کسب و کار های پردرآمد ایران و جهان

کسب و کار های پردرآمد ایران و جهان

قطعا شما هم جزو افرادی هستید که دنبال رفاه هر چه بیش تر هستند و از این رو دنبال کسب و کار های پر درامد می گردند. در این مقاله ما قصد داریم کسب و کار های پر درامد در ایران و همچنین ایده های پولساز را به شما معرفی کنیم.

پردرآمدترین شغل های ایران

د ر این قسمت اقدام به معرفی ۲۰ شغل پر درامد با اولویت بر اینکه مراحل ساده و با بدون نیاز به سرمایه اولیه داشته باشند می نمایید.

البته قبل از شروع باید بدانید که مشاغلی مانند تولید محتوای دیجیتال و یا طراحی سایت و همچنین کار هایی در حوزه های کامپیوتری و تبلیغات همیشه می توانند شمارا به سریع ترین حال ممکن به درامد زایی منجر شوند اما دقت کنید علارغم این موضوع برخی از مشاغل با اینکه نیاز به سرمایه اولیه ندارند نیاز نیاز به حداقل زمان برای یادگیری دارند. لذا هنگام انتخاب شغلی برای دارمد زایی به این نکات توجه کنید.

طراحی سایت ارزان و حرفه ای راهکاری است که بهترین شرکت طراحی سایت برای آن دسته از مشتریانی که قصد راه اندازی یک وب سایتی که بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین در آن به مشتریان خود ارائه کنند در نظر گرفته شده است که آنها با صرف هزینه مقرون به صرفه بتوانند به هدف خود برسند.

پیشنهاد ما برای یادگیری و درامد زایی البته به عنوان شغل دوم تولید محتوا و یا فروش فیلم می باشد. البته چیزی که حس میشه اینه که فروش دوره های آموزش در راستای مهارت های شما و یا برگذاری سمینار های آنلاین و همچنین اسریمینگ نیز در آیندای نزدیک و حتی همین حالا می توانند تا حل بسیار خوبی درامد زا باشند حتی در ایران.

پردرآمدترین شغل های ایران

۲۰ شغل پردرآمد و پر سود در ایران

۱ – توریسم درمانی

به علت بالا بودن هزینه های درمانی در کشور های دیگر بسیاری از بیماران برای انجام امور درمانی خود به ایران می ایند و توریسم درمانی را شکل می دهند.

۲ – گردشگری

این صنعت در حال حاضر پتانسیل بسیار بالایی برای رشد دارد چرا که علی رغم وجود مناطق بسیار دیدنی در ایران، به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و می توان روی آن حساب کرد. علت دیگر پولساز بودن این صنعت قیمت دلار است.

۳ – تور لیدر

یک شغل پولساز دیگر که درامد دلاری دارد.

۴ – وکالت

وکالت شغلی پولساز و البته پر مسئولیت است. گرفتن مدرک وکالت سخت و قبولی آن بسیار دشوار است و رقبای زیادی در این راستا دارید. اما در صورتی که بتوانید از مراحل اولیه آن عبور کنید اینده روشنی خواهید داشت.

۵ – بورس

بازار بورس یک بستر بسیار مناسب برای به دست اوردن سرمایه است. به شرطی که با علم و دانش جلو بروید.

۶ – کشاورزی و دام پروری نوین

کشاورزی و دام پروری یکی از مهم ترین مشاغلی است که خورد و خوراک مردم را تامین می کند. با سرمایه گذاری در رشته کشاورزی می توان در عرض چند سال ثروت زیادی به دست اورد.

۷ – برنامه نویس و توسعه دهنده وب

همه ما می دانیم که این روز ها اینترنت نقشی جداناپذیر در زندگی دارد. بنابراین بیش از هر زمان دیگری، کسب و کار ها نیاز به برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب دارند که بتوانند کار خود را گسترش دهند.

۸ – راه اندازی اپلیکیشن

مانند طراحی سایت، طراحی و راه اندازی اپلیکیشن نیز یک امر خدماتی بسیار پر پتانسیل است که می تواند شما را به درامد برساند.

