رپورتاژ نویسی چیست

رپورتاژ نویسی چیست

رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد.

با توجه به این که عامه مردم از تبلیغات دل خوشی ندارند می بایست تا آنجا که می تواند رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید.

و سعی کنید در زمان رپرتاژ نویسی در نهایت صداقت با مخاطب خود صحبت کنید تا بتوانید مخاطب خود را تبدیل به یک مشتری کنید.

مهمترین ماموریتی که در زمان رپورتاژ نویسی بر عهده شما است این است که بتوانید مخاطبین خود را تبدیل به یک مشتری کنید که بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف بزرگ رعایت انصاف و صداقت می باشد.

برای مطالعه » کپی رایتر کیست

رپورتاژ نویسی

سفارش رپورتاژ آگهی

برای ثبت سفارش رپورتاژ آگهی از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت در نظر گرفته شده برای انواع مختلف رپورتاژ آگهی بستگی به نوع رپورتاژ دارد، در صورتی که شما قصد انجام تبلیغات بنری را داشته باشید، شرکت atgo برای تبلیغات بنری و معرفی برندینگ شما در صفحات پرورودی سایت های تبلیغاتی خود که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم هزینه ماهانه 100 هزار تومان دریافت می کند.

و در صورتی که شما بخواهید رپورتاژ آگهی مورد نظر را به صورت مقاله در صفحات وبلاگ سایت های تبلیغاتی مجموعه atgo منتشر نمایید، قیمت در نظر گرفته شده به همراه جزییات مربوط به آن به شرح زیر است :

برای یک مقاله 1000 کلمه ای (و یا بیشتر از 1000 کلمه) با تعداد 3 تا بک لینک فالو، سه تا تصویر، هزینه 100 هزار تومان دریافت می شود.

تذکر 1 » مقاله رپورتاژ شما به صورت دائمی در وب سایت های تبلیغاتی ما منتشر خواهد شد.

تذکر 2 » موضوع مقاله رپورتاژ نباید پیرامون مسائل ضد اخلاقی، قمار، موضوعات مرتبط با وب سایت های شرط بندی، و موضوعات خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

تذکر 3 » مقاله رپورتاژ و بنر تبلیغاتی شما حد اکثر تا زمان 24 ساعت کاری در وب سایت های تبلیغاتی منتشر خواهد شد.

دریافت پکیج قیمت رپورتاژ آگهی

نمونه رپورتاژ

در بخش زیر شما می توانید نمونه رپورتاژ های درج شده در وب سایت های تبلیغاتی شرکت atgo را مشاهده نمایید.

برای مشاهده نمونه رپورتاژ های منتشر شده در وب سایت های مختلف برروی ویدئوی زیر کلیک نمایید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

برای نوشتن رپورتاژ آگهی شما ابتدا باید عملیات مخاطب‌شناسی را انجام دهید، باید بدانید که در دقیقاً مخاطب هدف شما کیست و چه نیازهایی دارد و بر اساس نوع نیاز مخاطب خود رپورتاژ مورد نظر را منتشر کنید.

به عنوان مثال اگر برای یک محصول قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید باید ابتدا در مورد ویژگی های محصول مورد نظر صحبت کنید، و بعد قیمت آن را که یکی از موارد مهم برای مشتریان است درج کنید.

قسمت زیر یک سری از مواردی که در زمان نوشتن رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کنید را برای محصولات و خدمات مختلف قرار داده ایم.

  • تیتر جذاب
  • مقدمه
  • طرح کامل
  • ویژگی ها
  • وجه تمایز آن با سایر رقبا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت و نحوه خرید

البته در برخی موارد شاید بهتر باشد قیمت و نحوه خرید را در همان ابتدا درج کنید چراکه امروز با توجه به وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم شاید بیشتر به قیمت توجه کنند تا به موارد دیگر، برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی می توانید در ادامه سایت های رپورتاژ آگهی را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » کپی رایتینگ چیست

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، می توانید جهت استعلام هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

استعلام هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی

ویژگیهای رپورتاژ آگهی

در مورد ویژگی‌های رپورتاژ آگهی باید گفت که صرفاً برای بالابردن سئو لینک سازی استفاده نمی شود، بلکه برایاطلاع رسانی، PR ، مدیریت بحران و آگاهی از برند و خدمات و خیلی از موارد دیگر می توان از آن استفاده کرد.

