چگونه از یوتیوب دانلود کنیم

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم و با استفاده از چه روش هایی می توان انواع فیلم ها و فایل های چندرسانه ای را از یوتیوب دانلود کرد.

در این مقاله آموزشی با استفاده از یک ویدیوی کاملا کاربردی که در ادامه در اختیار شما قرار داده شده است نحوه دانلود انواع فایل ها از یوتیوب را به شما آموزش می دهیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای دانلود فایل های مورد نیاز خود از یوتیوب با چالش مواجه هستید در ادامه مقاله آموزشی چگونه از یوتیوب دانلود کنیم با ما همراه باشید تا روش های متداول و کاملا تضمینی جهت دانلود از یوتیوب را یاد بگیرید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب

برای دانلود کردن از یوتیوب روش های متداول و بسیار آسانی وجود دارد، اما آسان ترین روشی که شما می توانید به کمک آن یک فایل را از یوتیوب دانلود نمایید این است که زمانی که وارد یوتیوب می شوید و مثلا می خواهید یک فیلم را دانلود کنید، بر روی فیلم مورد نظر خود کلیک نمایید و سپس در بخش نوار آدرس مرورگر جایی که عبارت  ….Https://www.youtube.com/watch?v=Xc6 نوشته شده است، در جلوی عبارت youtube  دو تا حرف PP اضافه نمایید، به شکل زیر :

www.youtubepp.com/watch?v=Xc6G3oV24yE

سپس اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، دکمه Enter را بزنید و اگر از تلفن همراه استفاده می کنید بر روی گزینه سرچ مرورگر خود بزنید.

بعد از انجام این کار وارد صفحه ای می شوید که در این صفحه می توانید ویدئوی خود را با فرمت دلخواه دانلود کنید، د رادامه هم فیلم آموزش آن در دسترس شما می باشد.

بهترین روش دانلود از یوتیوب

فیلم آموزش دانلود از یوتیوب

در بخش زیر هم فیلم آموزش نحوه دانلود آسان از یوتیوب را در اختیار شما قرار داده ایم، این فیلم آموزشی را مشاهده نمایید.

در صورتی که باز هم نیاز به سوال راهنمایی داشتید، در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی وب سایت ATGO در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهد.

سایت دانلود از یوتیوب

در بخش قبلی ما یک روش بسیار آسان جهت دانلود از یوتیوب را یاد گرفتیم، اما وبسایت های مختلفی هم وجود دارند که می‌توانند برای دانلود از یوتیوب به شما کمک کنند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • Givefastlink.com
  • FlyDownloader.com
  • ربات تلگرام YproloaderBoat
  • سایت qdownloader
  • و غیره

توجه » سایت های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید جهت دانلود از یوتیوب از آن ها استفاده نمایید، اما وب سایت های زیر جز رایج ترین وب سایت هایی هستند که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند.

برای مطالعه » آشنایی با بروزرسانی اینستاگرام به همراه آپدیت های جدید اینستا

سایت دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب به کمک وب سایت Givefastlink.com

در ابتدا دامنه Givefastlink.com در نوار آدرس مرورگر خود وارد نمایید و سپس لینک ویدیویی که قصد دانلود کردن آن را دارید کپی کنید، و بعد لینک ویدیو مورد نظر خود را مطابق با تصویر زیر در بخش مورد نظر Paste نمایید، دکمه سبز رنگ را بزنید.

در آخر هم فایل مورد نظر خود را با هر فرمتی که دوست دارید می‌توانید دانلود کنید.

برای مطالعه » آشنایی با نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی

دانلود از یوتیوب به کمک وب سایت Givefastlink.com

دانلود از یوتیوب با کمک وب سایت FlyDownloader.com

وب سایت FlyDownloader.com یکی دیگر از وبسایت های کاربردی است که شما می‌توانید به کمک آن ویدیو مورد نظر خود را از یوتیوب دانلود نمایید، برای این منظور شما می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

flydownloader.com/youtube-video-downloader

سپس بعد از مراجعه به آدرس درج شده لینک ویدیو مورد نظر خود را در آنجا وارد نمایید و دکمه دانلود را بزنید و سپس ویدیو را با فرمت مدنظر خود دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت به صورت کاملا رایگان و پروژه محور

دانلود از یوتیوب با کمک وب سایت FlyDownloader.com

دانلود ویدیو از یوتیوب با ربات تلگرام

دانلود ویدیو از یوتیوب را با ربات تلگرام YproloaderBoat نیز می توانید به راحتی دانلود نمایید، که برای این منظور شما باید وارد صفحه ویدیو یوتیوبی مورد نظر تان شوید و روی گزینه اشتراک گذاری یا همان Share بزنید و در منوی باز شده کپی لینک را انتخاب کنید تا لینک مورد نظر برای شما کپی شود.

سپس اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد آیدی زیر شوید:

@Yproloaderbot

پس از وارد شدن به آیدی زیر بر روی گزینه استارت بزنید و در منوی باز شده روی گزینه دانلود از یوتیوب کلیک کنید و سپس در قسمت مشخص شده لینک ویدیو را Paste نمایید.

برای مطالعه » آشنایی یا تکنیک های تولید محتوای تصویری برای درج در کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام

دانلود ویدیو از یوتیوب با ربات تلگرام

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

برای دانلود ویدیو با استفاده از وب سایت qdownliader که جز وب سایت های بسیار مطرح نیز می باشد شما ابتدا باید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

سپس مطابق با تصویر زیر لینک ویدیو خود را در وبسایت یوتیوب کپی کنید و در کادر مورد نظر paste نمایید، در انتها نیز همانند روش های قبلی ویدیوی خود را با فرمت دلخواه دانلود کنید.

برای مطالعه » پروکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

نرم افزار دانلود از یوتیوب

با استفاده از اپلیکیشن های کاربردی که در بخش زیر به آنها اشاره می کنیم شما می توانید ویدیو مورد نظر خود را از وب سایت youtube.com به راحتی دانلود نمایید:

  • اپلیکیشن insTube
  • اپلیکیشن TubeMate
  • نرم افزار Pure Tuber
  • نرم افزار NewPipe
  • اپلیکیشن  SnapTube
  • اپلیکیشن YT3 Downloader
نرم افزار دانلود از یوتیوب

چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم

برای دانلود آهنگ از یوتیوب شما می توانید از وبسایت Convert2mp3 و وبسایت mp3juices استفاده نمایید.

ابتدا می توانید به وب سایت Convertmp3.net مراجعه نمایید و داخل تکست باکس مورد نظر کلیک راست کنید و سپس دکمه Paste را بزنید.

بعد از آن بر روی کلید Convert کلیک کرده تا ویدیو مورد نظر با فرمت دلخواه برای شما دانلود شود.

وب سایت mp3juices.cc هم می توانید وارد این وب سایت شده و در قسمت سرچ ها نام آهنگ یوتیوب دلخواه خود را وارد نمایید و سپس بعد از نمایش آهنگ مورد نظر بر روی دکمه دانلود بزنید و آن را دانلود کنید.

چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم با گوشی

تمامی روش های ذکر شده در این مقاله برای دانلود از یوتیوب هم با کامپیوتر قابل استفاده می باشد و هم با گوشی های اندروید و ios، ساده ترین روش هم در ابتدای مقاله در قالب ویدئو آموزشی به شما ارائه شد که در این روش شما می توانید با تلفن همراه خود نیز به راحتی فایل های چندرسانه ای را که دوست دارید از یوتیوب دانلود نمایید.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.