ویدئو مارکتینگ چیست

ویدئو مارکتینگ چیست؟

اگر شما یک برند هستید و میخواهید فروشتان را افزایش دهید برای بیشتر دیده شدن قطعا به تبلیغات ویدئویی نیاز خواهید داشت! اکنون ممکن است بپرسید ویدئو مارکتینگ چیست

تبیلغات ویدیوئی یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن کسب و کارتان است چرا که تمامی افراد در تمامی سنین دوست دارند تبلیغات را به صورت ویدیوئی تماشا کنند .

ویدئو کاملاً بر اجتماع مسلط شده است. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که چهار مورد از شش کانال اصلی که مصرف کنندگان جهانی بر روی آنها ویدیو تماشا می کنند، کانال های اجتماعی هستند.

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش دارد، پس ارزش فیلم چقدر بیشتر است؟ ویدئو مارکتینگ چیست ویدئو مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی آینده نگر است که ویدیوهای جذاب را در کمپین های بازاریابی شما ادغام می کند.

بازاریابی ویدئویی را می توان برای همه چیز از ایجاد ارتباط با مشتری گرفته تا تبلیغ برند، خدمات یا محصولات خود استفاده کرد. علاوه بر این، بازاریابی ویدئویی می تواند به عنوان رسانه ای برای ارائه روش ها، ترویج توصیفات مشتریان، رویدادهای پخش مستقیم و ارائه محتوای سرگرم کننده عمل کند.

اصول ویدئو مارکتینگ
اصول ویدئو مارکتینگ

اصول ویدئو مارکتینگ

در ظاهر، نحوه بازاریابی ویدئویی بسیار ساده می باشد نام تجاری شما ویدیوهایی ایجاد می کند که به نحوی شرکت شما را ارتقا می دهد، فروش را افزایش می دهد، آگاهی از محصولات یا خدمات شما را افزایش می دهد یا مشتریان شما را درگیر می کند. بازاریابی ویدئویی بر اساس داده ها انجام می شود بنابراین شما باید برای ساخت تیزر تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ معیارهای مختلف را زیر نظر بگیرید و مشارکت مشتریان را دنبال کنید.

اصول ویدئو مارکتینگ به صورت زیر می باشد:

اولین چیز در اصول ویدئو مارکتینگ تخصیص منابع می باشد یعنی شما باید مقداری بودجه برای ویدیو تعیین کنید وحداقل تجهیزات مناسب ازجمله نرم افزار ویرایش خوب و یک مربی بازاریابی ویدیویی (یا بهتر بگویم یک تیم قوی برای ساخت تیزر تبلیغاتی) و همچنین زمان ایجاد آن را در نظر بگیرید. داستان های خود را بیان کنید به طور مثال چگونگی شروع کسب و کار خود را برای مخاطبین خود بازگو کنید و به نوعی طوفان فکری به پا کنید.

دومین اصل در اصول ویدئو مارکتینگ مشغول کردن مخاطب شما می باشد. فقط بیان داستانهای خود کافی نیست هنگام انجام این کار باید مخاطبان خود را درگیر کنید. چگونه داستانهای خود را جالب خواهید کرد؟ چه چیزی مخاطبان شما را جذب می کند؟
داستان خود را کوتاه نگه دارید مدت مشخصی برای ویدیوهای بازاریابی وجود ندارد اما قاعده کلی این است که هرچه تیزر تبلیغاتی شما کوتاهتر باشد بهتر است چرا که طولانی بودن ویدئو مارکتینگ شما مخاطب را خسته خواهد کرد.

تولید محتوا چیست ؟” ما برای خاص بودن محتوای شما تا اعماق فضا نیز نفوذ خواهیم کرد !

سومین اصل در اصول ویدئو مارکتینگ انتشار است. ویدئوهای خود را در سراسر جهان منتشر کنید در وب سایت خود، در YouTube و در تمام کانالهای رسانه های اجتماعی خود بارگذاری کنید.
تجزیه و تحلیل. معیارها و آمارها را دنبال کنید تا مشخص شود کدام ویدیوها بهترین کار را می کنند و مخاطب شما را بیشتر جذب می کند و چرا.

مزایای ویدئو مارکتینگ
مزایای ویدئو مارکتینگ

مزایای ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ مزایای بسیار زیادی دارد یکی از برجسته ترین مزایای ویدئو مارکتینگ معرفی کسب و کارتان می باشد، مزایای بازاریابی ویدیویی بسیار زیاد می باشد بیایید با اندازه گیری آسان شروع کنیم: آمار ، اعداد و داده ها

ویدئو مارکتینگ به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. امروزه بسیاری از تلاش های بازاریابی یک شرکت برای کمک به ایجاد اعتماد طراحی شده است. ویدئو پلی است که آنچه شما می گویید را به شخصیت واقعی خود پیوند می دهد و به مشتریان اجازه می دهد تا پشت پرده را بررسی کرده و با نام تجاری شما آشنا شوند.

