برنامه ساخت سایت

لیست کامل نرم افزار های طراحی سایت

اگر چند سال پیش گفته می‌شد نرم افزار طراحی سایت وجود دارد که بدون برنامه نویسی به شما یک سایت کامل تحویل می‌دهد هیچ‌کس باورد نمی‌کرد!

اما امروز واقعا نرم افزار طراحی سایت بدون برنامه نویسی وجود دارد و از بچه ۱۲ ساله گرفته تا یک پیرمرد ۹۰ ساله می تواند با نرم افزار ساخت سایت ، سایت حرفه ای خود را، راه اندازی کند.

با کمک نرم افزار سایت سازی محدودیت شما فقط خلاقیت شما هست، هرچقدر که خلاق باشید و دانش اولیه کافی داشته باشید میتونید سایتی حرفه ای تر راه اندازی کنید.

پیشنهاد ویژه » جهت سفارش محتوا به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه نمایید.

نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

مقدمه چینی نکنیم

بهترین نرم افزاری که میتوان با آن یک سایت حرفه ای راه اندازی کرد نرم افزار تحت وب وردپرس است.

وردپرس یه نرم افزار رایگان تحت وب می باشد که با کمک مرورگر اینترنت اجرا می شود و پنل مدیریت و ساخت سایت مخصوص به خود را دارد.

شعار وردپرس و البته آموزشگاه هایی که طراحی سایت با این سیستم را آموزش میدهند استفاده از نرم افزار طراحی سایت بدون کد نویسی است.
فقط کافیست که بدانید وردپرس چطور کار میکند
بدون یک خط کد نویسی و در چند روز میتوانید یک سایت کامل با این نرم‌افزار راه اندازی کنید.

برای مطالعه » راه های ارتباطی درج شده در وب سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo در اختیار شماست تا بتوانید سئوالات خود را مطرح نمایید.

نرم افزار طراحی سایت فارسی

وردپرس یک نرم افزار طراحی سایت فارسی می باشد، البته دقیق‌تر بخوام بگم یک نرم افزار طراحی سایت چند زبانه یا بین المللی است.
اما نسخه کاملا فارسی شده آن نیز در دسترس است.
شما فقط کافیست با چند اصطلاح ساده طراحی سایت، آشنا شوید باقی موارد به فارسی سلیس نوشته شده اند و همانطور که گفتم حتی یک بچه ۱۲ ساله هم از محتوای آن و نحوه کار کردن با آن سر در میآورد.

پیشنهاد ویژه » استعلام هزینه و تعرفه های پشتیبانی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO

نرم افزار راه اندازی سایت تحت وب

وقتی اولین وبسایت ها ساخته می‌شدند تنها روش ساخت وبسایت کدنویسی بود که باعث می شد راه اندازی هر وبسایت ماه‌ها به طول بیانجامد

به همین دلیل برنامه نویسان به این فکر افتادند که نرم افزاری بسازند تا از میزان کدنویسی خود کم کنند و فقط دستور بدهند،

برای مثال اگر گفتند که من یک منو برای سایت نیاز دارم نرم افزار آن منو را برای وب سایت بسازد و کدنویسی کند.

به این نوع نرم افزار ها سیستم مدیریت محتوا و یا سی ام اس گفته می شود

پیشنهاد ویژه » برای سفارش سایت خود می توانید با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران ارتباط برقرار نمایید.

CMS چیست ؟

cms چیست

‏CMS یا سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری است که به کمک آن می توان یک وب سایت کامل راه‌اندازی کرد و آن را به راحتی و با چند کلیک ساده مدیریت کرد

برای مثال در سی ام اس ها به بخش های مختلفی که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم وجود دارد

  • نوشته ها، برای مدیریت مطالب وب سایت
  • برگه ها یا صفحات،برای مدیریت صفحات اصلی وب‌سایت مثل صفحه تماس با ما درباره ما و دیگر صفحات مهم
  • کاربران، برای مدیریت کاربران ثبت نام کرده در وب سایت
  • تنظیمات اصلی و ظاهری وب سایت

سی ام اس ها و بخش های مختلف دیگری نیز دارند که توضیح همه آنها در این مقاله نمی گنجد

