طراحی پورتال تحت وب

طراحی پورتال تحت وب | هزینه طراحی پورتال تحت وب | ویژگی پرتال تحت وب

هر سازمان و شرکت و به طور کلی هر کسب و کاری میتواند برای بهتر دیده شدن از مزایای طراحی پورتال تحت وب بهره مند شود و با راه اندازی پرتال تحت وب کسب و کار خود را توسعه دهد. ما در بهترین شرکت طراحی پورتال تحت وب در تهران متخصص ترین کارشناسان را گرد هم آورده ایم تا هر آنچه شما برای پورتال نیاز دارید را پیاه سازی کنیم. برای اطلاع از ویژگی های بهترین پورتال ها و هزینه طراحی پورتال تحت وب ادامه مطالب را مطالعه کنید و برای سفارش انواع طراحی پورتال مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

طراحی پورتال تحت وب

طراحی پورتال تحت وب به صاحبان کسب و کار ها این امکان را میدهد تا با کاربران خود تعاملات بیشتری داشته باشند و از محصولات و یا توانایی های خود کسب درآمد بیشتری کنند. پورتال های تحت وب باید بتوانند تمام خواسته ها و نیاز های مشتری را برآورده کنند و هرآنچه که یک پرتال تحت وب نیاز دارد را داشته باشد.

شاید پیاده سازی تمام قابلیت های مورد نظر مشتری کار سختی به نظر برسد اما در شرکت Atgo ما متخصص ترین برنامه نویسان ایران را گرد هم آنورده ایم تا هیچ مانعی برای پیاده سازی خواسته های شما وجود نداشته باشد.

یک پورتال تحت وب میتواند محدوده گستردهای از خدمات را ارائه دهد و به این ترتیب کاربران میتوانند برای دریبپافت هرآنچه که نیاز دارند به این پرتال ها مراجعه کنند.

برای درک واضح تر وب پورتال باید به شما بگوییم که صفحه اصلی سایت یاهو یک وب پورتال است که از این صفحه همه میتوانند به انواع اخبار در اینترنت دسترسی پیدا کنند.

طراحی پورتال تجت وب توسط برنامه نویسان انجام میشود و ان ها با استفاده از دایرکتوری میتوانند به اطلاعات گسترده ای در دنیای وب دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب کاربران میتوانند بدون صرف هزینه و زمان به هرآنچه که نیاز دارند از طریق وب پورتال دسترسی پیدا کنند.

طراحی پورتال تحت وب

ویژگی پورتال تحت وب

یک پورتال تحت وب باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا برای مشتری جذاب باشد و کاربر را هم به استفاده بیشتر از آن ترغیب کند. از جمله ویژگی هایی که یک پرتال تحت وب باید داشته باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدف دار بودن جمع آوری اطلاعات
  • جمع آوری اطلاعات در حوزه های مختلف از منابع متنوع
  • قابلیت دسترسی به اطلاعات
  • قابلیت برقراری ارتباط بین زیر سیستم ها
  • قابلیت مدیریت
  • طراحی منعطف

در واقع پورتال تحت وب اطلاعات جامعی را از منابع مختلف و متنوع جمع آوری میکند و به افراد بر اساس علاقه آن ها به هر موضوع خاصی آن ها را نمایش میدهد.

انواع پورتال تحت وب

به طور کلی وب پورتال ها بر اساس محتوای قابل ارائه شان به انواع مختلفی تقسیم میشوند. در واقع بر اساس نوع اطلاعات ارائه شده پورتال های تحت وب به انواع خبری، شرکتی، سازمانی و آموزشی طبقه بندی میشوند.

دلیل استفاده از انواع پورتال تحت وب اتوماسیون سرویس های صاحبان کسب و کار میباشد. در صورتی که سیستم ها گسترده باشند میتوانند به زیر سیستم ها دسترسی پیدا کنند. با استفاده از وب پورتال ها کار برای کارکنان سازمان ها نیز راحت تر شده و کارکنان میتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی و حتی در خارج از ساعات اداری به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

مهمترین کاری که شرکت طراحی وب پورتال باید انجام دهد این است که خواسته ها و نیاز های مشتری را بررسی کنند و هدف از طراحی پورتال تحت وب را برای آن کسب و کار بیابند. با توجه به اهداف کسب و کار پورتال مورد نظر را پیاده سازی کنند.

نکته دیگری که شرکت طراحی پورتال تحت وب باید توانایی پیاده سازی آن را داشته باشد این است که پرتال را به صورت منعطف طراحی کند تا در هر زمان که مشتری مایل بود قابلیت های بیشتر به پورتال اضافه شود.

مراحل طراحی پورتال تحت وب

تا اینجا ویژگی های یک پورتال تحت وب را با هم بررسی کردیم و گفتیم که یک شرکت طراحی ورتال تحت وب باید چه خدماتی را به مشتری ارائه دهد تا وظایف خود را به طور کامل در قبال آن ها انجام داده باشد. برای طراحی وب پورتال باید مراحلی طی شود که در این قسمت این مراحل را به تفکیک توصیح داده ایم.