برندهای معتبر خارجی پس از به توافق رسیدن بر سر یک ایده به سرعت با خبرنگاران و خبرگزاری ها در رابطه با محصول و خدماتی که می‌خواهند را در مصاحبه می کنند این کار باعث می شود مخاطبان هدف از قوام محصولی که قرار است ارز شود آگاهی پیدا کنند و در زمان عرضه آن محصول را خریداری نمایند.

در کل می‌توان گفت که رپرتاژ آگهی یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند است که می تواند در روند کار شما بسیار تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

ویژگیهای رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ شما در سایت های معتبر

در صورتیکه قصد انتشار رپورتاژ آگهی برای محصولات و خدمات خود را دارید می توانید این کار را بر عهده شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo بگذارید.

مجموعه خدمات و محصولات شما را در سایت های ورودی خود منتشر خواهد کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

مشاوره رایگان جهت انتشار رپورتاژ

برای مطالعه » شرکت تولید محتوا

انتشار رپورتاژ شما در سایت های معتبر

آموزش رپورتاژ نویسی

آموزش رپورتاژ نویسی نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo ارائه می‌شود، از طریق لینک زیر جهت شرکت در کلاسهای آموزشی رپورتاژ نویسی ثبت نام کنید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش رپورتاژ نویسی

رپورتاژ چیست

اگر بخواهید در زمینه انلاین مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال فعالیت داشته باشید، یکی از سوالاتی که باید حتما پاسخ آن را بدانید این است که رپورتاژ چیست، رپورتاژ در واقع کوتاه شده عبارت Advertisement Reporting یا گزارش تبلیغات است.

تبلیغاتی که در رپورتاژ به مخاطر منتقل می‌شود، بدون هیچ گونه اگزجره و بزرگنمایی در ناخوداگاه مخاطب تاثیر می‌گذارد.

در ادامه این مقاله تاثیر رپورتاژ بر آگهی، مزایا و معایب آن و هزینه های آن را بررسی خواهیم کرد که می تواند کمک بسیاری زیادی به شما عزیزان یا همان وب مستران آینده بکند.

رپورتاژ چیست

منظور از رپورتاژ چیست

رپورتاژ یک مقاله و مطلب خبری و تبلیغاتی است که روی وب سایت ها آپلود می‌شود. وقتی مخاطبان این وب سایت ها مقالات و مطالب را می خوانند با خدمات و محصولاتی که توسط وب سایت معرفی و ارائه می‌شود آشنا می‌شوند.

اگر محتوایی که روی وب سایت آپلود شده است، نیاز مخاطب را برطرف کرده و برای او جالب باشد، یعنی نگارش آن به طرزی مناسب و جذاب باشد، مخاطب وارد وب سایت شما شده و از خدمات و محصولات آن نیز استفاده خواهد کرد.

نویسنده های تجربه کاربری به خوبی از پس این کار بر می آیند که در مقاله نویسنده تجربه کاربری کیست به این موضوع کاملا پرداخته ایم.

ریپورتاژ در واقع تبلیغاتی غیر مستقیم و پنهان است. اکثر ما نسبت به تبلیغات انبوهی که در طول روز به آن ها بر می‌خوریم بی تفاوتیم و به آن ها توجهی نمی‌کنیم و به هیچ وجه روی ما تاثیری نمی‌گذارند.