اما می‌توانیم در رابطه با انواع cms ها بیشتر صحبت کنیم

معرفی انواع CMS

در حال حاضر CMS های بسیار زیادی در دنیای اینترنت برای راه اندازی و مدیریت سایت وجود دارد

در زیر به برخی از بهترین سی ام اس های حال حاضر اشاره می‌کنیم

  • WordPress
  • Drupal
  • Joomla
  • DataLife Engine

لیست بالا به ترتیب محبوبیت چیده شده است،

بهترین CMS یا بهترین نرم افزار طراحی سایت

در حال حاضر بهترین نرم افزار راه اندازی وب سایت وردپرس می باشد کمک وردپرس از بچه ۱۲ ساله گرفته تا پیرمرد ۹۰ ساله می توانند وب سایت راه اندازی کنند و همچنین به راحتی آن را مدیریت کند.

اما چرا وردپرس بهترین نرم افزار راه اندازی سایت است

در تصویر زیر برخی از مهم ترین ویژگی های وردپرس آورده شده است که جلوتر توضیحات آن را نوشته ایم.

ویژگی های وردپرس

چرا وردپرس بهترین نرم افزار راه اندازی سایت است

  1. امکان سفارشی سازی سایت، شما می‌توانید با کمک وردپرس هرجای وبسایتتون را به دلخواه ویرایش کرده و ظاهر ای که دوست دارید را انتخاب کنید.
  2. SEO Friendly, سئو یا SEO به مجموعه ای از کارهای گفته میشود که باعث میشه وب سایت ما در نتایج گوگل در صفحه اول و یا لینک اول دیده شود وردپرس به صورت قدم اول را برای ما برداشته است و ساختار وب سایت های که با وردپرس ساخته می شوند سئو شده هستند.
    1. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد سئو و دارید پیشنهاد می کنم به صفحه شرکت سئو سایت مراجعه نمایید.
  3. ریسپانسیو بودن، به وب سایتی که هم در موبایل هم در تبلت و دسکتاپ به خوبی دیده بشود وب سایت ریسپانسیو می گویند، بدین معنی که سایت درتمام دستگاه ها به خوبی پاسخگو بوده و برای کاربر قابل فهم است قالب هایی که برای وردپرس ساخته می شوند به صورت پیش فرض ریسپانسیو هستند.
  4. هنگ کردن کرش کردن و یا خراب شدن در وردپرس نداریم، برای وردپرس بسیار بالا بوده و به خوبی پاسخگوی تمام درخواستهای کاربر می باشد.
  5. مدیریت در هر جای دنیا، با کمک این اپلیکیشن وردپرس شما در هر جای دنیا می توانید وب سایت خود را مدیریت کرده و محتوای جدید در آن بارگذاری کنید اما متاسفانه باید بگویم که اپلیکیشن در ایران فیلتر است.
  6. امنیت بالا،در امنیت هسته اصلی وردپرس هیچگونه شکی وجود ندارد زیرا که می توان گفت هر هفته نسخه جدیدی از وردپرس منتشر می شود و مشکلات امنیتی یا دیگر مشکلات آن برطرف می‌شود همچنین وردپرس در اکثر کشورها تیم پشتیبان مخصوص به خود را دارد مثلا در ایران ما وردپرس فارسی داریم که کاملاً ترجمه شده و مشکلات زبان فارسی در آن رفع شده است.
  7. مدیریت فایل های چند رسانه ای، با کمک وردپرس می توانیم هر گونه تصویر یا فایلی که از قبل بر روی سایت گذاشته ایم را مدیریت کنیم و در حد خیلی ساده تصاویر را ویرایش بکنیم.
  8. دسترسی و کارایی ساده، همانطور که قبلا گفتم هر نوع کاربری با هر سنی با هر سلیقه‌ای به راحتی می‌تواند با وردپرس کار کند و وب سایت خود را راه اندازی کند.