۹ – کسب درامد از اینترنت

فروش محسولات یا خدمات هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی یکی از پر پتانسیل ترین شغل های حال حاضر است.

۱۰ – تدریس آنلاین

در صورتی که در یک موضوع خاص تخصص بالایی دارید به طوری که می توانید آن را به دیگران انتقال دهید تدریس آنلاین می تواند یک بستر بسیار مناسب برای شما باشد.

۱۱ – تولید محتوای متنی و تصویری

تولید محتوای سایت ها و ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی، علاوه بر افزایش درامد شما اطلاعات عمومی شما را نیز تا حد بسیار خوبی بالا خواهد برد.

۱۲ – راه اندازی فروشگاه انلاین

با استفاده از شبکه های مجازی مختلف می توانید یک فروشگاه انلاین داشته باشید. البته، چنین چیزی را برای بیزنس های کوچک پیشنهاد نمی کنیم چرا که نیازمند سرمایه اولیه است.

۱۳ – فروش محصولات از طریق اینستاگرام

تعداد کاربران ایرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند روز به روز در حال افزایش است که به معنی مخاطبان و مشتریان بالقوه فراوان است. با باز کردن یک فروشگاه اینستاگرامی شما می توانید به عده بسیار زیادی از مشتریان خود دسترسی مستقیم داشته باشید و به درامد نامحدود برسید.

۱۴ – بازاریابی انلاین

بازاریابی نیز یکی از پردرامد ترین شغل های حال حاضر ایران است. شما با فروش محصولات برند های مختلف می توانید پورسانت آن ها را دریافت نمایید. این کار هم به صورت حضوری و هم تلفنی و هم انلاین امکان پذیر است.

۱۵ – واسطه گری

این شغل بدون نیاز به سرمایه و بدون نیاز به تخصص خاصی می باشد. کار شما صرفا رساندن مشتری به فروشنده و دریافت پورسانت از قبل آن است.

۱۶ – توزیع مواد غذایی

مواد غذایی از ابتدا جزو نیاز های اولیه بشر بوده است که در هر شرایطی باید براورده گردد. به همین علت است که توزیع کننده مواد غذایی، سرمایه گذاری روی تولید مواد غذایی و یا بسته بندی و … می تواند یک شغل بسیار پردرامد باشد.

۱۷ – جراح زیبایی

این شغل نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا جزو پر درامد ترین مشاغل جهان محسوب می شود.

۱۸ – ارایشگری

این روز ها که تنوع بسیار زیادی در انواع ارایش وجود دارد متخصص شدن در یک رشته می تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند.

۱۹ – رستوران

بیش تر تفریح ایرانیان کافه و رستوران گردی است و بنابراین همیشه بازار کار خوبی برای کسانی که می خواهند کافه و رستوران خود را داشته باشند وجود دارد. با ارائه غذای با کیفیت و محیط سالم و ارام به راحتی می توانید یک کسب و کار موفق داشته باشید.

اسامی تمام شغل ها در ایران

اسامی تمام شغل ها در ایران

قطعا تعداد مشاغل موجود در ایران بسیار زیاد است و امکان نام بردن تک به تک آن ها وجود ندارد. در این قسمت از مقاله ما لیست اصناف ایران و تعداد شغل های مربوط به آن اصناف را برای شما تهیه کرده ایم.

