نمونه سایت آموزشگاه فنی و حرفه ای

خلاصه گزارش نتیجه پروژه انجام شده توسط شرکت طراحی سایت ارزان

گزارش کار:
57.1K »» 78.1K
تعداد کلیک
افزایش یافته در 4 ماه
باز طراحی کامل
بهبود UX/UI
دریافت 2 برابر بازخورد بهتر
تولید محتوا
ایجاد استراتژی محتوا
نرخ تبدیل چند برابر
درباره مشتری

آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد. این آموزشگاه هدف خود را خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرارداد، تا با آموزش‌های حرفه‌ای و باکیفیت و همچنین اعطای مدرک رسمی دیپلم و گواهی‌نامه بین‌المللی مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، گامی مؤثر در تسهیل امور این عزیزان برداشته باشد.

اینک آموزشگاه آریا با ۱۰ سال تجربه‌آموزشی در خدمات‌رسانی به ایرانیان مقیم کشور کویت و اعطای صدها مدرک دیپلم و گواهی‌نامه مهارت بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تصمیم گرفته تا با ایجاد شعب مختلف در ایران و کشورهای همسایه دایره خدمات‌رسانی خود را افزایش داده تا با این کار مقدمات گسترش دایره آموزشی خود را فراهم کند.

مجتمع فنی آریا تهران – مرکز آموزش نرم افزار های کامپیوتری – حسابداری – ICDL – برنامه نویسی – سخت افزار و …

چالش این پروژه

وب سایت آریا تهران قبل از اینکه به تیم ما سپرده شود راه اندازی شده بود و نسبتا سئو خوبی نیز داشت، به طور کلی چالش های این پروژه برای شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo بود، اما مشکل اینجا بود که تعداد مخاطبینی که از طریق وب سایت آموزشگاه به مشتری تبدیل می‌شدند نسبت به هزینه های وب سایت کم بود.

لذا هدف ما افزایش تعداد بازدید و مهم تر از آن افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری واقعی بود.

خدا را شکر بعد از هفته اول شروع تغییرات ما بر روی پروژه بازخورد مشتریانی که از طریق وب سایت جذب شده بودند بسیار مفید و امیدوار کننده بود.

اینک بعد از حدود 4 ماه علاوه بر اینکه وب سایت در کلمات خیلی بیشتری به رتبه بالایی در گوگل رسیده است ما به تمام اهداف مشخص شده نیز رسیده ایم و این رشد هر روز رو به افزایش است.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

ویدیوی طراحی سایت آریا تهران

از طراحی اختصاصی و قالب نهایی وب سایت آموزشگاه آریا تهران ویدیویی تهیه کرده ایم ، تا نمونه کار های شرکت ATGO را به صورت مستقیم لمس کنید 

با مشاهده این ویدیو می توانید رعایت نهایت استاندراد های طراحی وب سایت را که در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده کنید

خلاصه راه حل ارائه شده توسط ATGO

بعد از اولین بررسی تیم آنالیزر ما به این نتیجه رسیدیم که ظاهر وب سایت باید بطور کامل تغییر بکند و همه چیز از اول ساخته شود! 

به همین دلیل شرکت سئو سایت به این نتیجه رسید که رنگ های به کار رفته در این وب سایت باید قرمز و سفید باشد.

در مرحله دوم بررسی ها متوجه شدیم محتای اکثر دوره های آموزشی ارائه شده ناقص و یا کاربردی نیستند پس تصمیم بعدی تولید محتوای حرفه ای به همراه یک استراتژی حرفه بود.

ما باید در سریعترین زمان ممکن بطور کامل سایت را بازطراحی میکردیم و بلافاصله بعد از آن طبق ساختار جدید محتوای جدید را بر روی سایت بارگذاری میکردیم که این کار در اسرع وقت انجام شد.

در نهایت بعد از تکمیل شدن طرح نهایی دوباره آن را بررسی کردیم ولی اینبار علاوه بر سایت آموزشگاه سایت های رقبا را نیز بررسی کردیم و در نهایت نقاط ضعف آنها را پیدا کرده و تبدیل به نقاط قوت کردیم.

ما برای این پروژه جلسات طوفان ذهنی زیادی برگذار کردیم تا بدانیم دقیقا مشتریان این وب سایت چطور و برای چه چیزی وارد سایت می شوند تا بتوانیم در همان چند ثانیه اول مهم ترین چیزی که کاربر بدنبال آن است را به او نمایش دهیم.

تاثیر تجاری ورودی بیشتر، نرخ تبدیل دو برابر، مشتریان ثابت

تاثیر خدمات بهترین شرکت طراحی سایت در تهران چه بود؟

از وقتی آموزشگاه آریا تهران با ما همکاری خود را آغاز کرد:

  • 21 هزار بار کلیک بیشتری دریافت کرده است
  • هزینه تبلیغات گوگل آنها نصف شده است
  • نرخ تبدیل کاربران به مشتری چند برابر شده است
  • طرحی کاملا استاندارد و جذاب برای وب سایت ارائه شده است
  • UX در وب سایت کاملا رعایت شده و طبق تحلیل رفتار کاربر در وب سایت موارد انجام شدند
  • تعامل کاربران در وب سایت دو برابر شده است

در حقیقت آموزشگاه آریا تهران قبل از ما ارتباط خاصی با مشتریان خود از طریق وب سایت نداشتند!

 اما الان 95% کاربران وب سایت از طریق فرم های تماس و دیدگاه درج شده داخل صفحات مختلف و جایگاه های استراتژیک با آموزشگاه در ارتباط هستند و نیازی به تماس یا مراجعه حضوری نیست تا به مشتری تبدیل شوند!

گزارش سرعت سایت
خدمات اختصاصی این پروژه

تمامی تصاویر وب سایت آریا تهران به صورت یونیک و اختصاصی توسط تیم گرافیک ATGO طراحی شده است.

این وب سایت دارای یک CRM اختصاصی می باشد که تمامی عملیات های مالی در آن صورت می گیرد.

با وجود اینکه CMS این سایت وردپرس است اما تمامی افزونه های مورد استفاده قرار گرفته شده شخصی سازی شده است.

بسیاری از صفحات مهم به صورت اختصاصی کدنویسی و بهینه سازی شده است.

قیمت این پروژه

پروژه طراحی و مدیریت سایت آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران با امکانات گفته شده نظیر : گرافیک اختصاصی ، کدنویسی اختصاصی برخی از صفحات و شخصی سازی افزونه ها ، تبلیغات گوگل ادوردز و سئو داخلی و خارجی (بک لینک گذاری) و بسیاری از اقدامات دیگر در حدود 39 میلوین تومان برآورده شده است.

جهت خرید سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

رضایت مشتری مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران

ویدیوی مذکور رضایت مشتری گرانقدر ATGO را از خدمات راه اندازی ، طراحی ، پشتیبانی و مدیریت و … نشان می دهد، برای ثبت سفارش سایت خود روی دکمه زیر کلیک کنید.

مرحله به مرحله پروژه راه اندازی سایت
بررسی اولیه
بررسی اولیه
آیکون برنامه ریزی گروهی
برنامه ریزی پروژه
طراحی سایت
طراحی
توزیع محتوا
تحقیق و تولید محتوا
ابداع نقاط قوت جدید
بررسی نفر به نفر مشتریان
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.