مشاوره سئو رایگان

مشاوره سئو رایگان

مشاوره تخصصی سئو توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo به صورت تمام وقت به شما ارائه می شود، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با کارشناسان سئو ارتباط برقرار نمایید، و مشاوره تخصصی را جهت بهینه سازی صفحات وب سایت خود و پیشرفت جایگاه کلمات کلیدی خود در موتور جستجوگر گوگل دریافت نمایید.

مشاوره آنلاین سئو

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo با ارائه مشاوره آنلاین سئو به شما کمک می کند تا بتوانید خدمات خود را به صورت تخصصی در موتور جستجوگر گوگل بالا بیاورید.

همچنین در زمان مشاوره آنلاین سئو راهکارهای لازم برای کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی و نحوه برقراری ارتباط و پیدا کردن بهترین اینفلوئنسرها به شما ارائه می شود.

مشاوره آنلاین سئو برای آن دسته از افرادی است که امکان حضور در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo را ندارند و از طریق آنلاین و مجازی راح تر می‌توانند به کارشناسان و متخصصین سئو دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه » برگزاری دوره سئو در شرکت دیجیتال ماکتینگ Atgo تحت نظر بهترین متخصصین سئو برگزار می شود.

برای کسب آگاهی بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم که به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید، فیلم های آموزشی درج شده در این صفحه را مشاهده نمایید و همچنین در این صفحه می توانید تمامی سوالات خود را پیرامون سئو از همکاران ما بپرسید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوالات شما را بدهند.

در مشاوره آنلاین سئو مواردی که به شما گفته می شود شامل ایجاد یک استراتژی مناسب برای کسب و کار شما، شناسایی رقبای شما در موتور جستجوگر گوگل و آنالیز نقاط ضعف و قوت وب سایت هایی که در حوزه کاری شما رقیب محسوب می شوند.

و بررسی کلمات کلیدی با استفاده از ابزارهای پیشرفته سئو که شما می توانید از آنها برای وب سایت خود ورودی به دست آورده و آنها را تبدیل به مشتری نمایید به شما ارائه می شود.

همچنین با توجه به نوع ترس و کار و خدماتی که قرار است شما به کاربران خود ارائه دهید بررسی می شود که چه نوع وب سایتی با چه نوع ساختاری مناسب به کسب و کار شما می باشد که این مورد وابسته به این است که رقبای شما با استفاده از چه ساختاری خود را به صفحه اول موتورجستجوی گوگل رسانده اند.

مشاوره آنلاین سئو

مشاوره تلفنی سئو

شماره تلفن های درج شده در وبسایت Atgo در تمامی روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل در اختیار شما عزیزان است تا شما بتوانید از طریق تلفنی با متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار نمایید.

در زمان برقراری ارتباط برای مشاوره تلفنی سئو هم تمام مواردی که در قسمت قبلی در مورد مشاوره سوء آنلاین گفته شد مطرح می‌شود.

برای مطالعه » دیجیتال مارکتینگ چیست

مشاوره تلفنی سئو

مشاوره حرفه ای سئو

مشاوره ای که توسط متخصصین سئو به شما ارائه می‌شود در راستای این است که شما بتوانید در وهله اول صفحات سایت خود را به صورت بهینه سازی شده برای موتور های جستجو بسازید، در واقع فعالیت سئو باید در همان آغاز فرایند ساخت سایت شروع شود.

سپس شما با استفاده از تکنیک های مربوط به سئو داخلی ساختار داخلی صفحات خود را درست کنید و استفاده از سئو خارجی فعالیت های مربوط به بک لینک گذاری و و غیره که مربوط به بحث سئو خارجی  را انجام دهید.

بخش دیگر کار شما کار کردن بر روی شبکه‌های اجتماعی است که برای آن هم راهکارهای ویژه وجود دارد که کارشناسان سئو در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای مطالعه » سئو داخلی چیست

مشاوره حرفه ای سئو

خدمات مشاوره سئو حرفه ای

  • طراحی استراتژی سئو اختصاصی برای کسب و کار با توجه به منابع شما
  • مشاوره و راهنمایی جهت یافتن کلمات کلیدی
  • مشاوره و راهنمایی تولید محتوا
  • بررسی سئو فنی سایت
  • مشاوره در جهت برطرف کردن مشکلات سایت
  • آنالیز رقبا
  • آنالیز سرعت سایت و ارائه راه کارهای لازم جهت افزایش سرعت سایت
  • کارکردن با گوگل آنالیتیکس
  • کار کردن با گوگل سرچ کنسول
  • بهینه سازی تصاویر و ویدیوهای سایت
  • راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • معرفی بهترین و قدرتمندترین وبسایت ها در جهت درج بک لینک
  • مشاوره برای نحوه کار با الگوریتم های جدید گوگل

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد پی پردازیم.

