ساخت تیزر تبلیغاتی
TeaserCenter

یکی از خدمات حرفه ای و تخصصی شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo، تهیه و تولید تیزر های تبلیغاتی و ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشنی با رعایت نهایت استاندارد های روز اروپا می باشد. تیزر های تبلیغاتی بدون شک بیشترین تاثیر را روی مخاطبان شما خواهند گذاشت!

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09120145021 و 02166931857 تماس بگیرید.

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان و در عین حال با کیفیت یکی از بیشترین دغدغه های افراد بوده است. تیم حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت Atgo تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت را با کمترین هزینه طراحی میکنند.

ساخت تیزر انیمیشن

ساخت تیزر انیمیشن  و همینطور ساخت ویدیو تبلیغاتی، تلوزیونی و مستندی یکی از بهترین گزینه برای شروع تبلیغات و همینطور معرفی برند شما است. تیم ما جزء برترین ها در ساخت تیزر انیمیشن می باشد.

ساخت تیزر اینستاگرامی

از آنجا که امروزه فضای مجازی بیش از 90% افراد را در خود جای داده است، ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بهترین روش برای بیشتر دیده شدن کسب و کار شما می باشد.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

6.500 میلیون تومان
پکیج طلایی
فیلم برداری
ساخت لوگوموشن
عکسبرداری
ارائه 3 سناریو
تدوین با افتر افکت
ارائه فایل زیپ
4.100 میلیون تومان
پکیج نقره ای
فیلم برداری از محل
صدابرداری
ارائه 1 سناریو
تدوین با کمتاسیا
ساخت لوگو موشن
ارائه فایل زیپ
2.500 میلیون تومان
پکیج برنز
عکسبرداری
ارائه 1 سناریو
ویرایش با فتوشاپ
ارائه 8 تصویر اسلایدی
تدوین با کمتاسیا
ارائه فایل زیپ
8.200 میلیون تومان
ویژه ATGO
ساخت لوگو موشن
فیلم برداری و صدابرداری
ساخت لوگو اختصاصی
عکسبرداری از محصولات
ارائه 6 سناریو
فایل زیپ افترافکت

 نمونه کار ساخت موشن گرافیک

 نمونه کار ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

 1 . ثبت سفارش

اولین مرحله در طراحی تیزر بلیغاتی ارزان ثبت سفارش می باشد، شما در این مرحله با پشتیبانان شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس گرفته و تیزر مورد نظر خود را جهت مشاوره عنوان می کنید.

 2 . بررسی سفارش

در این محله تیم ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان شرکت ما با در نظر گرفتن خواسته های شما شروع به نوشتن سناریو های حرفه ای و متناسب با پروژه شما میکند.

3 . ایجاد استراتژی

پس از نوشتن سناریو و پس از مورد تایید قرار گرفتن ایده ما توسط شما، تیم ساخت تیزر تبلیغاتی ما شروع به پردازش اطلاعات میکند.

ساخت ویدیو تبلیغاتی

در این مرحله کارشناس ساخت و تولید تیزر تبلیغاتی ارزان شرکت Atgo به محل مورد نظر شما برای بررسی و همینطور طراحی پس زمینه تبلیغات فرستاده می شود.

مراحل ساخت تیزر
ساخت تیزر تبلیغاتی

 4 . شروع تیزر

برای شروع ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان متخصص فیلمبردار و همینطور صدابردار به محل مورد نظر شما آمده و از محصولات و یا شرکت شما به صورت حرفه ای شروع به فیلمبرداری میکنند.

 5. تدوین تیزر

پس از فیلمبرداری از محل مورد نظر شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی، پروژه ها به صورت خام توسط کارشناسان تدوین ویدیو با استفاده از نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی از جمله: افترافکت، پریمیر، کمتاسیا، فتوشاپ و … شروع به تدوین تیزر تبلیغاتی شما میکنند.

6 . مشاوره نهایی

پس از تدوین و طراحی تیزر تبلیغاتی شما، کارشناسان ما با شما برای دریافت تایید نهایی تماس خواهند گرفت.

سخن آخر!