• مشاغل لوازم خانگی ۷۹۰۰۰ شغل
• صنایع و کارخانجات ۸۹۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص اموزشی ۶۵۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص مجالس و مراسم ۱۹۰۰۰ شغل
• اطلاعاتی در خصوص شرکت ها ۹۰۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص ابزار و یراق ۴۹۰۰۰ شغل
• اطلاعاتی در خصوص مراکز خرید ۴۵۰۰ شغل
• مشاغل اقتصاد بازرگانی ۳۲۰۰۰ شغل
• مشاغل بهداشت و درمان ۱۹۰۰۰۰ شغل
• اطلاعات پزشکان ۱۵۵۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص ارایشی و بهداشتی ۶۰۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص مرتبط با پوشاک ۴۷۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص تاسیسات ۱۴۰۰۰ شغل
• مشاغل ورزشی ۴۱۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص چاپ و تبلیغات ۲۹۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص ساختمانی ۱۳۴۰۰۰ شغل
• مشاغب اتومبیل ۷۱۰۰۰ شغل
• مشاغل حمل و نقل ۲۹۰۰۰ شغل
• اطلاعات مشاورین ۱۹۰۰۰ شغل
• اطلاعات مهندسان ۴۹۰۰۰ شغل
• مشاغل فرهنگ و هنر ۱۳۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص فنی و مهندسی ۲۵۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص فن اوری اطلاعات ۸۰۰۰ شغل
• مشاغل مواد غذایی ۳۹۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص معادن و فلزات ۵۰۰۰ شغل
• مشاغلی در خصوص سفر و گردشگری ۱۳۰۰۰ شغل

کار پر درآمد در منزل

اکثر مشاغل اینترنتی که به عنوان مشاغل پردرامد ذکر شد جزو کار هایی هستند که در منزل نیز می توان آن ها را انجام داد. مشاغلی مانند تولید محتوا و طراحی سایت و یا راه اندازی فروشگاه انلاین، همه و همه از طریق کامپیوتر و گوشی موبایل انجام می شوند و نیازی به رفتن به محل کار ندارند چرا که منزل شما تبدیل به کارگاه شما خواهد شد.

شغل های نوظهور در ایران
شغل های نوظهور در ایران

شغل های نوظهور در ایران

همسو شدن با دنیای رو به رشد باعث رشد کردن خود ما نیز می شود و به همین دلیل است که روی اوردن به مشاغل نوظهور و نوین می تواند اینده بسیار خوبی را برای ما رقم بزند.

شغل های نوظهوری که به ایران امده اند اکثرا در چندین سال قبل امتحان خود را در کشور های پیشرفته تر پس داده اند و حالا ما می توانیم با استفاده از تجارب دیگران در مشاغلی که برای ما نوظهور و نوین محسوب می شوند پیشرفت خوبی را داشته باشیم.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

با توجه به پیشرفت کردن کشورمان در سال های اخیر، به نظر می رسد شکل های سنتی مشاغل دیگر در آینده چندان کاربردی نخواهند بود.

۱ – فضای مجازی

همان طور که گفته شد نیاز بشر به اینترنت رو به افزایش است و تقریبا انجام هر کاری با اینترنت امکان پذیر است. بنابراین پیشبینی می شود که در ده سال آبنده مشاغل مربوط به فضای مجازی رونق بسیار زیادی داشته باشند.

۲ – تولید کننده اپلیکیشن

در اینده افراد نیاز به استفاده از اپلیکیشن های مختلفی خواهند داشت. اگر فردی بتواند برنامه هایی با کیفیت تولید کند شغلی پردرامد خواهد داشت.

۳ – تولید محتوا

همان طور که گفته شد پیشبینی می شود که در چند سال اینده استفاده از فضای مجازی حتی بیش از حال حاضر رونق پیدا کند و تولید محتوا یکی از ابزار هایی است که با کمک آن می توان مخاطب پیدا کرد.

۴ – کسب و کار انلاین

کسب و کار های انلاین، فروشگاه های مجازی و … در همین سال های کنونی نیز روندی به شدت رو به رشد دارند که در ده سال اینده بیش تر هم خواهد شد.

۵ – پزشکی و سلامت

مشاغل مربوط به سلامت جسم و روان همواره مورد توجه قرار گرفته اند. در حال حاضر خوشبختانه توجه افراد به سلامتشان بیش تر شده است و این روند تا سال های اینده نیز ادامه خواهد داشت که موجب رونق بیش تر شغل پزشکی خواهد بود.

۶ – طراحی لبا و مد

به طور کلی زمینه های هنری نیز در سال های اخر پیشرفت خوبی در کشور ما داشته اند و امیدواریم که این روند در سال های اتی نیز ادامه دار باشد.