طراحی استراتژی سئو اختصاصی برای کسب و کار با توجه به منابع شما

اولین چیزی که شما برای انجام سئو وب سایت با آن نیاز دارید اتخاذ یک استراتژی و یا نقشه راه مناسب برای انجام سئو در وب سایت است.

با توجه به اینکه سه وب‌سایت یک فرآیند پیچیده و طولانی است شما حتماً به یک استراتژی و نقش راه مناسب نیاز دارید تا بتوانید با برنامه ریزی دقیق کار خود را جلو ببرید و در نهایت به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

مشاوره و راهنمایی جهت یافتن کلمات کلیدی

یکی از فاکتورهای اساسی در وب سایت شما یافتن کلمات کلیدی می باشد.

منظور از کلمات کلیدی کلماتی است که کاربران در موتورهای جستجو آنها را سرچ می کنند.

ابزارهای هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند مانند الکسا.

با کمک این ابزار قدرتمند شما می توانید میزان سر چه کلمه و همچنین میزان محبوبیت و سختیه یک کلمه را در موتورهای جستجو بررسی کنید و بتوانید در نهایت بهترین کلمه کلیدی را برای عنوان صفحه وب سایت خود انتخاب نمایید.

مشاوره و راهنمایی تولید محتوا

تولید محتوای استاندارد و کاربرپسند یکی از وظایف بسیار مهم شما در وبسایت است و شما باید بتوانید با توجه به نوع خدماتی که به کاربران خود ارائه می‌دهید در درجه اول نیازهای کاربران خود را شناسایی کرده و بتوانید متناسب با نیازهای کاربران در صفحات خود تولید محتوا کنید.

به گونه ای که هر کاربری وارد صفحه وب سایت شما شد با مطالعه متون صفحات شما بتواند پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نماید.

شما باید سعی کنید محتوای وب سایت خود را به زبان ساده بیان کنید و از اغراق و بزرگنمایی بپرهیزید و در صورت امکان سعی کنید که با استفاده از آموزش های تصویری و ویدیویی پاسخ سوالات کاربران خود را به آنها منتقل نمایید.

ضمن اینکه خود کاربران هم آموزش های ویدیویی را نسبت به آموزش های متنی بهتر می پسندند‌.

البته محتوا صرفاً قرار نیست که به صورت آموزشی باشد شاید زمانی شما بخواهید برای فروش یک محصول یک محتوای تبلیغاتی بنویسید که در چنین موردی هم باید سعی کنید به زبان ساده ویژگی ها و مشخصات فنی و نقاط قوت و نقاط ضعف محصول مورد نظر را به کاربر خود منتقل کنید.

بررسی سئو فنی سایت

بعد از شناسایی کلمات کلیدی و تولید محتوای استاندارد و سئو شده شما نیاز دارید که ساختار فنی است وب‌سایت خود را درست کنید.

به عنوان مثال شما باید وب سایتی که ساخته اید حتماً روی این موضوع دقت کنید که صفحات سایت شما در حالت های مختلف یعنی صفحه وب؛ موبایل و تبلت نمایش درستی داشته باشد.

همچنین وضعیت سرعت وب سایت خود را با دیگر رقبا بررسی کنید که اگر سرعت سایت های رقیب از سایت شما بهتر بود شما حتماً باید اقدام به بهینه سازی سرعت صفحات سایت خود نمایید.

و با کمک گرفتن از ابزارهای مانند google page speed تمامی ارور هایی که موتور جستجوگر گوگل نسبت به سرعت صفحات سایت شما داشته را برطرف نمایید.

مشاوره در جهت برطرف کردن مشکلات سایت

همچنین از وب سایتی که شما ساخته های دارای مشکلاتی باشد که شما توانایی برطرف کردن آنها را نداشته باشید، در این زمینه یک متخصص سئو باید به شما مشاوره دهد که به چه صورت این مشکلات را برطرف نمایید.