مانند بیلبورد های خیابان ها که معمولا اصلا آن ها را نمی‌خوانیم و یا تبلیغات تلویزیونی که وقتی بین فیلم و سریال مورد علاقه مان پخش می‌شوند صدای تلویزیون را قطع می‌کنیم.

مسئله دیگری که درباره تبلیغات وجود دارد این است که بیشتر ما نسبت به آن ها بی اعتماد هستیم و صحت مطالبی که در تبلیغات گفته می‌شود را به طور کامل قبول نداریم.

تبلیغات غیر مستقیم این بدی ها را ندارد و در واقع تاثیرگذاری خود را قالب خبر و گزارش به مخاطب انتقال می‌دهد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی

منظور از رپورتاژ چیست

مزایای رپورتاژ

در رپورتاژ عملیاتی که صورت می‌گیرد ایناست که یک پست داخل وب سایت برای معرفی خدمات یا محصولاتی خاص قرار می‌گیرد.

اولین مزیتی که موقع صحبت کردن درباره رپورتاژ باید به آن اشاره کنیم بحث دائمی بودن آن است.

وقتی که یک پست به عنوان رپورتاژ برای معرفی خدمات یا محصولات شما در یک وب سایت معتبر قرار می‌گیرد و آپلود می‌شود پاک نخواهد شد که این موضوع خود باعث به وجود آوردن مزایایی دیگر خواهد بود.

رپورتاژ یا رپورتاژ باعث می‌شود که مخاطبان به صورت دائمی به وب سایت شما جذب شوند.

اگر با مفهوم سئو آشنا باشید می‌دانید که تعداد بازدید های یک وب سایت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی آن است.

زمانی که لینک معرفی شما، روی وب سایت های پر مخاطب و پر بازدید قرار گیرد، کاربران بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و سئو آن بالا می‌رود.

مزیت دیگر رپورتاژ افزایش آگاهی از برند است. وقتی رپورتاژ را در وب سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر می‌کنید، مخاطبان با نام برند شما بیشتر آشنا شده و این نام در ذهن آن ها باقی خواهد ماند.

پیشنهاد ویژه » جهت سفارش محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجو به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه نمایید.

مزایای رپورتاژ

معایب رپورتاژ

عیب بزرگ رپورتاژ این است که بک لینک آن ها تنها در یک مطلب از وب سایت به مخاطبان نمایش داده می‌شود.

این در حالی است که وقتی یک بک لینک معمولی خریداری می‌کنید همواره در ساید بار وب سایت ها نمایش داده می‌شود.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، اگر با بحث هزینه ها مشکلی ندارید این است که بک لینک ساید بار و رپورتاژ آگهی را به صورت همزمان خریداری کنید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان با قیمت مناسب و ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت

معایب رپورتاژ

تاثیر رپورتاژ بر روی سئو

یکی از مزایای رپورتاژ که در قسمت قبلی مقاله از آن نام بردیم تاثیر رپورتاژ روی بهبود سئوی سایت است. در هر یک از رپورتاژ های آگهای می‌توانید بین ۳ تا ۵ بک لینک از وب سایتی که رپورتاژ روی آن نمایش داده می‌شود دریافت نمایید.

همان طور که پیش تر گفته شد برای تاثیر بهتر روی سئو خوب است که رپورتاژ روی وب سایت هایی با بازدید بهتر منتشر شود.

برای این که وب سایت مناسب نمایش رپورتاژ آگهی خود را پیدا کنید باید به Page Authority و Domain Authority وب سایت ها توجه کنید.

نکته دیگری که در مورد انتخاب وب سایت مورد نظر وجود دارد ارتباط آن با کسب و کار، محصولات و خدمات شما است که بتواند مخاطب های واقعی برای شما جذب نماید. در واقع باید سراغ وب سایت هایی بروید که مخاطبان آن مشتریان بی القوه شما هستند و جذب محتوای شما خواهند شد.

