مهم ترین افزونه های وردپرس

مهم ترین افزونه های وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، از پلاگین ها و افزونه های بسیار زیادی تشکیل شده است که خیلی از آن ها رایگان و بسیاری دیگر غیر رایگان هستند. هر یک از افزونه های وردپرسی یک کاربرد مشخص در سیستم دارد و در واقع این پلاگین ها پایه وب سایت شما را به وجود می آورند. به کمک پلاگین ها می توانید بدون نیاز به کد زدن وب سایت خود را مدیریت کنید و امکانات آن را افزایش دهید.

برای مطالعه » قوانین سایت

در این مقاله قصد داریم افزونه های جالب برای وردپرس را به شما معرفی کنیم.

افزونه های جالب برای وردپرس

افزونه های جالب برای وردپرس

در مقاله افزونه چیست، با کاربرد افزونه ها در وردپرس آشنا شدید. افزونه های رایگان و غیر رایگان بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که سرعت کار شما را بالا می برند و باعث افزایش جذابیت سایت شما می شوند. در ادامه، مهم ترین افزونه های وردپرسی به شما معرفی می شوند.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت با تخفیف ویژه

۱ – wpforms

این پلاگین یکی از پرطرفدارترین افزونه های سرتاسر دنیاست که در ایجاد فرم تماس در وب سایت برای کاربران، کاربرد دارد. کار کردن با این پلاگین بسیار ساده و راحت است و جزو افزونه های کاربردی رایگان وردپرس محسوب می شود. البته برای استفاده از امکانات پیشرفته تر باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

برای مطالعه » وردپرس چیست

۲ – Yoast SEO

یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس افزونه Yaost SEO است که در بهینه سازی و سئو سایت کاربرد های زیادی دارد. این پلاگین به شما کمک می کند وب سایت خود را در رتبه بالاتری در موتور های جستجو جای دهید. استفاده کردن از این افزونه نیز بسیار راحت است و هر کسی می تواند به سادگی با آن کار کند.

برای مطالعه » طراح وب کیست ؟

۳ – Mailchip

این افزونه به ایمیل های کاربران دسترسی پیدا می کند و خبرنامه ها را برای آن ها ارسال می کند.

۴ – Akismet

این افزونه، ضد هرزنامه و اسپم است و سایت شما را در مقابل محتواهای مخرب حفظ می کند.

۵ – W3 Total Cache

 این افزونه نیز برای بهینه سازی عملکرد سایت وردپرسی کاربرد دارد.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان با تخفیفات ویژه

۶ – UpdraftPlus

از جمله افزونه های ضروری وردپرس، Updraft Plus است که کار بکاپ گرفتن را ساده می کند. این پلاگین به شما کمک می کند که در صورت بروز هر گونه مشکل برای وب سایت آن را به راحتی بازگردانی کنید.

۷ – WP Rocket

این افزونه برای افزایش سرعت سایت وردپرسی کاربرد دارد. این پلاگین با کش کردن صفحه ها و فشرده کردن فایل ها می تواند سرعت سایت را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

۸ – Sucuri

این افزونه جزو افزونه های امنیتی و ضروری وردپرس است که از سایت در مقابل حمله های بدافزار ها و ربات ها محافظت می کند.

۹ – RafflePress

این افزونه با عنوان کاربر پسند ترین و قدرتمند ترین افزونه در وردپرس شناخته می شود. این افزونه رایگان است و یک لیست از ایمیل ها، ترافیک وبسایت و دنبال کننده های شبکه های مجازی خود خواهید داشت و می توانید مشتری های بیش تری را به کمک این افزونه جذب کنید. به کمک این افزونه می توانید مشتری های خود را به فالو کردن شبکه های مجازیتان تشویق کنید و به این ترتیب، ارتباط موثر تری با آن ها برقرار خواهید کرد.

