دوره سئو در بهترین آموزشگاه سئو تهران

دوره سئو در بهترین آموزشگاه سئو تهران

دوره سئو در بهترین آموزشگاه سئو تهران به صورت کاربردی و متناسب با نیاز های بازار کار برگزار می شود، در این دوره آموزشی شما با تمامی مباحث کاربردی سئو، نیاز های بازارکار، تمامی ابزار های سئو، و الگوریتم های کاربردی گوگل آشنا خواهید شد.

در دوره سئو سعی ما بر این است که بعد از یادگیری مباحث کاربردی سئو، یک سایت کامل به هنر جو واگذار شود، و بعد با ارائه یک استراتژی مناسب به هنرجو و با کمک استاد مربوطه یکسری از کلمات کلیدی و مهم را با تکنیک های سئو بتوانیم به صفحه اول گوگل بیاوریم.

برای مطالعه » مشاوره سئو رایگان

دوره سئو چیست

دوره سئو دوره ای است که به علاقه مندان به این حوزه کمک می‌کند تا بتوانند مباحث مهم و بازار کاری سئو را فرا بگیرند.

دوره سئو که تحت نظر برترین اساتید سئو در تهران برگزار می‌شود، به صورت کامل و جامع تمامی مباحث مربوط به سئو و جدیدترین الگوریتم هایی که از سوی گوگل منتشر شده است را بررسی می کند.

برای مطالعه » ابزارهای سئو

حالا شاید این سوال برای شما مطرح باشد که دوره سئو مناسب چه افرادی است ؟

پاسخ به این سوال باید گفت که همانطور که شما می دانید امروزه تمامی کسب و کارها به سمت فروش آنلاین و اینترنتی کشیده شده است.

و آن دسته از افرادی که قصد دارند از بازار کار سنتی دست بکشند و حوزه کاری خود را گسترده تر کند، می توانند با شرکت در دوره سئو در بهترین آموزشگاه سئو در تهران خدمات شغل مورد نظر خود را در صفحه اول گوگل به کاربران اینترنتی معرفی کنند و بتوانند میزان درآمد خود را افزایش دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز دوره سئو این است که هنرجویان عزیز پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند در شرکت سئو Atgo استخدام شوند.

و از دیگر ویژگی های مهم دوره سئو می‌توان به این مورد اشاره کرد که در این دوره آموزشی مباحث مربوط به دیجیتال مارکتینگ و تکنیک های فروش نیز ارائه می شود تا شما علاوه بر بالا آوردن خدمات مهم حوزه کاری خود در موتور جستجوگر گوگل با یادگیری تکنیک های بازار یابی، بتوانید با مخاطب شناسی درست و اصولی محصولات خود را به فروش برسانید.

و در صورتی که حوزه کاری شما به صورت فروش آنلاین است و مثلا یک شرکت خدماتی هستید بتوانید با ارائه تکنیکهای مناسب مخاطبین خود را به سمتی سوق دهید که در سایت مورد نظر بر روی دکمه شماره تماس بزنند و با شما تماس بگیرند.

برای مطالعه » سئو مارکتینگ

دوره سئو چیست

دوره سئو و تولید محتوا

یکی از مهمترین مباحثی که در دوره سئو تدریس می شود تکنیک های مربوط به تولید محتوا می باشد، و شما از همین ابتدا که قصد شرکت در دوره سئو را دارید و قصد دارید به عنوان یک کارشناس سئو یا متخصص سئو در این حوزه مشغول به کار شوید، باید توانایی بالایی در تولید محتوای استاندارد داشته باشید.

با یادگیری مباحث مربوط به تولید محتوا در نهایت بتوانید محتوای کاربرپسند، و غیر تکراری به مخاطبین خود ارائه دهید.