مثلاً اینکه اگر میزان ماندگاری کاربران در صفحات شما بسیار پایین است و کاربران در صفحات وب سایت شما هیچگونه Action یا فعالیتی ندارند در این زمینه باید با کمک ابزارهای مثل گوگل آنالیتیکس رفتار کاربران در وب سایت خود را بررسی کرده تا بتوانید راهکارهای مناسبی برای حل این مشکلات پیدا کنید.

آنالیز رقبا

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای سئو یک وب سایت آنالیز کردن رقبای شما در موتور جستجوگر گوگل است.
آنالیز وب سایت های رقیب از آنالیز محتوای درج شده در وبسایت سایت های رقیب شروع می شود تا ساختار فنی که آنها در وب سایت خود پیاده کرده‌اند باید مو به مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین باید بررسی شود که سایت های رقیب چه تعداد بک لینک های فالو و نوفالو را برای صفحات وب سایت خود در نظر گرفته اند.

آنالیز سرعت سایت و ارائه راهکارهای لازم جهت افزایش سرعت

یکی دیگر از کارهایی که شامل لازم است انجام دهید آنالیز کردن وضعیت سرعت وبسایت است که برای آشنایی با این موضوع می توانید مقاله بهترین ابزارهای تست سرعت سایت را مطالعه نمایید.

همچنین اگر از از سایت های وردپرسی استفاده می کنید می توانید با مراجعه به صفحه آموزش افزونه wp-rocket با این افزونه قدرتمند می تواند جهت بهینه سازی حجم و صفات صورت سایت های وردپرسی به شما کمک کند آشنا شوید.

کار کردن با گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیز یکی از ابزارهای بسیار مهم سئو می باشد که رفتار کاربران در وبسایت شما را نشان می‌دهد.

شما با کمک ابزار قدرتمند گوگل آنالیز می توانیم وضعیت و میزان ماندگاری کاربران در صفحات وب سایت خود را مشاهده نمایید.

همچنین می توانید مشاهده کنید که کاربران در وبسایت شما چه نوع فعالیت هایی را انجام می‌دهند مثلاً از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شده‌اند با کمک لینک دهی داخلی که شما انجام داده اید را مشاهده کنید.

همچنین اگر از وبسایت های قدرتمند برای سایت خود مقالات بکلینک منتشر کرده اید می توانید مشاهده کنید که آیا از این وبسایت‌ها ورودی سایت شما داشته است یا خیر، و غیره

کار کردن با گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول هم یکی دیگر از ابزارهای بسیار مهم برای سئو وبسایت است، که رفتار موتور جستجوگر گوگل نسبت به صفحات سایت شما را این ابزار به شما نشان می دهد.

هنگامی که شما یک وب سایت را به طور کامل می سازید و محتوای صفحات مختلف آن را بارگذاری می‌کنید اولین کاری که نیاز است انجام دهید این است که سایت خود را به گوگل سرچ کنسول متصل نمایید و صفحات خود را به موتور جستجوگر گوگل معرفی کنید.

سرچ کنسول می تواند تعداد کلیک ها یی که صفحات مختلف سایت شما خورده است را به شما نشان دهد و همچنین تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی شما در صفحات مختلف موتور جستجوی گوگل دیده شده است را به شما نشان می دهد.

تمامی ارور هایی که گوگل نسبت به سایت شما تشخیص داده است مانند خطاهای ریسپانسیو وی و یا خطاهای سرعت وب سایت را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید آنها را برطرف نمایید.

بهینه سازی تصاویر و ویدیوهای سایت

زمانی که شما می خواهید یک وب سایت را سئو کنید حتماً باید برنامه‌ریزی مناسبی برای فایل‌های چندرسانه‌ای اعم از تصاویر و ویدیوهای وب سایت داشته باشید، در زمان مشاوره سئو حتما این موارد به شما گفته خواهد شد.

راهنمای استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی از موارد مهمی که در زمان مشاوره سئو حتما به شما گفته می‌شود این است که حتماً فعالیت ویژه‌ای در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، فیسبوک، آپارات، یوتیوب، لینکدین و غیره داشته باشید.

و حتما شما باید به خاطر داشته باشید که فعالیت های ۳ و صرفاً متوجه موتور جستجوی گوگل نیست شما می توانید برای فعالیت های سئو برندسازی بر روی شبکه‌های اجتماعی مختلف هم سرمایه گذاری کنید.