همانطور که می دانید در دنیای امروزی کسب و کار اینترنتی در خانه خیلی روال تر شده است و هر کسی می تواند برای خودش در دنیای اینترنت درآمد کسب کند.

مهم ترین نکاتی که باید قبل از رپورتاژ کردن از آن باخبر باشید !

به یاد داشته باشید که هدف از نوشتن رپورتاژ در واقع جذب مخاطب است و بنابراین باید بیانی عالی و جذاب داشته باشد. همچنین متن محتوای نوشته شده در رپورتاژ به هیچ عنوان نباید کپی باشد.

یکی از روش های خوب تولید محتوا برای رپورتاژ کمک ترجمه محتوای خارجی است که به بهبود سئوی سایت کمک می‌کند.

به جز بحث جذابیت محتوا که بیان شد، زبان نوشتاری ما باید کاملا شیوا و واضح باشد. متن روان و سلیس در رپورتاژ به جذابیت آن کمک می‌کند و باعث می‌شود که مخاطب متن را تا انتها بخواند.

تاثیر رپورتاژ بر روی سئو

آیا گوگل با رپورتاژ مشکل دارد ؟

مشکل گوگل با لینک های خریداری شده است. در حقیقت در صورتیکه گوگل توانایی تشخیص این را داشته باشد که لینک های یک وب سایت خریداری شده اند، آن را جریمه می کند.

در مقاله گوگل چیست خیلی از اخلاق های بد و خوب اون رو مورد بررسی قرار دادیم که می تونید مطالعه کنید.

استراتژی گوگل این است که با مطالبی که مخاطب با خواندن آن ها به صورت ناخواسته به سمت یک کسب و کار کشیده شود مخالف است.

چرا که ممکن است این کسب و کار ها نامعتبر باشند و بنابراین، قانون گوگل برای رپورتاژ این است که لینک های تبلیغاتی باید طوری در وب سایت قرار گیرند که به مخاطب اطلاع داده شود که متن تبلیغاتی است.

البته بهتر است این را بدانید که گوگل توانایی تشخیص رپورتاژ از سایر مقالات را ندارد ولی این به شرطی است که برخی موارد که در زیر آمده است را رعایت نمایید:

  • اول این که به هیچ عنوان به صورت ناگهانی چند بک لینک از وب سایت های معتبر نداشته باشید. به طور طبیعی بهتر است با فاصله زمانی دو یا سه ماه یک بار در یک وب سایت معتبر رپورتاژ منتشر کنید.
  • بهتر است حداکثر تعداد بک لینک در رپورتاژ را پنج در نظر بگیرید.
  • بهتر است از کیبورد های Exact Match استفاده نکنید.

برای مطالعه » فروشگاه اینترنتی چیست

آیا گوگل با رپورتاژ مشکل دارد ؟

تفاوت بین رپورتاژ و بک لینک چیست؟

  • رپورتاژ به صورت دائم خریداری می شود و هر ماه و یا هر سال نیاز ندارید تا با پرداخت هزینه آن را تمدید نمایید.
  • بک لینک موقت است. هزینه استفاده از لینک بسیار بیشتر از رپورتاژ آگهی است.
  • رپورتاژ توسط روبات ها بهتر دیده و ایندکس می‌شود.
  • جذب مخاطب در رپورتاژ بهتر از بک لینک است و دلیل آن استفاده از عکس و توضیحات بیشتردر رپورتاژ است.

اگر از بک لینک ها اطلاعی ندارید می توانید مقاله بک لینک چیست را مطالعه کنید.

تفاوت بین رپورتاژ و بک لینک چیست

هزینه تولید محتوا رپورتاژ

گاهی اوقات می توانید از رپورتاژ رایگان استفاده کنید. گاهی اوقات شرایط خاصی به وجود می‌آید که وب سایت های مختلف نرخ تخفیفات را به اندازه ای بالا می‌برند که می‌توانید به صورت رایگان و یا با مبالغ بسیار اندک کار ریپورتاژ را انجام دهید.

