جای شما در مجلس خالیست...

بهترین مشاور انتخابات

مخاطبان خود را با ذهنی امروزی جذب کنید و بیشترین رای را کسب کنید.
ما با 15 سال سابقه تبلیغات در فضای مجازی بهترین راه حل را برای شما داریم...

بهترین مشاور انتخابات کشور

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ atgo بهترین مشاوره را به شما جهت برنده شدن در انتخابات ارائه می دهند.

درخواست مشاوره رایگان از بهترین مشاور انتخابات

اجازه بدید تا شما را برند کنیم...

با تبلیغات در فضای مجازی برای انتخابات مجلس در ذهن امروزی برند شوید

سایت نماینده مجلس

در این مقاله ما قصد داریم تبلیغات نمایندگان مجلس را در فضای مجازی و سایت های متنوع، بر اساس نیاز و سلیقه شما و به صورت کاملاً سازماندهی شده و منظم با صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و پاش ها به شما ارائه دهیم.

تمام نماینده های مجلس و احزاب به اتفاق این حقیقت را پذیرفتند که موفقیت در کارزار انتخاباتی با یک کمپین انتخاباتی خلاقانه به نتیجه می رسد.

تبلیغات نمایندگان مجلس در فضای مجازی یکی از مهمترین ابزار های امروزی است که اجرای صحیح آن کار سختی نیست. اما اینکه بدانید چگونه تبلیغات موفقی در فضای مجازی داشته باشیم مهم و سخت است.

تبلیغات نماینده مجلس

با تبلیغات در فضای مجازی برای انتخابات مجلس در ذهن امروزی برند شوید

ما از نام شما یک برند می سازیم

در این مقاله ما قصد داریم تبلیغات نمایندگان مجلس را در فضای مجازی و سایت های متنوع، بر اساس نیاز و سلیقه شما و به صورت کاملاً سازماندهی شده و منظم با صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و پاش ها به شما ارائه دهیم.

تمام نماینده های مجلس و احزاب به اتفاق این حقیقت را پذیرفتند که موفقیت در کارزار انتخاباتی با یک کمپین انتخاباتی خلاقانه به نتیجه می رسد.

تبلیغات نمایندگان مجلس در فضای مجازی یکی از مهمترین ابزار های امروزی است که اجرای صحیح آن کار سختی نیست. اما اینکه بدانید چگونه تبلیغات موفقی در فضای مجازی داشته باشیم مهم و سخت است. 

پیشنهاد ویژه » شرکت سئو سایت در تهران تمامی خدمات شما را در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل به کاربران اینترنتی معرفی می کند.

تبلیغات انتخابات مجلس

در زمان تبلیغات انتخابات مجلس باید سعی شود که با ارائه یک محتوای کاملا کارشناسی و حرفه ای یک بیوگرافی کامل از کاندیدای مورد نظر به مردم ارائه شود، به گونه ای که مردم با مطالعه این بیوگرافی و سوابق کاری و تحصیلی وی، بتوانند به یک شناخت جامع نسبت به کاندیدای مورد نظر دست پیدا کنند.

متن تبلیغات انتخاباتی

برای درج محتوای تبلیغات انتخاباتی نیاز به تشکیل یک اتاق فکر مشترک میان کارشناسان شرکت تولید محتوا و مشاورین کاندیدای مورد نظر می باشد، در این اتاق فکر با ایجاد طوفان ذهنی میان مشاورین کاندیدا ها و کارشناسان تولید محتوا بهترین متن تبلیغات برای ستاد انتخاباتی کاندیدا ها تعیین شود. 

متن های تبلیغاتی شورای شهر

متنی که برای تبلیغات شورای شهر هم استفاده می شود، باید توسط متخصصین تولید محتوا به صورت کارشناسی شده انتخاب شود، ضمن این که متن تبلیغات شورای شهر می تواند با توجه به عواملی مثل موقعیت جغرافیایی شهرها، رسم و رسومات مردم شهر، مشکلات رایجی که در شهر وجود دارد، دغدغه های اصلی مردم در سطح شهر انتخاب شود.

به عنوان مثال در شهری مثل تهران امروزه بحث ترافیک و آلودگی هوا یکی از دغدغه های مهم مردم شهر تهران محسوب می شود.

و کاندیدا های مجلس و شورای شهر تهران می توانند برای رفع این مشکلات رایج برای تعیین شعار های انتخاباتی خود استفاده نمایند.

ارزانترین روش تبلیغات انتخابات

برای تبلیغات انتخابات مجلس، و شوراها نیازی نیست که هزینه های بیهوده انجام شود، گاهی اوقات با طرح یک نقشه راه مناسب و دقیق می توان با انجام یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه کار تبلیغات را انجام داد.

به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق لینک زیر با کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار نمایید، تا با ارائه یک مشاوره رایگان و مفید راه کار های لازم را برای مشاوره انتخابات و تبلیغات انتخابات مجلس به شما ارائه دهند.

راههای موفقیت در انتخابات مجلس

ما شما را به همگان در فضای مجازی معرفی خواهیم کرد

تبلیغات نماینده مجلس حاوی ابزارهای مختلفی است. از ابزارهای حضوری و سنتی مانند ملاقات های رو در رو با مردم، داشتن همایش های مردمی، تبلیغات در رسانه ها و بیلبوردها گرفته تا چسباندن پوستر و تراکت در فضاهای عمومی شهری و…

با بررسی نماینده های موفق مجلس چه داخلی و چه در خارج از کشور به این نکته پی می بریم که از تبلیغ نمایندگان مجلس در فضای مجازی نمی توان چشم پوشی کرد.