تعیین اهداف طراحی وب پورتال

مهمتیرن مرحله برای طراحی وب پورتال این است که اهداف مشتری برای راه اندازی این وب پورتال را بررسی کنید تا بتوانید قابلیت های قابل پیاده سازی را برای او ارائه دهید. مشخص کنید که هدف صاحب کسب و کار از راه اندازی پورتال چیست آیا برای سرگرمی این پورتال را میخواهد؟ آیا پورتال شخصی مانند پورتال یاهو میخواهد؟ کاربران مورد نظر شما برای استفاده این پورتال چه کسانی هستند؟ آیا میخواهید در این پورتال ویژگی هایی مانند چت و گالری تصاویر وجود داشته باشد؟ آیا قصد دارید این پرتال را به بازار عرضه کنید؟

تعیین نرم افزار پیاده سازی وب پورتال

یکشرکت طراحی پورتال تحت وب باید بتواند از همان ابتدا نرم افزاری که قرار است وب پورتال را با آن پیاده سازی کند را تعیین کند تا در حین پیاده سازی با مشکل رو به رو نشود.

مراحل طراحی پورتال تحت وب
ساخت اولیه وب پورتال

بعد از نصب نرم افزار تعیین شده کار ساخت وب پورتال آغاز میشود. این نمونه از وب پورتال ساخته شده قرار است که شبیه به نمونه آزمایشی باشد تا ایراد های کلی آن در بیاید.

سفارشی سازی وب پورتال

پس از آن که نمونه آزمایشی از هر جهت مورد تایید قرار گرفت نوبت به پیاده سازی د های مناسب برای زیبا سازی قالب میرسد.در این مرحله باید تلاش شود تا نمونه نهایی کاملا شبیه به نموهن ای باشد که به مشتری قول داده شده است.

عرضه وب پورتال به بازار

در مرحله آخر باید نمونه تولید شده را به همه معرفی کنید و پورتال تحت وب خود را تبلیغ کنید.

هزینه طراحی پورتال تحت وب

هرینه طراحی وب پورتال به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان یک عدد واحد برای این موضوع در این قسمت درج کرد. به طور کلی پورتال مورد نظر شما و قابلیت های قابل پیاده سازی در وب پورتال تان تعیین کننده هزینه میباشد.

هرچه پورتال تحت وب پیشرفته تر باشد و قابلیت بیشتری داشته باشد هزیه طراحی پورتال تحت وب بیشتر میشود.

به طور کلی بهتر است برای طراحی وب پورتال شرکتی را انتخاب کنید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و هیچ مانعی برای طراحی قابلیت های مورد نظرتان برایش وجود نداشته باشد.

شما میتوانید برای مشاهده نتایج شگفت انگیز، طراحی پورتال تحت وب تان را به بهترین شرکت طراحی وب پورتال در تهران بسپارید.

همکاران ما برای طراحی هر نمونه ای از وب پورتال آماده بوده و هیچ مانعی برای پیاده سازی قابلیت های مورد نظر شما در وب پورتال تان وجود ندارد. برای اطلاع از هزینه طراحی پورتال تحت وب میتوانید با همکاران ما در شرکت Atgo تماس بگیرید.

هزینه طراحی پورتال تحت وب

شرکت طراحی وب پورتال در تهران

شرکت های زیادی در تهران مشغول به طراحی وب پورتال هستند اما تعداد معدودی از آن ها در این حوزه تخصص کافی دارند و از عهده طراحی هر پورتال تحت وبی بر میایند. یکی از بهترین شرکت های متخصص در حوزه طراحی پورتال تحت وب شرکت Atgo میباشد.

در شرکت ای تی گو بهترین برنامه نویسان ایران گرد هم آمده اند و برای طراحی پورتال های بین المللی آماه ارائه خدمات هستند. شما میتوانید نمونه کار های بیشتر در حوزه وب پورتال شرکت ما را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما درAtgo تماس بگیرید.

سوالات متداول

طراحی پورتال تحت وب برای چه مشاغلی مناسب است؟

اگر میخواهید کسب و کارتان را در هر حوزه ای بهبود ببخشید و کسب درآمد بیشتری داشته باشید میتوانید پورتال تحت وب را در حوزه های عمومی، آموزشی، سازمانی و شرکتی، سرگرمی و فروشگاهی راه اندازی کنید.

هزینه طراحی پورتال تحت وب چقدر است؟

هزینه طراحی وب پورتال ها بر اساس قابلیت هایی که در آن ها پیاده سازی میشود تعیین میگردد. شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بهترین شرکت طراحی وب پورتال کدام است؟

شرکت Atgo یکی از معتبرترین و متخصص ترین شرکت های طراحی وب پورتال در ایران است که برای ارائه طراحی پورتال تحت وب بین المللی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.