شما میتوانید تمامی نظرات خود در رابطه با طراحی تیزر تبلیغاتی ارزان را قبل از دریافت فایل زیپ پروژه با کارشناسان ما در میان بگزارید.

توجه » مشاهده خدمات تولید محتوای اینستاگرام

نمونه کار های لوگو موشن

ابزار های مورد استفاده

سوالات خود را از ما بپرسید !

طراحی تیزر تبلیغاتی ارزان

طراحی تیزر تبلیغاتی خود را به متخصصان ما بسپارید! شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo با استفاده از بهترین نرم افزار ها و به روز ترین روش های ساخت تیزر تبلیغاتی همواره سعی دارد با ارائه بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای ساخت تیزر تبلیغاتی اعتماد شما را جلب کرده و مشتریان را راضی نگه دارد.

با اعتماد به شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی Atgo  از نتیجه کار راضی خواهید بود، ممنونیم که ما رو برای ارتقاء کسب و کار خود انتخاب کرده اید.

جهت آشنایی با نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی شما می توانید مقاله نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

سایت ساخت تیزر تبلیغاتی

وب سایت Atgo یکی از معتبرترین شرکت های حال حاضر در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ که ارائه خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی نیز یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، با ارائه خدماتی همچون ساخت تیزرهای تبلیغاتی با قیمت ارزان و مناسب، ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشنی، ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی در قالب لوگو موشن با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و به روز همچون نرم افزار پریمیر، نرم افزار افتر افکت، نرم افزار ایلاستریتور، نرم افزا فتوشاپ جهت ویرایش و تدوین انواع فرمت های تصویری و همچنین نرم افزار Camtasia Studiu برای تدوین انواع فایل های صوتی و تصویری این خدمات را به شما ارائه می دهد.

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی و تیزر ها و لوگو موشن هایی که به صورت سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند امروزه یکی از پرطرفدارترین آپشنهای تیزرهای تبلیغاتی محسوب می شوند.

دادن جلوه های سه بعدی به انواع تصاویر، ویدیو ها و انیمیشن ها می تواند باعث تاثیر بیشتر بر روی مخاطب شود.

در صورتی که علاقه‌مند هستید که نمونه کارهای همکاران ما در زمینه ساخت و تدوین انواع تیزرهای تبلیغاتی سه بعدی را مشاهده نمایید می توانید از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا کاتالوگ نمونه کارهای خود را در این زمینه به شما ارائه دهند.

ضمنا در زمان ساخت تیزر های 3 بعدی از رینگ لایت برای تولید محتوا و افزایش کیفیت تیزر های تولید شده استفاده می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی با اینشات

شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن اینشات و نصب این برنامه فوق العاده کاربردی و جذاب بر روی تلفن همراه خود انواع تیزر های تبلیغاتی را برای حوزه های مختلف تدوین نمایید.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن کاربردی اینشات شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و این برنامه را به صورت مستقیم از Google Play دانلود نمایید.

play.google.com

اپلیکیشن ساخت تیزر تبلیغاتی

در صورتی که شما با کار کامپیوتر تسلط کامل دارید، نرم افزار های تحت ویندوز مانند پریمیر، افتر افکت و یا ایلاستریتور و غیره امکانات بیشتری را جهت تدوین و ویرایش انواع فایل های صوتی و تصویری در اختیار شما قرار می دهند به خصوص در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی این نرم افزار ها می توانند قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

در صورتی که ترجیح می دهید که از اپلیکیشن های تحت اندروید و ios استفاده نمایید در بخش قبلی ما اپلیکیشن کاربردی اینشات را به شما معرفی کردیم، لینک دانلود این اپلیکیشن را هم در اختیار شما قرار دادیم.

به غیر از اپلیکیشن اینشات نرم‌افزارهای کاربردی دیگری نیز در این حوزه وجود دارند مانند اپلیکیشن Boosted، اپلیکیشن MoShow، و چند نمونه دیگر از اپلیکیشن های کاربردی که می‌توانند برای تولید تیزر های تبلیغاتی به شما کمک کنند.