معرفی بهترین و قدرتمندترین وبسایت ها در جهت درج بک لینک

یکی دیگر از موارد مهمی که در زمان مشاوره سئو حتماً به شما گفته خواهد شد این است که شما باید در یک سری سایت های قدرتمند برای صفحات مهم خود مقالات بک لینک منتشر کنید.

که در جلسه مشاوره سئو یکسری از بلاگ های قدرتمند ایرانی و خارجی که به شما اجازه درج بک لینک نشان می‌دهند معرفی خواهد شد.

مشاوره برای نحوه کار با الگوریتم های جدید گوگل

یکی دیگر از مواردی که در جلسه مشاوره سئو مطرح می شود معرفی جدیدترین الگوریتم های گوگل است که شما باید آشنایی و تسلط کامل بر روی آنها داشته باشید.

برای مطالعه » سئو خارجی چیست

خدمات مشاوره سئو حرفه ای

مشاور سئو کیست

مشاور سئو فردی است که سال ها در موضوعات مختلف سئو سایت فعالیت کرده است.

این شخص از علم روز بهینه سازی سایت و آخرین تغییرات و الگوریتم های گوگل اطلاع دارد و همچنین سابقه بهنتیجه رساندن پروژه های مختلف با موضوعات متفاوت را دارد.

پس برای اینکه شما بتوانید به یک مشاور سئو اعتماد کنید ابتدا باید نمونه کارها و رزومه آن شخص را ببینید.

نکته بعد در مورد مشاوره سئو این است که مشاور و متخصص سئو باید به صورت مداوم مطالعه داشته باشد و در جریان آپدیت ها و تغییرات الگوریتم‌های گوگل باشد.

برای مطالعه » ابزار های سئو

مشاور سئو کیست

وظایف یک مشاوره سئو چیست

یک مشاوره سئو و کارشناس سئو در وهله اول باید خیلی صادقانه با با مشتریان خود صحبت کند، باید با برگزاری جلساتی با مشتریان و مراجعه کنندگان خود تمامی راهکارهای موجود برای بهینه سازی صفحات سایت را به مشتریان خود معرفی کند.

و سپس با توجه به موضوع سایتی که قرار است روی آن فعالیت های بهینه سازی انجام شود، میزان سختی کلمات حوزه کاری مربوط به طور کامل و دقیق باید بررسی شود.

برای مطالعه » سئو مارکتینگ

سپس باید یک مقطع زمانی مناسب در نظر گرفته شود که در این مقطع زمانی فعالیت های مناسب برای بهینه سازی صفحات انجام شود.

ضمن این که کارشناسان و مشاوران سئو به هیچ عنوان نباید از روش‌های سئو کلاه سیاه برای بهینه سازی صفحات سایت استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه » جهت برقراری ارتباط با شرکت سئو سایت با شماره های 02166931857 ، 09120145021 تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد در صورتی که علاقه مند هستید مباحث مربوط به سئو را به صورت کاربردی یاد بگیرید می توانید در دوره سئو شرکت نمایید، شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo این دوره آموزشی را برای علاقمندان به این حوزه کاربردی در نظر گرفته است.

همچنین می توانید با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ مباحث مربوط به بازاریابی دیجیتال را یاد بگیرید، و در صورتی که علاقه مند به آشنایی با نحوه آموزش این دوره هستید می توانید به صفحه آموزش دیجیتال مارکتینگ مراجعه نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

سئوالات متداول در مورد مشاوره سئو :

مشاور سئو کیست

مشاور سئو فردی است که سال ها در موضوعات مختلف سئو سایت فعالیت کرده است، این شخص از علم روز بهینه سازی سایت و آخرین تغییرات و الگوریتم های گوگل اطلاع دارد و همچنین سابقه بهنتیجه رساندن پروژه های مختلف با موضوعات متفاوت را دارد.

مشاوره سئو به چه صورت انجام می شود ؟

در شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo مشاوره سئو هم به صورت حضوری، هم آنلاین و تلفنی انجام می شود.

وظایف یک مشاور سئو چیست ؟

یک مشاور سئو باید با توجه به تجربه و تخصص خود راه کارهای لازم را جهت بهینه سازی صفحات وب سایت و ارتقای کلمات کلیدی در موتور های جستجو ارائه دهد.

مقالات تخصصی سئو

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.