شاید با شنیدن بسط تولید‌محتوا یک مقدار نگران این موضوع شوید اما اصلا نگران نباشید چرا که در دوره سئو، ارائه راهکارهای مناسب و تکنیک های لازم جهت انجام تولید محتوا شما یاد می گیرید که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

اما برای این که پیش زمینه مناسبی در ابتدای کار داشته باشید می توانید قبل از ثبت نام و فراگیری مباحث سئو، تا جایی که امکان دارد یک وقت مبثوتی را بابت مطالعه کردن بگذارید، و تا جایی که امکان دارد قدرت سرچ خود را در گوگل بالا ببرید و محتوای سایت های مختلف را مطالعه نمایید.

در ابتدای کار این راهکار می‌تواند بسیار به شما کمک کند تا بعد از شرکت در دوره های تخصصی سئو راحت تر بتوانید تکنیک های تولید محتوا را هم فرا بگیرید.

برای مطالعه » استراتژی سئو

دوره سئو و تولید محتوا

دوره 0 تا 100 سئو

قبل از اینکه شما در آموزشگاه سئو تهران ثبت نام کنید و بخواهید مباحث دوره تخصصی سئو را فرا بگیرید، یک نکته مهم را لازم است بدانید که و آن هم این است که احتمالا در آموزشگاه های مختلفی که در سطح شهر تهران و دیگر شهرها وجود دارد و احتمالا عبارت صفر تا صد را زیاد شنیده اید که آموزشگاه های مختلفی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند برای تبلیغات دوره های آموزشی خود از این عبارت زیاد استفاده می کنند.

اما مسئله مهم اینجاست که در حوزه IT که مباحث سئو و طراحی سایت هم شاخه ای از فناوری اطلاعات محسوب می شود، ما چیزی به اسم صفر تا صد نداریم.

چرا که مباحث این حوزه و علوم مربوط به آن هر روز در حال به روز رسانی و تغییر است، به عنوان مثال در همین بحث تخصصی سئو دائما الگوریتم های گوگل در حال به روز رسانی و تغییر هستند.

و اگر صادقانه بخواهیم بگوییم یادگیری مباحث مربوط به IT عبارت صفر تا ۱۰۰ برای آن معنایی ندارد، چرا که کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند و قصد کسب درآمد در این حوزه را دارند باید به صورت مداوم مطالعه داشته باشند و موضوع یادگیری را هرگز فراموش نکنند.

در دوره های تخصصی سئو که در آموزشگاه سئو تهران برگزار می‌شود تمام تلاش ما بر این است که جدیدترین مباحثی که در این حوزه وجود دارد را خدمت شما هنرجویان عزیز ارائه دهیم.

و با معرفی بهترین منابعی که درباره سئو وجود دارد، این موضوع را به شما یاد دهیم که برای کار کردن در این حوزه باید به صورت مداوم علم خود را به روز کنید.

برای مطالعه » برای آشنایی با مفهوم SEO و بهینه سازی صفحات مختلف یک سایت برای موتور جستجوی گوگل مقاله سئو چیست را مطالعه نمایید.

دوره 0 تا 100 سئو

دوره متخصص سئو

این دوره آموزشی مختص آن دسته از افرادی است که قصد دارند به عنوان یک سئو کار حرفه ای وارد بازار کار این حوزه شوند و برای خود کسب درآمد داشته باشند.

پس قبل از مراجعه به آموزشگاه سئو شما یا باید یک سایت را برای خودتان طراحی و آماده کرده باشید، در این دوره های آموزشی بتوانید همزمان مباحثی که به شما آموزش داده می شود را روی سایت خود اعمال کنید تا در انتهای دور بتوانید نتیجه آن را مشاهده نمایید.

حتی اگر وبسایت مشخصی هم ندارید اصلا نگران نباشید چرا که آموزشگاه سئو تهران یک وب سایت کامل را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید تکنیک های مربوط به سئو را روی آن پیاده سازی کنید.

همچنین می توانید با مشاهده فیلم های آموزش سئو قبل از شرکت در دوره اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

دوره متخصص سئو

کلاس دوره سئو

کلاس های دوره سئو در آموزشگاه سئو تهران به صورت کلاس های خصوصی و عمومی، و همچنین کلاس های آموزش مجازی برگزار می شود.