این ابزار سهم بزرگتر و سنگین تری نسبت به عوامل دیگر دارد. تبلیغ در فضای مجازی برای انتخابات مجلس اگر به درستی انجام شود می تواند سرمایه اجتماعی و انسانی خوبی کسب کند.

تیم ما با داشتن سابقه حرفه ای و بلند مدت در زمینه تبلیغات در فضای مجازی و همچنین طراحی سایت های هوشمند برای کسب و کارهای موفق می تواند با ارئه مشاوره رایگان به شما نگرانی تان را در زمینه تبلیغات نماینده در فضای اینترنتی برطرف کند. 

خدماتی که میتوانیم به شما ارئه دهیم

اگر به دنبال راهکار های نوین در فضای مجازی هستید در زیر به برخی از نها اشاره کرده ایم
شبکه های اجتماعی
طراحی و راه اندازی وب سایت

راه اندازی وب سایت به عنوان مرجع اطلاع رسانی ها و منبع اصلی تبلیغات اینترنتی اصلی ترین راهکار تبلیغات در اینترنت برای نماینده مجلس است

اینفوگرافیک و تصاویر گویا
مدیریت شبکه های اجتماعی

در دنیای امروز کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشد، برای رسیدم به ذهن امروزی باید در این شبکه ها فعال باشید

نظر خواهی از مشتریان
مشاوره تبلیغ با جلسات طوفان ذهنی

بعد از 15 سال سابقه در زمینه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی موفق می توانیم بهترین راهکار و ایده ها را به شما ارائه دهیم، کافیست تماس بگیرید

بررسی عملکرد کاربران وب سایت

اگر از قبل سایت راه اندازی کرده اید، حال می توانید عملکرد کاربران خود را آنالیز کنید و بهترین روش را برای حرکت بعدی انتخاب کنید.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت

سایت دارید اما نیاز به ارتقاء دارد ؟ نیاز دارید شخصی وب سایت شما را همواره قدرتمند نگهدارد؟ تامین امنیت و نگهداری وب سایت حرفه ماست

توزیع محتوا
تولید محتوا

اگر وقت یا نیروی حرفه ای برای تولید محتوای وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود را ندارید نگران نباشید، تیم تولید محتوای ما در خدمت شماست

هزینه تبلیغات نمایندگان مجلس در فضای مجازی

پیروزی در انتخابات را ارزان از دست ندهید...

بسته به برنامه ریزی انتخابات شما و همچنین هدف گذاری استراتژیک تان ما برنامه ها  ابزارها و راهکارهای مختلفی برای تبلیغ نماینده مجلس در فضای مجازی با قیمتی باور نکردنی داریم.

 با کمی جستجو در اینترنت می توانید سایت ها و شرکت های مختلفی را در این زمینه با داشتن شعارهایی نظیر طراحی سایت در کمتر از یک روز، ارزان ترین طراحی سایت و … پیدا کنید.

 بهتر است بدانید که این گونه تبلیغات در نگاه اول، درست است که خیلی کار راه انداز و مشکل گشا به نظر می رسد ولی به هیچ عنوان بدون تحقیقات و یا دیدن سابقه این افراد یا شرکت ها، به آن ها اعتماد نکنید تا در این مقطع حساس و مهم به مشکلی در این مورد برخورد نکنید چرا که شکست در تبلیغات، تا حد زیادی به معنای شکست در انتخابات است.

ما به شما این تعهد را می‌دهیم که با نیازسنجی دقیق شما و همچنین متناسب با کیفیتی که تولید می کنیم منصفانه ترین قیمت را ارائه دهیم و هزینه تبلیغات اینترنتی نماینده مجلس حدی باشد که مورد پسند و رضایت شما نمایندگان عزیز قرارگیرد.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به همراه ارائه پکیج آموزش مدیریت سایت

پیروزی در تبلیغات انتخابات ارزان

راههای موفقیت در انتخابات مجلس

فایده تبلیغات چیست اگر در آخر موفق نشویم

تیم دیجیتال مارکتینگ آریا تهران با ارائه جلسات مشاوره خود به تیم تبلیغات شما تمام راه هایی که شما را به مردم امروزی نزدیک میکند را به شما نشان خواهد داد و نقشه مسیر همه آنها را به شما ارائه خواهد داد، لذا مطمئن باشید که اگر مسیر را درست بروید کمپین تبلیغات اینترنتی برای انتخابات مجلس برای شما خاص تر از هر نماینده دیگر خواهد بود.

شما می توانید علاوه بر مشاوره تمام کارهای مربوط به حوزه گرافیک، راه اندازی سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی،
تولید محتوا و هرآنچه که با کامپیوتر انجام می شود را به ما بسپارید، پس وقت را از دست ندهید و همین حالا بر روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم درخواست مشاوره را پر کنید و یا مستقیما با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه » برای سفارش سایت خود می توانید با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران ارتباط برقرار نمایید.

روش های تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی

  1. طراحی وب سایت شیک و حرفه ای، با قالب اختصاصی و محتوای مخاطب پسند
  2. ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام و مدیریت به بروز ترین روش ممکن
  3. ایجاد بنر های تبلیغاتی در اندازه های مختلف، با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  4. طراحی کارت ویزیت و بروشور اختصاصی
  5. تبلیغ و معرفی در انواع سایت های خبری و شخصی
  6. ساخت ویدیو معرفی کاندید مورد نظر جهت معرفی بهتر به عموم مردم
  7. طراحی انواع تراکت های تبلیغاتی و معرفی نامه
  8. تبلیغ و معرفی در محبوب ترین شبکه های اجتماعی( یوتیوب و فیس بوک و توییتر)
  9. تولید محتوای حرفه ای برای سخنرانی
  10. تدوین ویدیو کلیپ های تبلیغاتی کوتاه و بلند
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.