تولید محتوا مناسب برای رپورتاژ یکی از خدمات شرکت ATGO نیز می باشد که می توانید برای اطلاع بیشتر و سفارش به صفحه خدمات پشتیبانی سایت مراجعه کنید.

اما به طور کلی و در شرایط معمول،قیمت رپورتاژ در وب سایت های مختلف متفاوت است و به موارد زیادی بستگی دارد:

  • میزان اعتبار وب سایت

بالا تر بودن اعتبار یک وب سایت به معنی اثرگذاری بیشتر تبلیغاتی است که چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم و پنهانی در آن انجام می‌شود و بنابراین هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

  • اسپم اسکور

این ابزار می‌تواند فعالیت های لینکی مجاز یک وب سایت را بررسی کند. این ایتم را با عدد نشان می‌دهند که بین صفر تا صد متغیر است. نزدیک تر بودن این عدد به صفر نشان می‌دهد که احتمال این که این وب سایت اسپم باشد کم تر است و در نتیجه هزینه بیشتری خواهد داشت.

  • رتبه الکسا

رتبه الکسا نشان دهنده میزان ترافیک سایت است. رتبه خوب الکسا به معنی بازدید بالای وب سایت است که در نتیجه نیازمند هزینه بیشتر نیز هست.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

ریپورتاژ کدوم سایت ها برم ؟

وقتی می‌خواهید دنبال وب سایت مناسب برای رپورتاژ بروید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • رتبه الکسای وب سایت مورد نظر

همان طور که درباره رتبه الکسا توضیح دادیم، بهتر بودن آن به معنی بازدید بالاتر است. سایت الکسا نمایشگر رتبه کلی وب سایت در جهان و همچنین در کشور خود است. درنتیجه وب سایتی که رتبه بهتری دارد سئوی بهتری نیز دارد و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما دعوت خواهد کرد.

  • سن دامنه وب سایت

سن بیشتر دامنه نشان دهنده مخاطبان بیشتری است که می تواند به وب سایت شما دعوت کند. مخاطبان وب سایت های قدیمی تر معمولا وفادار تر هستند و جذب آن ها به وب سایت شما هزینه بردارتر است.

  • Domain Authority

دامین اتوریتی نیز معیار رتبه بندی وب سایت ها بر اساس اعتبار و قدرت آن ها از صفر تا صد است. هر چه این عدد به صد نزدیک تر باشد هزینه رپورتاژ بالاتری خواهد داشت.

شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo امیدوار است از این مقاله لذت برده باشید برای مطالعه سایر مقالات این چنینی به بخش منو/مقالات مراجعه کنید.

آیا ریپورتاژ ها با اهمیت هستند ؟

رپورتاژ ها برای فروش بهتر خدمات و یا محصولات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. از این جهت که بازدید از وب سایت شما را بالاتر خواهد برد وهمان طور که میدانید مخاطبان بیشتر در بازاریابی دیجیتال به معنی فروش بیشتر و موفقیت بالاتر است.

درواقع اهمیت رپورتاژ در بالا بردن میزان دیده شدن شماست.

بسیاری از مدیران وب سایت ها برای بالا بردن تعداد بازدید و همچین کمک کردن به سئو صفحه های مهم خود از ریپورتاژ ها استفاده می کنند.

رپورتاژ رفتن در برخی از شرکت سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون کمک گرفتن از آن کار برخی شرکت ها لنگ می ماند.