توجه » اگر شما ساخت تیزر تبلیغاتی را به صورت حرفه ای بلد باشید، می توانید به صورت فریلنسری در این حوزه برای خود کار کنید، بدون این که نیاز باشد در شرکت یا سازمان خاصی استخدام شوید و در این حوزه برای خود کسب درآمد نمایید.

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با موبایل

در بخش زیر به چند نمونه دیگر از مهم ترین اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل اشاره می کنیم.

  • اپلیکیشن Headliner
  • اپلیکیشن  Clipchamp Create
  • اپلیکیشن Quik by GoPro
  • اپلیکیشن Splice by Gopro
  • اپلیکیشن Adobe Premiere Clip
  • اپلیکشن FilmoraGo
  • اپلیکیشن Typito

از جمله مهمترین اپلیکیشن های کاربردی برای ساخت و تدوین تیزر تبلیغاتی هستند که شما می توانید از آنها استفاده نمایید.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

برای استعلام قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی مخصوص پیج های مختلف اینستاگرام شما می توانید یک نمونه از پکیج های ارائه شده (پکیج برنزی، نقره ای، طلایی و پکیج ویژه) در صفحه ساخت تیزر تبلیغاتی وب سایت Atgo را انتخاب نمایید.

و از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در این وبسایت با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا همکاران ما کاتالوگ کامل نمونه کارهای خود در این حوزه به همراه قیمت های در نظر گرفته شده برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهند.

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان

در صورتی که شما علاقه مند هستید که به صورت رایگان و بدون صرف هیچ هزینه‌ای برای شرکت و یا مجموعه خود یک تیزر تبلیغاتی مناسب و حرفه‌ای را بسازید، می توانید با ارائه آموزش هایی در این زمینه خود را مهیای ساخت و ادوین انواع تیزر های تبلیغاتی با لوگو موشن های استاندارد و حرفه‌ای نمایید.

در صورتی که علاقه مند به آموزش در این حوزه هستید می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ تماس حاصل فرمایید تا زیر نظر بهترین اساتید گرافیک و لوگو موشن در این زمینه آموزش ببینید.

ساخت تیزر تبلیغاتی ساختمانی

شما می توانید در بخش نمونه کارهای ساخت تیزر تبلیغاتی نمونه پروژه های انجام شده برای تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی مخصوص شرکت های ساختمانی را مشاهده نمایید.

البته علاوه بر نمونه کارهای ارائه شده برای ساخت تیزر های تبلیغاتی برای شرکتها و سازمانهای مختلف شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت در وب سایت ATGO نمونه وب سایت های طراحی شده توسط تیم حرفه ای این مجموعه را مشاهده نمایید.

اگر علاقمند هستید که با خدمات طراحی و ساخت انواع وب سایت های مختلف آشنا شوید می توانید در صفحه پشتیبانی سایت جزییات خدمات ساخت انواع وب سایت را مشاهده نمایید.

سئوالات متداول در موزد ساخت تیزر تبلیغاتی ؟

ساخت تیزر بلیغاتی ارزان و حرفه ای؟

برای ساخت و طراحی انواع تیزر های تبلیغاتی ارزان و حرفه ای با مراجعه به سایت atgo.ir از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت حرفه ای ترین تیزر های تبلیغاتی را برای خود سفارش دهید.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی ؟

جهت استعلام قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید، تا همکاران ما کاتالوگ نمونه کارها و هزینه ی ساخت تیزر تبلیغاتی را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی در تهران ؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo معتبرترین شرکت ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی در تهران است، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این وب سایت کاتالوگ نمونه کار تیزر تبلیغاتی این مجموعه را دریافت نمایید.

بهترین ایده برای ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

برای ایده گرفتن جهت ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی حرفه ای و جذاب ما وب سایت های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم :

www.animazer.com

animoto.com

www.freepik.com

www.pinterest.com

توجه داشته باشید که برای دسترسی به این وب سایت ها با IP ایران باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.

شرکت ATGO به غیر از ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی تیزر و لوگوموشن چه خدمات دیگری را ارائه می دهد ؟

ATGO خدمات زیر را نیزر در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می دهد :

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شخصی

خرید سایت

شرکت سئو

شرکت تولید محتوا

رپورتاژ

با کلیک برروی هر یک از خدمات ذکر شده می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

;
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.