۷ – تولید و ذخیره انرژی

با تجه به در حال کاهش بودن سوخت های فسیلی بشر مجبور به استفاده از انرژی های دیگر مانند گرمای زمین و انرژی خورشیدی و … است. مشاغل مربوط به ذخیره انرژی که به این حوزه مربوط می شوند در اینده رشد خوبی خواهند داشت.

۸ – کشاورزی مدرن و تولید غذا

با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن جوامع بشری در کل دنیا، تامین غذای مورد نیاز افراد تبدیل به دغدغه ای واقعی شده است و افرادی که در این عرصه فعالیت داشته باشند رشد بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد.

۹ – گردشگری و توریسم

همان طور که گفته شد علی رغم وجود جاذبه های گردشگری فراوان در ایران با این حال تا کنون به صنعت گردشگری توجه ویژه ای نشده بود. در سال های اخیر خوشبختانه این صنعت شروع به رشد کرد و در سال های اینده رونق بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

۱۰ – مشاور مالی شخصی

گسترش امکان سرمایه گذاری و فرصت های آن باعث شده است که نیاز به حضور مشاوران مالی بیش از هر زمان دیگری احساس شود.

لیست پردرآمدترین شغل های دنیا

لیست پردرآمدترین شغل های دنیا

اگرچه هر کسی هنگام انتخاب شغل اول از همه باید به علاقه خود فکر کند اما پتانسیل کسب درامد در آن حوزه نیز اهمیت بالایی دارد. در ادامه پر درامد ترین مشاغل حال حاضر دنیا برای شما به ترتیب لیست خواهند شد:

1- جراح

متوسط درامد سالانه: ۲۵۸۹۰۰ دلار

2- جراح فک و دهان

متوسط درامد سالانه: ۲۳۳۴۰۰ دلار

3- پزشک زنان

متوسط درامد سالانه: ۲۰۹۶۰۰ دلار

4- روان پزشک

متوسط درامد سالانه: ۱۹۷۵۰۰ دلار

5- متخصص داخلی

متوسط درامد سالانه: ۱۸۴۸۰۰ دلار

6- ارتودنتیست

متوسط درامد سالانه: ۱۶۸۸۰۰ دلار

7- متخصص پروتز های دندانی

متوسط درامد سالانه: ۱۶۲۴۰۰ دلار
8- مدیرعامل

متوسط درامد سالانه: ۱۶۲۰۰۰ دلار

9- پزشک کودکان

متوسط درامد سالانه: ۱۴۵۹۰۰ دلار

10- پرستار بیهوشی

متوسط درامد سالانه: ۱۴۰۰۰۰ دلار

11- دندان پزشک

متوسط درامد سالانه: ۱۲۵۶۰۰ دلار

12- پاپزشک

متوسط درامد سالانه: ۱۲۵۰۰۰ دلار

13- پزشک عمومی

متوسط درامد سالانه: ۱۰۴۳۰۰ دلار

14- مهندس نفت

متوسط درامد سالانه: ۱۰۱۰۰۰ دلار

15- خلبان

متوسط درامد سالانه: ۱۰۰۵۰۰ دلار

16- مدیر آی تی

متوسط درامد سالانه: ۸۵۰۰۰ دلار

17- وکیل

متوسط درامد سالانه: ۸۱۹۰۰ دلار

18- امارگر

متوسط درامد سالانه: ۷۱۵۰۰ دلار

19- توسعه دهنده نرم افزار

متوسط درامد سالانه: ۶۹۵۰۰ دلار

20- فیزیوتراپ

متوسط درامد سالانه:۶۹۵۰۰ دلار

۳۲ شغل های پردرآمد سال 1400 در ایران و جهان

در ادامه این مقاله، لیست پر درامد ترین مشاغل سال جاری را به شما ارائه خواهیم داد. اکثر این مشاغل پیش تر به طور کامل توضیح داده شده اند و ابهامی راجع به آن ها وجود ندارد ولی در صورتی که سوالی در مورد هر یک از مطالب این مقاله داشتید می توانید در انتهای مقاله و در بخش نظرات مطرح نمایید.