ویدئو یک معدن طلای سئو است که به ایجاد پیوندهای سایت شما افزایش لایک و اشتراک گذاری (که می تواند بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارد) و افزایش ترافیک به سایت شما کمک می کند و این یکی از بارزترین پاسخ های سوال ویدئو مارکتینگ چیست می باشد. فراموش نکنیم که YouTube متعلق به Google است، بنابراین مطمئن شوید که فیلم های خود را به YT ارسال کرده و با کلمات کلیدی/عبارات کلیدی برچسب گذاری می کنید!

آیا به نظر شما داشتن یک تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار شما سودآور نخواهد بود؟

قطعا شما برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده نیاز به بهترین نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی دارید! یک فیلم ضبط شده ضعیف یا ویرایش شده، نام تجاری شما را مخدوش می کند و به همین دلیل توصیه می شود برای ساخت تیزر تبلیغاتی پیش افراد حرفه ای بروید. یک سازنده فیلم تبلیغاتی در ساخت فیلم های تبلیغاتی برای وب سایت ، وبلاگ و رسانه های اجتماعی شما باید به صورت حرفه ای و کار بلد باشد.

ویدئوها حفظ اطلاعات را افزایش می دهند اگر مشتریان شما فقط چیزی را بشنوند به احتمال زیاد حدود 10 درصد از این اطلاعات را سه روز بعد حفظ می کنند. در مقابل، اگر آنچه می شنوند با تصاویر مرتبط همراه باشد به طور متوسط ​​65 درصد از این اطلاعات را سه روز بعد حفظ می کنند.
در سال 2017 ، محتواهای ویدئویی 74 درصد از کل ترافیک آنلاین را شامل می شود مشتریان شما عاشق ویدیو هستند. مشتریان احتمالی نیز عاشق ویدیو هستند ، به این معنی که بازاریابی ویدئویی خوب می تواند بازدیدکنندگان جدیدی را جذب کند.

خطوط موضوعی ایمیل که شامل کلمه “ویدئو” می شوند نرخ باز شدن را 19٪ افزایش می دهند و میزان کلیک ها را 65٪ افزایش می دهند چهار برابر تعداد بیشتری از مشتریان ترجیح می دهند ویدیوی یک محصول را مشاهده کنند تا اینکه توضیحات محصول را بخوانند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ
اهمیت ویدئو مارکتینگ

اهمیت ویدئو مارکتینگ

چرا باید بر بازاریابی ویدیویی و ویدئو مارکتینگ تمرکز کنید؟

در چند سال گذشته محبوبیت ویدئو به عنوان یک قالب بازاریابی محتوا افزایش یافت به طور خاص در سال 2017 ویدیو به بالای لیست تاکتیک های بازاریابی رسید. ویدئو تبلیغاتی باید توسط یک تیم خلاق و یک استراتژی از پیش تعیین شده تولید و ساخته شود، چرا که شما با ویدئو تبلیغاتی به نوعی برند خود را معرفی میکنید و باید ذهنیت بسیار خوبی را برای مخاطبین خود ایجاد کنید.

“ویدئو مارکتینگ چیست” امروزه ویدئو یک رویکرد تجاری جامع است به این معنی که محتوای ویدئویی باید توسط همه تیم ها به صورت محاوره ای قابل اجرا و اندازه گیری تولید شود. بهتر است آموزش ببینید که ویدیوهای شخصی چگونه آینده بازاریابی فروش و خدمات به مشتریان را شکل می دهد.

ویدئو می تواند یک ابزار همه کاره برای فروشندگان در کل سفر خرید مشتری باشد و می تواند بسیار بیشتر از افزایش تعامل باشد هدف گیری مجدد بازدیدکنندگان وب سایت ما در رسانه های اجتماعی منجر به افزایش 47 درصدی ارزش بازدیدکنندگان در سراسر سایت شده است.

جزئیات تجزیه و تحلیل ویدئو در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک یکی از دلایلی است که در سال 2018، 93 درصد از مشاغل گزارش داده اند که به لطف ویدئو مشتری جدیدی در رسانه های اجتماعی به دست آورده اند. در نهایت مصرف کنندگان و مشتریان در واقع ویدئوهای با کیفیت پایین تر و “معتبر” را بر ویدیوهای با کیفیت بالا که مصنوعی و غیر معتبر به نظر می رسند ترجیح می دهند.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.