برای مطالعه » دیجیتال مارکتینگ چیست

کلاس دوره سئو

کلاس عمومی دوره سئو

کلاس های عمومی دوره سئو با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه سئو تهران برگزار می‌شود، یکی از ویژگی‌های مهم کلاس‌های عمومی این است که در این کلاس ها با توجه به اینکه تعداد نفرات زیادی شرکت می‌کنند.

پرسش و پاسخ های متداول از روی هنرجویان و استاد مربوطه در این کلاس مطرح می شود.

و معمولا کلاس‌های عمومی بار علمی بالاترین را دارند، چراکه هر شخصی که در یک کلاس عمومی یک سوال را هم بخواهد از استاد مربوطه بپرسد، سوالات مطرح شده در این کلاس می تواند باعث افزایش آگاهی سایر نفرات هم شود.

لازمه شرکت در کلاس‌های عمومی دوره سئو این است که تعداد ثبت‌نام کننده ها باید به حد نصاب برسد.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

برای شرکت در دوره عمومی سئو از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

ثبت نام در دوره عمومی سئو

برای مطالعه » سئوکار کیست

کلاس عمومی دوره سئو

کلاس خصوصی دوره سئو

کلاس های خصوصی دوره سئو برای آن دسته از هنرجویانی در نظر گرفته شده است که تمایل به شرکت در کلاسهای خصوصی را دارند، جهت شرکت در این کلاس های خصوصی می توانید با برقراری تماس با آموزشگاه سئو شرایط شرکت در کلاسهای خصوصی را جویا شوید.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات شرکت تولید محتوا در تهران

ثبت نام در کلاس خصوصی سئو

کلاس خصوصی دوره سئو

کلاس های مجازی دوره سئو

کلاس های مجازی دوره سئو مختص آن دسته از هنرجویانی است که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

این هنرجویان می تواند به صورت مجازی یا آنلاین در این کلاسهای آموزشی شرکت کنند.

در آموزشگاه سئو تهران با استفاده از تجهیزاتی مانند فیبر نوری سعی شده است که به بستر مناسبی فراهم شود تا شما هنرجویان عزیز بتوانید با استاد مربوطه از طریق بستر مجازی ارتباط برقرار نمایید، البته باید خود شما هم سعی کنید از یک اینترنت مناسب استفاده نمایید تا در طول کلاس مشکل قطعی اینتزنت به وجود نیاید.

برای مطالعه » یکی از فاکتور های مهم گوگل برای سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت، بهینه سازی سرعت وب سایت است، پیشنهاد می کنیم که مقاله برای این منظور مقاله افزایش سرعت سایت وردپرس را مطالعه نمایید.

همچنین برای بهینه سازی حجم و سرعت صفحات سایت وردپرسی در صورتی که از افزونه های وردپرسی کمک می گیرید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش افزونه wp-rocket را مطالعه نمایید.

ثبت نام در کلاس مجازی سئو

کلاس های مجازی دوره سئو

دوره سئو با مدرک معتبر

آموزشگاه سئو تهران به هنرجویان این دوره در پایان کار مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را ارائه می دهد، این مدرک قابل ترجمه برای تمامی سازمانها می باشد، و حتی کسانی که قصد مهاجرت را دارند می‌توانند از این مدرک معتبر و بین المللی در همه جا استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شرکتی با 6 ماه پشتیبانی رایگان + ارائه پکیج آموزش رایگان مدیریت وب سایت

دوره سئو با مدرک معتبر

سرفصل های دوره سئو

در بخش زیر می توانید سرفصل های دوره سئو را مشاهده نمایید.