1- ساخت یک فروشگاه اینترنتی

2- وبلاگ نویسی تخصصی ( با جذب مخاطب و سپس تبلیغات می توان درامد خوبی از بلاگری کسب نمود )

3- برنامه نویسی و توسعه سایت

4- نویسنده سایت و تولید محتوا

5- ساخت و طراحی اپلیکیشن

6- فروش فالوور اینستاگرام

7- متخصص دیجیتال مارکتینگ

8- سرمایه گذاری در بورس و سهام

9- تدریس انلاین

10- طراحی مد و لباس

11- سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی ( جهت بهتر دیدن شدن سایت ها )

12- مترجمی زبان های خاص

13- خرید و فروش کالا های دست دوم

14- نوشتن محتوای تبلیغاتی ( زیر شاخه تولید محتوا ولی اندکی متفاوت و پر زحمت تر )

15- خرید و فروش املاک

16- تعمیر دستگاه های الکترونیکی ( تعمیرات تخصصی لپتاپ ها می تواند شغلی بسیار پر درامد باشد )

17- طراحی دکوراسیون داخلی

18- ساخت و فروش دست سازه های تزئینی

19- کشاورزی کشت زعفران

20- دندان پزشکی

21- اشپزی و سراشپزی

22- مربی ورزش

23- فروش لوازم ارایشی

24- سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال

25- خرید و فروش سیمکارت رند

26- قنادی

27- وکالت

28- داروی گیاهی

29- تجارت

30- پیمانکاری ساختمان

31- فروش مواد غذایی

32- بنگاه معاملاتی خودرو

بهترین شغل در ایران

به طور کلی نمی توان یک شغل را به عنوان بهترین شغل در ایران معرفی کرد. بهترین شغل هر شخصی منحصر به فرد است و شما زمانی می توانید بهترین شغل برای خودتان را پیدا کنید که خود را به خوبی بشناسید. همه مشاغل جای پیشرفت زیادی دارند به شرط این که دارای استعداد و انگیزه و اراده لازم برای رسیدن به هدف خود باشید.

۷۰ ایده‌ پولساز و روش ارزیابی

اگر نمی دانید که کسب و کاری که قرار است مسیر زندگی شما را عوض کند از چه نوعی است توصیه می کنیم سراغ ایده های پولساز بروید. خواندن ایده های پولسازی که در ادامه مقاله برای شما جمع اوری شده اند می تواند جرقه لازم را در ذهن شما به وجود بیاورد و کمک کند که مسیر خود را پیدا کنید.

این ایده ها به تفکیک و به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار گرفته اند تا راحت تر قادر به تمییز آن ها از یک دیگر باشید.

قسمت اول: ایده های مرتبط با اینترنت و فضای مجازی

  • مشاوره اینترنتی
  • تولید محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • اختراع

ایده جدیدی دارید؟ می توانید آن را ثبت کرده و سرمایه گذارانی پیدا کنید تا به تولید انبوه برسد. در صورتی که ایده نابی دارید که به نظرتان ارزشمند است آن را دنبال کنید تا به نتیجه برسید.

  • سازنده طلا و جواهر
  • فروش اجناس دست دوم
  • موسیقی

اهنگسازی دیجیتال برای ایجاد اهنگ های ریتمیک و ریمیکس آهنگ ها بسیار مفید و کاربردی است. در صورتی که دست به قلم هستید و شعر می نویسید می توانید خود ترانه سرایی کنید و برای آن ها اهنگ بسازید.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی/ ادمینی
  • اموزش و مربی گری
  • مشاور فنی
  • تولید پادکست
  • ترجمه
  • کسب درامد از یوتیوب

برخی سایت ها مانند یوتوب به کسانی که پست ها و ویدیو های آن ها ویوی بالایی دارند درامد دلاری می دهد. تنها کاری که لازم است انجام دهید تهیه ویدیو های جذاب است که مخاطبان مخصوص خود را داشته باشد.

  • خدمات کاریابی
  • خدمات رسانه های اجتماعی
  • دستیار انجام امور مجازی
  • مثل پشتیبانی سایت ها و …
  • مشاور سئو

پیش تر توضیح دادیم که رقابت کسب و کار ها در اینترنت افزایش خواهد یافت و بنابراین اهمیت سئو نیز بیش از پیش شده است.

