ساخت کاور پست اینستاگرام

ساخت کاور پست اینستاگرام

ساخت کاور پست اینستاگرام و نحوه ساختن کاور پست برای انواع پست های اینستاگرامی را در این مقاله آموزشی قصد داریم به شما آموزش دهیم.

در ادامه این مطلب نحوه ساختن انواع کاور پست اینستاگرام را به همراه یک ویدیوی آموزشی به شما یاد می دهیم که بهترین کاور پست ها را برای پیج اینستاگرام خود بسازید، و از این طریق می توانید میزان بازدید پست های اینستاگرامی خود را بالا ببرید، پس در ادامه مقاله ساخت کاور پست اینستاگرام با ما همراه باشید تا نحوه ساختن کاور پست اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام

همانطور که می‌دانید بسیاری از کاربران اینستاگرام عکس کاور پست های شما اگر برایشان جذاب باشد بیشتر ترغیب خواهند شد که پست شما را بازدید نمایند، چرا که آنها به خوبی می دانند مدیر پیج اینستاگرامی که بر روی ساختن کاور پست اینستاگرام خود به اندازه کافی وقت می گذارد، قطعا بر روی محتوای درج شده در پیج خود نیز زمان کافی را صرف می کند.

معمولا خود شما هم این موضوع را به وفور در پیج های اینستاگرامی مختلف مشاهده کرده اید که پیج هایی که دارای کاور پست های بسیار جذاب و کاربر پسند هستند معمولا این نوع پیج های اینستاگرامی با داشتن یک استراتژی محتوا به شکل مناسب کار تولید محتوا را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

معمولا در این نوع پیج های اینستاگرامی علاوه بر ساختن کاور پست های بسیار جذاب و کاربر پسند یا همان User Frienlly، کار تولید محتوای اینستاگرام نیز به صورت اصولی و حرفه ای انجام می شود.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام

ویژگی های کاور پست اینستاگرام

در ابتدا به بررسی سایز استاندارد کاور پست اینستاگرام می پردازیم، این نکته را به یاد داشته باشید که کاور پست اینستاگرام سایز استانداردی ندارد و شما برای پست های خود اگر از کاور پست هایی به صورت عمودی و افقی و یا مربع شکل استفاده نمایید که اینستاگرام از همان مربع مرکزی به عنوان کاور پست استفاده می کند.

در ضمن موضوعی که قصد تولید محتوا در مورد آن را دارید باید از نظر نوع رنگ نیز با موضوع مربوطه تطابق داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم که عکسهای مورد نظر خود را از وب سایت های معتبر نظیر وب سایت Freepick و یا وب سایت Pinterest دانلود نمایید.

در ادامه این مقاله آموزشی هم یک سری برنامه های کاربردی برای ساخت کاور پست اینستاگرام به شما معرفی می کنیم.

همانطور که می دانید کاور اولین چیزی است که مخاطب شما در پیج اینستاگرام می بیند پس باید عکس و متن مناسب برای آن پیدا کنید، سعی کنید از رنگ هایی با Contrast بالا استفاده نمایید، تا پست شما به چشم کاربر بیاید.

اگر شده ساعت ها بر روی انتخاب تیتر کاور پست اینستاگرام خود فکر کنید حتما این وقت را بگذارید، چرا که تیتر کاور پوست باید به صورت کاملا خوانا و روانشناسی مطابق با موضوع مد نظر شما انتخاب شود.

توجه : ساختن یک کاور پست جذاب برای اینستاگرام قطعا می‌تواند میزان فالوور های پیج اینستاگرام شما را افزایش دهد، برای افزایش دادن میزان فالوور های پیج اینستاگرام پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی و کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام را مطالعه نمایید.

که در این مقاله آموزشی راه های افزایش دادن فالوور های اینستاگرام به صورت استاندارد به شما آموزش داده شده است، ضمنا در مقاله آموزشی بروزرسانی اینستاگرام جدیدترین آپدیت هایی که از سوی اینستاگرام ارائه شده است را شما می توانید مشاهده نمایید.

در بخش زیر ما یک ویدیو آموزشی را در اختیار شما قرار داده ایم تا به کمک آن بتوانید یک کاور پست برای پیج اینستاگرام خود بسازید.

ویژگی های کاور پست اینستاگرام

ساخت کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ

ویدوئوی مربوطه بزودی در این بخش درج خواهد شد.

آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات InShot

ویدئوی مربوطه بزودی در این بخش درج خواهد شد.

توجه » در صورتی که با مشکل فیلترینگ اینستاگرام مواجه هستید پیشنهاد می کنیم که مقاله پروکسی چیست را مطالعه نمایید.

برای ساخت کاور پست اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده نماییم؟

وب سایت ها و اپلیکیشن های کاربردی مختلفی هستند که می توانند برای ساخت کاور پست اینستاگرام به شما کمک کنند.

در بخش قبل نحوه ساخت کاور پست اینستاگرام با نرم‌افزار فتوشاپ و اینشات را به شما معرفی کردیم، اما در بخش زیر قصد داریم چند نمونه اپلیکیشن کاربردی دیگر را به شما معرفی کنیم:

  • اپلیکیشن Canva
  • اپلیکیشن Picsart
  • اپلیکیشن Inshot

برای مطالعه » چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم

برای ساخت کاور پست اینستاگرام از چه برنامه هایی استفاده نماییم؟

دانلود کاور پست اینستاگرام رایگان

در بخش زیر چند نمونه کاور پست اینستاگرام را که توسط تیم گرافیست شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO طراحی و ساخته شده است را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک دانلود به صورت رایگان آن ها را دانلود نمایید و در پیج های اینستاگرامی خود از آنها استفاده نمایید.

البته این فایل ها به صورت فایل PSD با نرم افزار فتوشاپ ساخته شده اند، و شما می توانید آنها را با نرم افزار فتوشاپ باز نمایید و تغییرات دلخواه خود را نیز بر روی آنها پیاده سازی کنید.

برای مطالعه » چگونه برندسازی کنیم

برای مطالعه » آشنایی با اصول کپشن نویسی در اینستاگرام مطابق با الگوریتم های جدید اینستاگرام

دانلود کاور پست اینستاگرام رایگان

سوالات متداول در مورد ساخت کاور پست اینستاگرام؟

ساخت کاور پست اینستاگرام چیست؟

ساخت کاور پست اینستاگرام طرحی است که برای پست های اینستاگرامی به صورت جذاب و با بهره گیری از نرم افزار های کاربردی ویرایش عکس نظیر اینشات، فتوشاپ طراحی و ساخته می شود.

اندازه کاور پست اینستاگرام؟

کاور پست اینستاگرام سایز و اندازه خاصی ندارد، و برای پست های مختلف می توان سایز های مختلفی را برای آن در نظر گرفت.

ساخت کاور ویدئو اینستاگرام؟

در صورتی که شما برای پست های اینستاگرامی خود از ویدئو استفاده می کنید، می توانید با نرم افزار های ویرایش عمس برای آن ها کاور بسازید، و خود ویدئو نیز با نرم افزار های ویرایش ویدئو نظیر پریمیر و یا کامتازیا می تواند ویرایش شود.

بهترین نرم افزار ها برای ساخت کاور پست اینستاگرام؟

برای ساخت کاور پست اینستاگرام با موبایل بهترین نرم افزار InShot است، اما در صورتی که شما به کامپیوتر نیز مسلط هستید می توانید از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید، ضمن این که ابزار فتوشاپ آنلاین هم در اختیار شماست و نیازی به نصب نرم افزار سنگین فتوشاپ بر روی سیستم کامپیوتر نیست.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.