سرفصل های بخش مقدماتی
  • نحوه عملکرد موتورهای جستجو
  • سئو چیست
  • نقش کلمات کلیدی در سئو
  • استفاده از گوگل ادوردز
  • بررسی رقبا در سئو
  • ساختار سایت در سئو
  • HTML تگ های ضروری
  • محتوای سایت در سئو
  • آموزش تولید محتوا
  • صفحات مهم در سئو
  • معرفی و آنالیز سایت
  • محبوبیت لینک ها در سئو
سرفصل های بخش پیشرفته :
  • سئو داخلی (On Page)
  • بهبود سرعت سایت
  • کنترل دسترسی ربات ها
  • متا تگ های ضروری در سئو
  • نقشه سایت (Site Map)
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش گوگل آنالیتیکس
  • آموزش tag manager
  • آموزش Alexa
  • معرفی و استفاده از گوگل ترندز
  • سئو خارجی (Off Page)
  • برند سازی
  • پنالتی گوگل چیست
  • الگوریتم های گوگل
  • آموزش لینک سازی
  • نقش شبکه های اجتماعی در سئو
  • معرفی و بررسی SEM
  • معرفی و بررسی ابزار های گوگل
سرفصل های دوره سئو

توضیحات بیشتر در مورد دوره سئو

دوره جامع سئو سایت

دور جامعه سئو سایت نتیجه سالها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات سئو برگرفته از دانش و تجربه شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo می باشد.

در این دوره جامع تدوین استراتژی سئو، آموزش تولید محتوا، آموزش گوگل سرچ کنسول، آموزش لینک سازی داخلی و خارجی، تکنیک های حرفه ای سئو، سئو تکنیکال، آموزش الگوریتم های کاربردی گوگل، آموزش گوگل آنالیتیکس، آموزش ابزارهای تخصصی و کاربردی سئو ارائه می شود.

همچنین می توانید با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ مباحث مربوط به بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید، و در صورتی که علاقه مند به آشنایی با نحوه آموزش این دوره هستید می توانید به صفحه آموزش دیجیتال مارکتینگ مراجعه نمایید.

دوره جامع سئو سایت

آکادمی سئو ایران

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo به عنوان برترین آکادمی سئو ایران و معتبر ترین آموزشگاه سئو در تهران پذیرای شما علاقه مندان به این دوره آموزشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی و نحوه ثبت نام در این دوره آموزشی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را در این زمینه از آنها دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه » سفارش طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده نمونه وب سایت های فروش اینترنتی

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را درمورد دوره تخصصی سئو وارد نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

همچنین راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با کارشناسان فنی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

برای مطالعه » رپورتاژ نویسی

سئوالات متداول در مورد دوره سئو

برای شرکت در دوره سئو چه پیش نیازی لازم است؟

قبل از ثبت نام در دوره سئو پیشنهاد می کنیم که حتما برخی از منابع معتبر سئو را مطالعه نمایید، تا با آمادگی کامل در این دوره آموزشی شرکت نمایید، این منابع عبارتند از » Backlinko، Google Webmaster central blog، SearchEngine Jurnal ، Search Engine Land، The Moz Blog ، SEMrush Blog، Yoast Seo Blog، Neil Patel SEO Posts، Ahrefs

هزینه شرکت در دوره سئو ؟

شما می توانید جهت استعلام هزینه دوره سئو با شماره های 09120145021 ، 02166931857 تماس بگیرید.

دوره های تخصصی سئو در آموزشگاه سئو تهران به چه صورت انجام می شود ؟

دوره های تخصصی سئو در آموزشگاه سئو تهران هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود، ضمن این که در کلاس های آنلاین سئو امکان پرسش و پاسخ با استاد مربوط، وجود دارد، و فیلم کلاس در دوره سئو حضوری و آنلاین، هم به صورت هم زمان در زمان تدریس ضبط می شود و در انتهای کلاس در اختیار شما قرار می گیرد.

دوره سئو چیست ؟

دوره سئو دوره ای است که به علاقه مندان به این حوزه کمک می‌کند تا بتوانند مباحث مهم و بازار کاری سئو را فرا بگیرند.

بهترین آموزشگاه سئو در تهران کجاست ؟

ATGO، بهترین آموزشگاه سئو در تهران است، که دوره های تخصصی سئو را تحت نظر برترین اساتیدسئو برگزار می کند.

مقالات تخصصی سئو

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.