ساخت سایت فروشگاه گاوصندوق

خلاصه گزارش نتیجه پروژه انجام شده توسط شرکت طراحی سایت ارزان

گزارش کار:
سئو و تبلیغات گوگل
تبلیغات ارزان گوگل
سئو شده در 3 ماه
UI/UX
طراحی و راه اندازی سایت
طبق آخرین استاندارد ها
تولید محتوا
درج محصول و مقالات
بررسی استراتژی محتوا
درباره مشتری

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی جز قدیمی ترین فروشگاه های گاوصندوق در سطح ایران می باشد. این فروشگاه به سرعت به تاثیر کسب و کار اینترنتی و راه اندازی وب سایت پی برد و کار ساخت سایت و سئو سایت خود را به تیم ATGO سپرد. فروشگاه گاوصندوق طباطبایی معتبرترین فروشگاه در زمینه فروش برترین برندهای گاوصندوق مانند گاوصندوق کاوه، گاوصندوق گنج بان،گاوصندوق نیکا،گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق بامیل و انواع مختلف گاوصندوق می باشد.

با راه اندازی وب سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی و آغاز کسب و کار اینترنتی درآمد این فروشگاه چندین برابر شده و امروزه توانسته به نمایندگی معتبر فروش انواع گاوصندوق در تهران تبدیل شود. در این فروشگاه انواع گاوصندوق اسلحه و گاوصندوق خانگی یافت می شود که آنچه این فروشگاه را از سایرین متمایز کرده قیمت منصفانه گاوصندوق ها بدون سود اضافی می باشد.

چالش این پروژه

به طور کلی چالش های این پروژه برای شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی کار طراحی وب سایت و سئو سایت خود را به طور کامل به ما سپرد و خوشبختانه اعضای تیم ATGO توانست در مدت زمان کوتاهی مدیران این فروشگاه را به اهداف خود برساند. مهمترین چالش ما در پروژه گاوصندوق طباطبایی رساندن کلمات مرتبط به صفحه اول گوگل بود.

کار طراحی وب سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی در سه روز به اتمام رسید و سایت از همان زمان آغاز گردید. مهم‌ترین چالش ما در این پروژه بررسی رقبا و استفاده از نقاط ضعف آنها بود.

خوشبختانه ما توانستیم نقاط ضعف رقبا را به نقطه قوت خود تبدیل کرده و در این راستا ضعف های خود را نیز بهبود بخشیم و به صفحه اول گوگل برسیم. هدف ما در وب سایت گاوصندوق طباطبایی افزایش تعداد کاربران سایت به مشتری دائمی بود و ما توانستیم به این مهم دست یابیم.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

ویدیوی طراحی سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی

در این قسمت شما می توانید ویدیو کامل طراحی سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی را مشاهده کرده و طراحی استاندارد این وب سایت را بررسی کنید.

با مشاهده این ویدیو میتوانید نمونه کار شرکت ATGO را با سایر شرکت‌ها مقایسه کرده و تمایز تیم ما را از سایر تیم ها بهتر لمس کنید.

خلاصه راه حل ارائه شده توسط ATGO

یکی از نکات ویژه در وب سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تنوع محصولات و خدمات این فروشگاه بود و ما قدرت مانور در حوزه‌های مختلف گاوصندوق را داشتیم.

خوشبختانه طراحی این وب سایت به ما سپرده شده بود و ‌توانستیم نکات و اصول سئو را در طراحی وب سایت لحاظ کنیم.

در این پروژه ما باید در زمان کوتاهی طراحی سایت را تمام کرده و کلمات مهم را به صفحه اول گوگل می رسانیم که خوشبختانه توانستیم در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کرده و در این راستا به هدف خود برسیم.

مهمترین هدف مشترک ما و تیم فروش گاوصندوق طباطبایی افزایش تعداد مشتریان و تبدیل تعداد کاربران سایت به مشتری دائمی بود. با طراحی جذاب به وب سایت و رعایت اصول استاندارد سئو توانستیم فروشگاه گاوصندوق طباطبایی را به عنوان یک برند معتبر معرفی کرده و سبب رونق کسب و کار این فروشگاه گردیم.

به همین دلیل شرکت سئو سایت به این نتیجه رسید که رنگ های به کار رفته در این وب سایت باید روشن و شیک باشد.

تاثیر تجاری مشتری بیشتر، سرعت جذب چند برابر، افزایش تماس مشتری

تاثیر خدمات بهترین شرکت طراحی سایت در تهران چه بود؟

آنچه هدف مدیران فروشگاه گاوصندوق طباطبایی بود افزایش تعداد مشتریان و کسب درآمد بیشتر بود که ما توانستیم آنها را به هدف بزرگ خود نزدیک‌تر کنیم.

اکنون فروشگاه گاوصندوق طباطبایی در کلمات بسیار سخت در جایگاه اول تا پنجم صفحه اول گوگل می باشد که همین امر سبب کسب درآمد بیشتر این مجموعه گردیده است.

وب سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی بیش از ۴۰ هزار و یک کلیک دریافت کرده و همین امر سبب شناخته شدن بیشتر این فروشگاه شده است.

طراحی جذاب وبسایت سبب جذب بیشتر کاربران شده و ماندگاری آنها را در صفحات بیشتر کرده است.

گزارش سرعت سایت
خدمات اختصاصی این پروژه

از ویژگی های منحصر به فرد سایت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی بهبود سرعت سایت از طریق استفاده از تصاویر یونیک ، با کیفیت و در عین حال کم حجم و اختصاصی میباشد که در روند بهبود سرعت سایت بسیار تاثیر گذار بود.

از دیگر کار های صورت گرفته در وبسایت سیف باکس شاپ افزونه نویسی اختصاصی و بهره گیری از کدنویسی برای قسمت هایی از سایت است که باعث افزایش سرعت سایت گردید.

مهمترین هدفی که توانستیم در این پروژه به آن دست یابیم چند برابر شدن تعداد مشتریان وبسایت و کسب درآمد بیشتر مدیریت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی بود.

قیمت این پروژه

در پروژه طراحی سایت فروشگاهی گاوصندوق طباطبایی طراحی و سئو سایت به طور کامل توسط ATGO انجام شده و برای این پروژه با داشتن قابلیت هایی مانند طراحی بنر و لوگوی اختصاصی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، سئو داخلی و خارجی ، بهره گیری از تبلیغات گوگل ، بهینه سازی تصاویر و استفاده از ویدیو های یونیک و ده ها قابلیت دیگر قیمت 12 میلیون تومان برآورد شده است.

جهت خرید سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

رضایت مشتری گاوصندوق طباطبایی

شما در این ویدیو میتوانید رضایت مشتری گرامی، مدیریت فروشگاه گاوصندوق طباطبایی را مشاهده کنید. همین امروز برای طراحی و سئو سایت تان و چند برابر شدن درآمدتان با ما تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده در این پروژه
بررسی اولیه
بررسی اولیه
آیکون برنامه ریزی گروهی
برنامه ریزی پروژه
طراحی سایت
طراحی و راه اندازی سایت
توزیع محتوا
تحقیق و تولید محتوا
تبلیغات در گوگل
آیکون نتایج گوگل
سئو وب سایت
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.