  • ساخت تبلیغات
  • ساخت انیمیشن

این مورد به خصوص در کشور ما اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که تا کنون به انیمیشن پرداخت آن چنانی نشده است و با کمی پشتکار و اراده به راحتی می توانید در صنعت ساخت انیمیشن در ایران بدرخشید.

  • نتورک مارکتیگ
  • تمیز کردن و نگهداری از اکواریوم
  • نگهداری از کودکان و پرستاری کودک
  • تعمیر کامپیوتر
  • دستیار و اسیست انجام امور فردی
  • خدمات جابجایی و حمل و نقل
  • نگهداری از حیوانات خانگی
  • برنامه ریزی و برگزاری مراسم ها
  • تعمیرکاری
  • سخنران انگیزشی
  • شرکت حمل و نقل
  • اشپز شخصی
  • مربی شخصی
  • تعمیرکار گوشی موبایل و تبلت
  • عکاسی
  • مشاور مالی کسب و کار ها
  • خدمات مشاوره تغذیه
  • تعمیرگاه سیار
  • رفتن به مکانی که ماشین فرد خراب شده است می تواند یک ایده عالی کسب و کار باشد.
  • تزئین اتومبیل
  • زیباسازی خودرو های ارزان قیمت تر
  • پرستاری سالمندان
  • خدمات همسفری
  • فناوری سبز
  • ارائه محصولات و خدماتی که به محیط زیست اسیب نمی رسانند و با طبیعت سازگار هستند. این کسب و کار ها همواره مخاطبان خاص خود را دارند.
  • دکوراسیون داخلی
  • راه اندازی آژانس مسافرتی
  • این مورد نیازمند سرمایه اولیه بالایی می باشد.
  • مشاوره مرکز داده
  • مربوط به فناوری اطلاعات و آی تی
  • مشاوه تحصیلی
  • رزومه نویسی
  • راه اندازی باشگاه
  • مشاوره برنامه ریزی مالی
  • فروش لوازم ماهیگیری
  • راه اندازی سازمان درمانی و اسپا
  • ایجاد سالن بازی و گیم نت
  • فروش لبنیات سنتی
  • ایجاد کارواش خانگی
  • فروش لوازم عتیقه
  • خیاطی
  • فروش ابزارالات ماشینی و الکتریکی
  • فروش ظروف و وسایل اشپزخانه
  • فروش کتاب دست دوم
  • فروش عینک
  • فروش وسایل الکترونیکی
  • برون سپاری فرایند کسب و کار
  • پخت غذای خانگی
  • خرید و فروش سهام
  • تولید محتوای طنز و جذب مخاطب
  • تهیه اظهارنامه مالیاتی شرکت ها و افراد حقیقی
  • محتوای مبتنی بر ثبت نام
  • در صورتی که در کار تولید محتوا پیشرفت زیادی داشته باشید می توانید محتوای غیر رایگان نیز تولید کنید. به این صورت که افراد برای دسترسی به بخشی از محتوای شما نیاز به پرداخت مبلغی داشته باشند.
  • رتبه دهی صادقانه عملکرد پزشکان
  • مانند سایت دکتر سلام
  • ارائه اطلاعات درباره سلامت
  • کمک در امور حسابداری
  • فروش کتاب کمک درسی

نتیجه گیری:

شما در این مقاله با لیست بلند بالایی از مشاغل پول ساز و ایده هایی مواجه شدید که می توانند شما را به ثروت برسانند. قطعا پس از خواندن این مقاله سوالات زیادی ذهن شما را درگیر خواهد کرد که می توانید در قسمت نظرات مطرح نمایید.

انتخاب حوزه کاری، مسئله ای بسیار حساس است که نیازمند تحقیق و بررسی فراوان می باشد بنابراین احساس شک و تردید امری طبیعی است. با ترکیب علایق خود با ایده های پولسازی که از آن ها نام بردیم می توانید اینده ای پر از ثروت و رفاه برای خود رقم بزنید.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تم تولد و لوازم تولد نامبروان

    همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.