اما در نهایت مهمترین و بزرگترین قابلیت وردپرس افزونه ها و امکانات اضافی آن است

وردپرس به تنهایی یک نرم افزار ساده برای راه اندازی یک وب سایت خیلی ساده است اگر بخواهیم وبسایت ای خاص را اندازه کنیم باید امکانات خاصی را به آن اضافه کنیم که این امکانات از طریق افزونه های وردپرس به آن اضافه می شود

افزونه های وردپرس

در حال حاضر وردپرس بیش از ۵۴۰۰۰ افزونه و قابلیت اضافی دارد

یعنی وردپرس بیش از ۵۴۰۰۰ قابلیت و امکان اضافی دارد که می توان آن را به وب سایت اضافه کنیم

برای مثال با یک افزونه ساده به نام ووکامرس می توانیم وردپرس ساده مان را به یک فروشگاه اینترنتی قوی تبدیل کنیم

هرچقدر از قابلیت‌های وردپرس بگویم تمامی ندارد بهتر است با یک جمله به لیست دلایل بهتر بودن وردپرس تو را خاتمه دهیم

در وردپرس محدودیت شما خلاقیت شما است

خوب حالا که به این نتیجه رسیدیم که بهترین نرم افزار راه اندازی سایت چه نرم افزاری است باید بدانیم که چطور می توانیم آن را به دست آوریم و یا کار با آن را یاد بگیریم

دانلود آخرین نسخه وردپرس

برای دانلود اخرین نسخه وردپرس همواره می توانید به ۲ وب سایت زیر مراجعه کنید و از قسمت دانلود آخرین نسخه سازگار را دانلود کنید

وب سایت اصلی وردپرس با آدرس www.Wordpress.org

و وب سایت پشتیبان وردپرس فارسی به آدرس www.WP-Persian.com

بعد از دانلود شما یک فایل زیپ دریافت خواهید کرد که آن را باید نصب و فعال سازی کنید.

اما چطور می توان وردپرس را نصب و راه اندازی کرد

آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

برای یادگیری راه اندازی سایت با وردپرس روش های زیادی وجود دارد که مسلما آسان ترین آنها جستجو در اینترنت است اما اگر به دنبال آموزشی کامل هستید که بتوانید از صفر تا صد وب سایت خودتان را با وردپرس راه اندازی کنید بهترین پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های پروژه محور آموزش راه اندازی سایت با وردپرس مجموعه آریا تهران است.

جزئیات دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس

هرچند که ما برای شما بخش هایی از این دوره را به رایگان منتشر کرده ایم تا بتوانید قدم های اول را رایگان در منزل بر دارید و درصورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید به ما مراجعه کنید.

مشاهده ویدئو های رایگان راه اندازی سایت با وردپرس

اما اگر زمان کافی برای یادگیری وردپرس ندارید و قصد دارید که خیلی سریعتر وب سایت راه اندازی شود یک راهکار ایده‌آل برای شما داریم

خرید سایت آماده

خرید سایت آماده ارزان

اکثر افراد یا شرکت هایی هستند که زمان کافی برای راه‌اندازی سایت توسط خودشان و یا قصد صرف هزینه زیاد برای سفارش راه‌اندازی سایت اختصاصی را ندارند،

اما با این حال به یک وبسایت در سریع‌ترین زمان نیاز دارند

برای این نوع شرایط تیم ما با بررسی های لازم را انجام داده و وبسایت‌هایی با کامل ترین استانداردها برای کسب و کارهای مختلف راه اندازی کرده است و به عنوان وب سایت آماده آن را برای تمام صنوف سفارشی سازی کرده است.

بطوری که سایت آماده شده برای انواع مخاطب جذاب بوده و قدرت فروش خاص خودش را خواهد داشت.

لذا اگر برای کسب و کار خود نیاز به راه اندازی سریع وب سایت کامل بدون صرف هزینه و زمان زیاد هستید و در مقابل نیاز دارید که سایت آماده خریداری شده تمام استاندارد های لازم را داشته باشد و از کیفیت آن چیزی کم نشود به جرات می توان گفت راهکار ارائه شده بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

برای مشاهده جزئیات خرید سایت آماده می توانید به صفحه خرید وب سایت آماده مراجعه کنید

ما در آریا تهران انواع اقسام سایت های آماده را از قبل ساخته ایم و امکان ارائه خدمات به تمام اشخاص حقیقی و حقوقی را دارا می باشیم.

  • خرید سایت آماده شرکتی
  • خرید سایت آماده فروشگاهی
  • خرید سایت آماده شخصی
  • خرید سایت آماده خبری
  • خرید سایت آماده دانلودی

پیشنهاد ویژه راه اندازی سایت

برخلاف تمام شرکت های دیگر خریداران وب سایت های آماده آریا تهران بلا استثنا آموزش رایگان نحوه مدیریت سایت را خواهند دید و همچنین دارای ۱۵ روز پشتیبانی ویژه برای حل مشکلات احتمالی می باشند.