۱۰ – LearnPress

یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از طریق وردپرس، فروش دوره های آموزشی و کلاس های آنلاین است. با کمک افزونه Learnpress می توانید دوره های خود را به فروش برسانید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

افزونه های زیباسازی سایت وردپرس

حال که با افزونه های کاربردی وردپرس آشنا شدید، خوب است با افزونه های زیباسازی وردپرس نیز آشنا شوید تا بتوانید ظاهری زیباتر به سایت خود ببخشید.

این افزونه ها، بسیار متنوع هستند و می توانید برای جذاب تر کردن سایت خود از آن ها استفاده نمایید. افزونه هایی مانند گالری وردپرس که رایگان است، افزونه منو، نوار اسکرول سفارشی، آیکون های متحرک، افزونه نظرات حرفه ای و عضویت حرفه ای، جزو پلاگین های محبوب و رایگانی هستند که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

برای مطالعه » درآمد فروشگاه اینترنتی

افزونه های ضروری ووکامرس

افزونه های ضروری ووکامرس

ووکامرس، بهترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس است که البته، خود نیازمند برخی افزونه های مکمل است که عملکرد سایت را هرچه بیش تر بهبود بخشد. در این قسمت مقاله، افزونه های ضروری ووکامرس را به شما معرفی می کنیم.

پیشنهاد ویژه » خرید بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

۱ – افزونه YITH WooCommerce Ajax Search

            این افزونه بهترین افزونه جستجو ووکامرس است که بر مبنای Ajax کار می کند. یعنی مشتری می تواند بلافاصله پس از این که در کادر جستجو شروع به تایپ کرد یک لیست از محصولات ببیند.

۲ – افزونه Persian Woocommerce SMS

            این افزونه وردپرس فارسی به شما این امان را می دهد که به مشتری های خود خبرنامه ها را ارسال و اطلاع رسانی کنید.

۳ – افزونه YITH WooCommerce Compare

            این افزونه برای مقایسه محصولات سایت به کار می روند. ممکن است مشتریان بخواهند چند محصول مختلف را در یک کادر با یک دیگر مقایسه کنند و نخواهند چند تب مختلف برای دیدن همزمان مشخصات محصولات باز نمایند که در این صورت باید از این پلاگین استفاده کنید.

۴ – افزونه YITH WooCommerce Wishlist

            این افزونه برای اضافه کردن محصولات مورد علاقه کاربران برای زمانی است که قصد خرید داشته باشد. در واقع می توانید به کمک این افزونه یک لیست علاقه مندی ها برای کاربران خود به وجود بیاورید.

۵ – افزونه WOOF Products Filter

            این افزونه از بهترین پلاگین های ووکامرس است که برای فیلتر نمایش محصولات کاربرد دارد. کاربران می توانند به کمک این پلاگین محصولات داخل سایت را بر اساس موارد مختلف مانند قسمت، تازگی و … فیلتر کنند.

برای استفاده از این افزونه ها مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس را مطالعه کنید.

افزونه چیست؟

افزونه وردپرس، امکانات جدیدی را در اختیار سایت شما قرار می دهند. در واقع پلاگین ها، کد های کمکی هستند که ویژگی های سایت شما را تکمیل می کنند.

سه مورد از مهم ترین افزونه های وردپرس را نام ببرید.

wpforms, YOAST SEO, Mailchip

سه مورد از افزونه های ضروری ووکارمس را نام ببرید.

افزونه YITH WooCommerce Ajax Search
افزونه WOOF Products Filter
افزونه YITH WooCommerce Compare

جمع بندی:

با مهم ترین و کاربردی ترین افزونه های وردپرس در این مقاله آشنا شدید. به زودی، یک لیست افزونه های وردپرس برای شما در این قسمت قرار داده می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیش تر، دسته بندی در ورد پرس و برچسب در وردپرس را نیز مطالعه فرمایید.

تولید محتوا

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون گذاشتید.یه سوال داشتم کدوم یک از افزونه ها رایگان هستند؟

    1. سلام، افزونه هایی مثل ووکامرس، ویرایشگر کلاسیک، یواست سئو و غیره جز افزونه هایی هستند که به صورت رایگان در وردپرس در دسترس شما می باشند.

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.