برای پیج مربوطه شوند.

توجه » در صورتی که شما تولید محتوای اینستاگرام را به صورت حرفه ای بلد باشید، می توانید به صورت فریلنسری در این حوزه کار کنید، و برای خود کسب درآمد داشته باشید.

فقط نکته ای که مهم در این خصوص این است که شما باید تکنیک های جذب مشتری را به خوبی بلد باشید، و بتوانید برای خود برند سازی نمایید.

پیشنهاد ویژه » تولید محتوای تصویری + تخفیف ویژه برای ثبت اولین سفارش شما

تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه

نحوه تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام هم مانند هر حرفه دیگری نیاز به یک سری اصول دارد که شما باید گام به گام این اصول را در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را به خوبی انجام دهید.

مخاطب شناسی :

اولین موردی که باید برای تولید محتوا در اینستاگرام به آن توجه نمایید بحث مخاطب‌شناسی است شما باید بدانید که محتوای خود را برای چه افرادی و با چه سلیقه‌ای منتشر خواهید کرد. (توجه » برای این که مخاطبین پیج خود را بهتر بتوانید شناسایی نمایید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی بهترین منابع برای تولید محتوا را مطالعه نمایید.)

شناخت مخاطب اگرچه کار زمان گیری می تواند برای شما باشد اما یکی از اساسی ترین مواردی است که برای ایجاد تولید محتوای کاربر پسند در اینستاگرام بسیار می تواند به شما کمک کند.

در صورتی که در گام اول شما بتوانید با مخاطب شناسی درست، محتوای خود را به خوبی به کاربران و فالوورهای خود منتقل کنید قطعاً این مورد می تواند در جذب فالوور و فروش بیشتر در پیج اینستاگرام به شما کمک کند.
پس بنابراین در درجه اول سعی کنید که نیازهای مخاطبین هدف خود را به خوبی شناسایی کنید.

برای مطالعه » کپشن نویسی در اینستاگرام

همکاری با اینفلوئنسر ها :

یک مسیر میانبر برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد که سریعتر می تواند شما را به هدف مورد نظر برساند و آن هم همکاری و ایجاد ارتباط نزدیک با اینفلوئنسر ها می باشد.

در واقع همکاری و ارتباط با اینفلوئنسر ها به شما کمک می کند که با پرداخت هزینه بسیار سریعتر برای صفحات خود مخاطب جذب کنید و سریع تر بتوانید محصولات و خدمات خود را در پیج اینستاگرام به فروش برسانید.
زمان مناسبی را برای انتشار محتوای خود انتخاب کنید

در مرحله اول ما به شما گفتیم که سعی کنید مخاطب‌شناسی درستی برای دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود داشته باشید.

برای مطالعه » راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت

با توجه به شناختی که از مخاطبین پیج خود به دست آورده اید سعی کنید که زمان مناسبی را برای انتشار مطالب و محتوای خود در پیج اینستاگرام انتخاب نمایید.

و محتوا های خود را به صورت منظم در یک تایم مشخص در پیج اینستاگرام منتشر کنید.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

استفاده مناسب از هشتگ ها :

سعی کنید که از هشتگ های اینستاگرام برای بحث تولید محتوا به صورت مناسب استفاده نمایید.

با توجه به موضوع محتوایی که انتخاب کرده اید و قصد دارید آن را در پیج اینستاگرام منتشر کنید سعی کنید که بهترین هشتگ ها را برای موضوع مورد نظر انتخاب نمایید.

انتخاب کپشن مناسب :

فاکتور بعدی که در تولید محتوای پیج اینستاگرام باید به آن توجه شود انتخاب کپشن مناسب می باشد.

شما باید دقت کنید که در کفش ناخود به این موضوع اشاره کنید که محتوای پست شما دقیقا چیست.

و در شرایطی می توانید از کال تو اکشن هم استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای + پکیج آموزش مدیریت وب سایت + 6 ماه پشتیبانی رایگان

طراحی عکس برای تولید محتوا در اینستاگرام :

یکی از مواردی که میتواند محتوای شما را برای کاربران جذاب تر کند استفاده از تصاویر حرف های با قالب های زیبا و مخاطب پسند است.

برای این منظور شما می توانید از نرم افزارهای حرفه ای ادیت عکس مانند نرم افزار فتوشاپ و یا نرم افزار ایلوستریتور استفاده نمایید، که در مقاله آموزشی ساخت کاور پست اینستاگرام نحوه طراحی عکس برای پست های اینستاگرامی به همراه ویدئوی آموزشی در این صفحه توضیح داده شده است.

البته اپلیکیشن های زیادی برای تنظیم کردن قالب تصاویر وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم که از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور استفاده نمایید که قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و به شما کمک می کند که کار خود را حرفه ای تر انجام دهید.

ضمنا شما می توانید با قابلیت آموزش چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم در استوری های اینستاگرام خود لینک قرار دهید، و کاربران را به سمت صفحات هدف خود هدایت نمایید.

پیشنهاد ویژه » ساخت تیزر تبلیغاتی و لوگوموشن در شرکت atgo به صورت حرفه ای

نحوه تولید محتوا در اینستاگرام

سوالات متداول در مورد تولید محتوای اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام ؟

جهت دریافت هزینه های مربوط به تولید محتوا در اینستاگرام شما می توانید با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید، همچنین می توانید در این صفحه فایل pdf مربوطه را دانلود نمایید.

ترفند های تولید محتوا برای اینستاگرام ؟

کپشن مناسب، هشتگ مرتبط، توجه به فیلتر های اینستاگرام، توجه به قابلیت های استوری.

تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام ؟

برای دانلود تعرفه های تولید محتوا در اینستاگرام، د راین صفحه فایل pdf تعرفه های تولید محتوای اینستاگرامی را دانلود کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟

تولید محتوا در اینستاگرام به معنای ارائه محتوای کاربر پسند، یونیک و سئو شده مطابق با الگوریتم های اینستاگرام و نیاز مخاطب، استفاده از کپشن مناسب، هشتگ گذاری مرتبط، استوری های مناسب و استفاده به جا از فیلتر های اینستاگرام همراه با طراحی قالب تصاویر حرفه ای برای پست ها و ساخت تیزر های حرفه ای برای پست های اینستاگرامی می باشد.
در واقع تولید محتوای اینستاگرام یک ابزار موثر برای معرفی محصولات، و خدمات ما به کاربران و دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرام محسوب می شود.

مزایای تولید محتوا در اینستاگرام؟

مزایایی که تولید محتوای اینستاگرام می تواند برای شما داشته باشد این است که شما با انجام تولید محتوای یونیک که با توجه به نیاز های مخاطبین شما تهیه و تدوین شده است می توانید محصولات و خدمات مجموعه خود را هر چه بهتر به کاربران معرفی نمایید، در واقع تولید محتوا زبان سخن گفتن شما با مشتری بازار هدف است، و یکی دیگر از مزیت های مهم تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام این است که این موضوع می تواند به برند سازی محصولات و خدمات شما کمک نماید.

مقالات

مشاهده همه

تولید محتوا

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.