معرفی کامل نرم افزار طراحی سایت

نرم افزار های مختلفی برای طراحی و راه اندازی سایت در حال حاضر وجود دارد که برخی از آنها نرم افزار های تحت وب و برخی دیگر نرم افزارهای تحت ویندوز هستند

نرم افزار تحت وب به نرم‌افزاری گفته می شود که در مرورگر می توانیم با آن کار کنیم و عملاً هر موقع اینترنت داشته باشیم امکان مدیریت نرم افزار را نیز داریم

اما نرم افزار های تحت ویندوز همانطور که از نامشان پیداست مانند هر نرم‌افزار دیگر داخل ویندوز نصب می‌شوند و می‌توان به راحتی با آن اقدام به طراحی و یا ساخت وب سایت کرد

یک نکته مهم در مورد نرم افزار تحت ویندوز

با نرم افزار تحت ویندوز در نهایت سایتی که ساخته می شود را باید بر روی اینترنت بارگذاری کرد و در آخر آن را از طریق مرورگر و اینترنت مشاهده کرد و هرموقع نیاز به افزودن محتوای جدید یا ویرایش بخشی از آن بوجود آید دوباره باید سایت را در همان نرم افزار ویرایش کرد و نسخه جدید را بارگذاری کرد.

اما بگذارید کمی تفاوت های این دو نرم افزار را بیشتر بشناسیم.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

شما می توانید با فراگیری آموزش سئو تمامی مباحث و الگوریتم های جدید گوگل را یاد بگیرید و خدمات مهم خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی به کاربران اینترنتی معرفی نمایید.

تفاوت نرم افزار طراحی سایت تحت وب با نرم افزار تحت ویندوز

وب سایتی که با نرم افزار تحت ویندوز راه اندازی می شود برای هر بار ویرایش کردن یا افزودن محتوای جدید نیاز است که دوباره با همان نرم افزار آن را ویرایش کرده و یا مستقیماً وارد کدهای برنامه نویسی شده بشویم و کدها را به صورت دستی ویرایش کنیم که مسلما زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد،

به این نوع وبسایت ها وب سایت های استاتیک و یا ثابت گفته می شود بدین معنی که فقط می‌توان یک صفحه ثابت با آن ساخت لذا افزودن یا ویرایش محتوا نیازمند ویرایش کد اصلی است و هیچگونه بخش مدیریتی برای آن وجود ندارد همچنین اگر بخشی تغیر کند تغییرات آن بصورت اتوماتیک در دیگر بخش ها اعمال نمی شود و نیازمند این است که تمام بخش های متصل نیز دستی تغییر کنند.

همچنین معمولاً این نوع نرم افزارها محدودیت های خاص خودشان را دارند و در نهایت نتیجه استانداردی را تحویل نمی دهند

اما در مقابل نرم افزار های تحت وب این قابلیت را به شما می دهند که وب سایتی بسازید که در هر لحظه با چند کلیک ساده بتوان محتوای آن را تغییر داد و یا محتوای جدیدی به آن اضافه کرد

شما در نرم افزار های تحت وب یک پنل مدیریتی کامل دارید که داخل آن پنل به راحتی می توانید به مدیریت سایت خود برسید

بهترین قابلیت این نرم افزارها امکان ویرایش ظاهر وب سایت است، بدین منظور که شما به راحتی می توانید کل ظاهر وب سایت خودتان را کاملاً با چند کلیک ساده تغییر دهید،

در بالا بهترین نرم افز ار تحت وب یعنی وردپرس را کامل معرفی کردیم و به ویژگی های آن اشاره کردیم در زیر به معرفی برخی از نرم افزار های متفرقه و تحت ویندوز میپردازیم.

نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver

نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver عملا یک محیط برنامه نویسی است، بدین شکل که نرم افزار دریم ویور برای شما یک محیط کد و یک محیط پیش نمایش ایجاد کرده است که بتوانید با کد نویسی وب سایت شخصی خود را راه اندازی کنید.