هزینه تولید محتوا رپورتاژ

سایت رپورتاژ آگهی

در بخش زیر چند نمونه از وب سایت های تبلیغاتی تحت نظر شرکت atgo که برای ارائه خدمات رپورتاژ آگهی به مشتریان در نظر گرفته شده است را به شما معرفی می کنیم :

beyram-kabir.ir (50 هزار کلیک در هر ماه )

beidokhtnews.ir (30 هزار کلیک در هر ماه )

doormag.ir (70 هزار کلیک در هر ماه )

igsshop.ir (15 هزار کلیک در هر ماه )

irbeans.ir (40 هزار کلیک در هر ماه )

ngpsco.ir (25 هزار کلیک در هر ماه )

asemi9.ir (12 هزار کلیک در هر ماه )

persiasanatsahand.ir (8 هزار کلیک در هر ماه )

برای مطالعه

در زمان نوشتن رپورتاژ باید از هرگونه دروغ خودداری کنید و یک رپورتاژ آگهی می تواند نوعی بررسی بی‌طرفانه باشد که در آن قطعا محصول یا خدمات شما می تواند برنده مسابقه شود.

این یعنی شما باید بر روی نکات مثبت محصول یا خدمات خود دست بگذارید و طوری آن را بزرگنمایی کنید که بیشتر به ذهن مخاطب نفوذ کند و به همین خاطر شما در مرحله ابتدایی باید شخصیت و نیازهای مخاطب خود را درک کرده و به خوبی آنها را تجزیه و تحلیل نمایید.

برای مطالعه » تولید محتوای متنی

پس پیشنهاد ما به شما این است که برای پیشرفت در زمینه رپورتاژ نویسی تا می توانید برروی تکنیک‌های مخاطب‌شناسی کار کنید.

همچنین ما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز یک سری کتاب های روانشناسی هم مطالعه نمایید، چون وظیفه مهم شما در زمان رپورتاژ نویسی این است که بتوانید بر ذهن مخاطب خود تاثیر بگذارید.

و محتوای رپورتاژ خود را به گونه ای منتشر نمایید که تا مدتها در ذهن مخاطبینی که آن را مطالعه کردند باقی بمانند، و در نهایت این مخاطبین برای شما تبدیل به مشتری شده و شما به هدف خود برسید.

برای مطالعه » شرکت سئو سایت

پیشنهاد ویژه » در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید.

همچنین می توانید در بخش وبلاگ سایر مقالات آموزشی وب سایت Atgo را مطالعه نمایید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

سئوالات متداول در مورد رپورتاژ نویسی :

رپورتاژ نویسی چیست ؟

رپورتاژ نویسی به پروسه ای گفته می شود که نویسنده متن تبلیغاتی البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می نویسد.

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی ؟

جهت استعلام هزینه رپورتاژ آگهی با شماره 09120145021، 02166931857 تماس بگیرید.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی به چه صورت است ؟

برای نوشتن رپورتاژ آگهی شما باید سعی کنید که از تیتر های جذاب و مخاطب پسند، مقدمه مناسب، طرح کامل همراه با درج ویژگی ها استفاده نمایید.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. (ثبت اختراع به نام فرد و تسلیم لوح اختراع ثبت شده))

    ایا می خواهید مخترع و معروف شوید؟؟؟
    مزایای اختراع:
    1_معافیت سربازی
    2_معافیت طرح پزشکی و پیراپزشکی
    3-گرفتن اقامت
    4_عضویت در بنیاد ملی نخبگان
    5_دریافت وام بدون ضامن
    6_دریافت حقوق ماهانه
    7_تاسیس شرکت دانش بنیان
    ایا نیاز به یک مشوق برای پیشرفت در زندگی دارید تا انگیزه ای شود برای خودتان که اینده ای درخشان داشته باشید و روی اختراعات خود تحقیق کنید
    ده ها اختراع ثبت نشده داریم ما می توانیم ایدهای را به شما پیشنهاد کنیم
    تا با نمونه سازی ان و ثبت به نام خودتان در اداره ثبت اختراعات در بین خانه و اقوام انگشت نما شوید!!!!و در نتیجه خودتان روی ایده ای جدید فکر کنید
    برای کسب اطلاعات بیشتر با دکتر جماعت عضو بنیاد نخبگان و دارای پنجاه اختراع ثبت شده و چندین مدال طلای جهانی تماس بگیرید.
    insta:@dr.behrouzjamaat

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.