Dreamweaver  برای طراحی سایت من مناسب است؟

جواب کوتاه: خیر

جواب کامل:

همون‌طور که بالا گفتم Dreamweaver  نرم افزار طراحی سایت نیست بلکه یک محیط برنامه نویسی است

یعنی شما طراحی سایت را با کد نویسی انجام میدهید و دریم ویور صرفا کد شما را متوجه می شود و نمایشش می دهد.

هدف اصلی ما در این مقاله این است که بدون کدنویسی یا با حداقل برنامه نویسی سایت شما راه اندازی شود.

هرچند اگر برنامه نویسی تحت وب را بلد هستید استفاده از این نرم افزار برای شما مناسب است هرچند که نرم افزار های قوی تری نیز وجود دارد.

نرم افزار طراحی سایت google web designer

مانند بخش قبل، نرم افزار طراحی سایت Google web designer  محیط طراحی و ساخت نسخه اولیه وب سایت شما است، برای کار کردن با نرم افزار Google web designer  باز هم باید یک دانش اولیه برای کد نویسی و راه اندازی سایت داشته باشید.

اما در نرم افزار طراحی سایت فارسی و بدون کد نویسی وردپرس شما بدون هیچ دانشی فقط اگر کار با کامپیوتر را بلد باشید می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید!

پیشنهاد میکنم یک جستجو ساده در مورد آموزش کار با وردپرس بکنید و با ویدیو های آموزش طراحی سایت با وردپرس ما را ببینید (رایگان هستند).

نرم افزار طراحی سایت پلان

شخصا وقتی متوجه شدم برخی کاربران نرم افزار طراحی سایت پلان را جستجو کرده اند کمی تعجب کردم،

قبل از اینکه بدانم جریان چیست فکر میکردم که یک نرم افزار وجود دارد به اسم پلان! و چقدر جالب که فارسی جستجو شده است

اما وقتی وارد قضیه شدم متوجه شدم منظور از پلان موضوع و نوع سایت است، سایتی که پلان های نقشه کشی را در خود نمایش بدهد! عملا هیچ نرم افزار طراحی سایت پلانی وجود ندارد بلکه همان وردپرس و نرم افزار های مشابه دیگر است که سایتی راه اندازی میکند که در آن مدیر سایت می تواند پلان نقشه های خود را به عنوان نمونه کار نمایش دهد.

پس در این مورد نیز بر میگردم به همان وردپرس ، شما می توانی. به راحتی با نرم افزار طراحی سایت بدون برنامه نویسی یک سایت نمونه کار برای نمایش پلان های خود راه اندازی کنید و نگران چیز دیگری نباشید.

نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی برای اندروید

همچین چیزی نداریم! فعلا نداریم…

اگر هم داشته باشیم چیزی نیست که بتواند کار ما را برای طراحی سایت راه بیاندازد

اگر احیانا شما نرم افزر طراحی سایت با اندروید می شناسید لطفاً در بخش نظرات همین مقاله آن را به ما نیز معرفی کنید تا مورد بررسی قرار دهیم و اگر مناسب بود به همه با نام شما معرفی اش کنیم.

سوال های متداول (تمامی سوال ها در متن مقاله پاسخ داده شده اند)

طراحی سایت به چه روش هایی امکان پذیر است ؟

در دنیای امروزی و تا سال 1400 که من دارم این مقاله رو می نویسم، برای طراحی یک وب سایت می توان از دو روش بهره برد، کدنویسی اختصاصی و یا استفاده از CMS های موجود.

چه نرم افزار هایی برای طراحی سایت وجود دارند ؟

در حال حاظر نرم افزار های زیادی در این زمینه فعالیت نمی کنند، اما از معروف ترین آن ها می توان به وردپرس،جوملا و ویکس اشاره کرد که در بین این سه، وردپرس از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

با نرم افزار سایت بسازیم یا با کدنویسی ؟

این مسئله بسیار بزرگ تر از آن است که در این مقاله گنجانده شود، فاکتور های بسیار زیادی را باید وارد این مسئله کرد تا تصمیم درستی گرفته شود، به همین دلیل به شما خواندن مقاله CMS اختصاصی بهتر است یا وردپرس را پیشنهاد می کنیم که به تفاوت های بین سیستم های مدیریت محتوای شخصی و نرم افزار تحت وب وردپرس می پردازد.

با گوشی هم می توان طراحی سایت کرد ؟ نرم افزاری براش وجود داره ؟

خیلی خلاصه بگم نه نمیشه! شاید بشه محتوای یک سایت رو بروز کرد و ازش برای پذیرفتن و یا نپذیرفتن کامنت ها استفاده کرد، اما برای طراحی یک وب سایت اصلا قابلیت های لازم رو نداره.

معرفی

مشاهده همه

آموزش

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام عرض ادب یکی از صداقت تنها راه پیشرفت یک جامعه است
    شما در مطالب خود گفته بودید که ورد پرس بهترین cms است ولی اینچنین نیست اطلاعات غلط به کاربران ندهید چون میخواهیدیه زمانی کمی درآمد کسب کنیدلطفا با کاربران صادق باشید
    دوستان خوبم باید عرض کنم بنده دو cms محبوب دینا رو یاد گرفته ام هر دو را بصورت کاملا حرفه ای باید صادقانه بگویم
    هر دو cms قدرتمند هستند و ویژگی خاص خود را دارنده هر دو نیز معایبی دارند ایشان گویا فقط با ورد پرس کار کردند اما بهتر است باز بگویم اگر دنبال یک وب سایت خوب و اختصاصی هستید با cms امکان پذیر نیست چون به راحتی با پلاگین و ماژولهای آن باگ وارد سایت میشود و سایت خود را باه برنامه نویسان بسپارید . حالا چند عیب ورد پرس رو میگم بدلیل صادق نبوداین دوستمون : سئو مهمترین قسمت یک سایت است که بهتر دیده شود در هسته ورد پرس وجودد ندارد حتما باید یکپلاگین به کمک ورد پرس بیاید که آن هم امکان باگ وجود دارد و کد زدن در ورد پرس بسیار ضعیف است اما در جوملا بسیار قوی عمل میشود . جوملا هم معایبی دارد یکی اینکه کار باآن کمی سخت است و هر کاربری نمیتوان با آن کار کند به همین علت اکثرا سراغ ورد پرس میروند ینده نیز در طراحی سایت به مشتری تنبل سعی میکنم ورد پرس را بچپانم تا راضی باشداز لحاظ کار با مدیریت آن دوستان موفق باشید اگر ایمیلم را دارید ارتباط بگیرید یا با گروه وب سایت سازی پایا همگام باشید یه مشکل بزرک این طراح ما الان در همین صفحه نظر تو دادی حال دگمه ارسالش کو

    1. باسلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      اول تشکر می کنم بابت اینکه مقاله رو خوب خوندید تا تونستید مشکلاتی که داره رو به وضوح بیان کنید
      و دوم اینکه در رابطه با cms وردپرس باید بگم که طبق آمار 38درصد وب سایت ها با وردپرس ساخته شده اند و این خودش یکی از دلایل بهترین بودنش هست(نمیشه یچیزی بد باشه و همه ازش راضی باشن و استفاده کنن)
      سوم اینکه شرکت Atgo به هیچ عنوان هیچ کسی رو مجبور به انجام کاری نمی کنه! و تیم ما متشکل از چندین نفر مسلط به وردپرس و کدنویسی است و طراحی سایت هم روی cms وردپرس و هم روی Cms اختصاصی برامون امکان داره!
      اما به دلیل هزینه بالایی که باید برای cms های اختصاصی پرداخت بشه پیشنهاد خودمون کار کردن با وردپرس است.
      درکل ممنون از نظرتون و در رابطه با بخش اخر حرفتون باید بگم که سایت در حال ویرایش هست و این مشکلات کوچک کاملا طبیعی هستند.(که به لطف شما به زودی تصحیح میشه!)
      روز خوش

  2. این برنامه همان اینیستا گرام است من می خوام یه اینیستا گرام درست کنم که کم اینترت کار کنه تمام

    1. باسلام، برای اینکار نیازمند خیلی چیزا هستید ، علاوه بر کلی برنامه نویسی که نرم افزار رو براتون بسازند ، باید روشی رو برای تبلیغ و قانع کردن مردم برای استفاده از نرم افزار شما پیدا کنید که به هیچ عنوان آسان نیست!برای درخواست مشاوره می توانید با مشاوران ما با شماره تماس های موجود تماس بگیرید.

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.