چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم

چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم و چگونه یک پیج را در استوری تبلیغ کنیم و همچنین نحوه گذاشتن لینک واتساپ و سایر پلتفرم های اجتماعی در استوری اینستاگرام را در ادامه مقاله آموزشی چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم در قالب یک ویدیوی آموزشی به شما توضیح می دهیم.

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

در بخش زیر یک ویدیوی آموزشی را برای شما قرار داده ایم که در این ویدیو آموزشی شما می توانید نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام را مشاهده نمایید.

چگونه یک پیج را در استوری تبلیغ کنیم

در بخش زیر هم فیلم آموزش تبلیغ یک پیج در استوری را می توانید مشاهده نمایید.

لینک واتساپ در استوری اینستاگرام

قرار دادن لینک واتساپ هم از طریق آموزش زیر همانند سایر بخش های قبلی انجام می شود.

نحوه گذاشتن آدرس پیج دیگران در استوری

برای قرار دادن آدرس پیج دیگران در اینستاگرام هم مانند آموزش های ارائه شده در بخش قبلی عمل کنید.

برای مطالعه » چگونه برندسازی کنیم

مزایای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

همانطور که در ویدئو های آموزشی در بخش قبلی مشاهده کردید نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام و همچنین قرار دادن لینک یک سایت در بیو اینستاگرام کار بسیار راحتی می باشد.

اما در مورد مزیت هایی که این موضوع برای شما دارد باید به شما بگوییم که فرض کنید شما برای کسب و کار خود یک پیج اینستاگرام را راه‌اندازی کرده‌اند و در کنار آن برای جذب مشتری بیشتر اقدام به ساخت یک وب سایت آنلاین شاپ نیز نموده اید.

خوب طبیعتا به دلیل محیط کاربری آسان و کاربر پسندی که در اینستاگرام قرار دارد جذب فالوور و فروش محصولات و خدمات در اینستاگرام کار راحت‌تری می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت لینک گذاری در استوری اینستاگرام ورودی های پیج اینستاگرام خود را به سمت وبسایت سوق دهید، و با این ترفند می توانید جذب ورودی وب سایت خود را نیز بالا ببرید و سئوی وب سایت خود را نیز ارتقا دهید. (توجه » در مقاله آموزشی روش های بالا بردن سئو سایت سایر روش ها برای ارتقای سئوی وب سایت نیز توضیح داده شده است.)

مثلا شما یک پیج اینستاگرام دارید برای تبلیغات، و یک وبسایت را هم راه اندازی کرده اید که وب سایت خود را به درگاه های معتبر جهت فروش آنلاین متصل نموده اید، کاربران شما از طریق لینک اینستاگرام وارد وب سایت شما می شوند، و از آنجا کار خرید آنلاین خود را به راحتی انجام می دهند.

ضمنا از نظر روانشناسی کاربران در فضای مجازی به وب سایت های معتبری که دارای اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی هستند و همچنین SSL دامنه این وب سایت ها نیز فعال می باشد بیشتر برای خرید آنلاین و پرداخت اینترنتی اعتماد می‌کنند.

به همین دلیل است که بسیاری از اینفلوئنسر ها که در اینستاگرام فعالیت دارند با استفاده از قابلیت لینک گذاری در اینستاگرام کاربران را به سمت وب سایت خود جهت خرید آنلاین می کشانند.

نکته » علاوه بر این که شما به عنوان یک ادمین پیج اینستاگرام باید با قابلیت هایی مانند نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستا آشنا باشید، تکنیک تولید محتوای اینستاگرام نیز یکی از ضرورت هایی است که باید برای بالا بردن سئوی پیج اینستاگرام به آن تسلط داشته باشید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد متوجه شدیم که یکی از مزیت‌های بسیار مهم قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام ارتقای سئوی وب سایت می باشد، البته شما باید در وبسایت خود نیز به پیج اینستاگرام لینک دهید تا کاربران وب سایت شما که از طریق موتور جستجوی گوگل وارد سایت شما شده‌اند هم بتوانند از طریق لینک درج شده در وب سایت وارد پیج اینستاگرام شما شوند.

به طور کلی مزایای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • بردن ترافیک سایت و تاثیر بسیار عالی در سئو
  • افزایش تعداد کاربران کانال یوتیوب
  • معرفی و جذب ممبر برای کانال تلگرام
  • افزایش قیمت تبلیغات در پیج اینستاگرام

در آخر هم یکی از مزیت های بسیار مهم و تاثیرگذار این موضوع افزایش فروش بیشتر پیج اینستاگرام از طریق تکنیک افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است.

مزایای قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

چه افرادی می‌توانند در استوری اینستاگرام لینک قرار دهند

در گذشته تنها پیج های اینستاگرامی می توانستند در استوری اینستاگرام خود لینک قرار دهند که دارای تیک آبی اینستاگرام بودند.

اما از ماه می سال ۲۰۱۷ با انجام بروزرسانی اینستاگرام و تغییرات و آپدیت هایی که بر روی این پلتفرم صورت گرفت تمامی پیچ ها این امکان را داشتند که بتوانند در استوری اینستاگرام خود لینک قرار دهند.

خوشبختانه امروزه لینک قابل کلیک برای تمامی حساب های کاربری در استوری اینستاگرام در دسترس است و هیچ تفاوتی هم وجود ندارد که شما چند تا فالوور در پیج اینستاگرام خود داشته باشید.

اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است قطعا شما هر چقدر تعداد فالوور های واقعی پیج اینستاگرامتان بیشتر باشد لینکی که در استوری اینستاگرام خود قرار می دهید شانس بیشتری را برای کلیک خوردن دارد، و اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوور های واقعی پیج اینستاگرام خود هستید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله آموزشی افزایش فالوور اینستاگرام را در وب‌سایت ATGO مطالعه نمایید.

چه افرادی می‌توانند در استوری اینستاگرام لینک قرار دهند

چگونه استوری های لینک دار را در پیج خود ذخیره کنیم

همانطور که می دانید اینستاگرام بعد از گذشت بازه زمانی ۲۴ ساعت به صورت اتومات استوری های شما را پاک می کند و فالوورهای پیج اینستاگرام شما به مدت ۲۴ ساعت زمان دارند که استوری هایی که شما در آن قرار داده اید را مشاهده نمایند.

اما در صورتی که شما تمایل دارید که استوری های لینک دار را در پیج اینستاگرام خود ذخیره نمایید باید استوری های پیج خود را تحت عنوان Highlight یا همان حالت برگزیده ذخیره نمایید.

با انجام این کار تمامی فالوور های شما به این استوری دسترسی خواهند داشت.

برای مطالعه » مشاهده خدمات شرکت تولید محتوا در تهران + مشاهده پکیج های انواع تولید محتوا

چگونه استوری های لینک دار را در پیج خود ذخیره کنیم

چرا گزینه لینک در استوری اینستاگرام نیست

همانطور که در بخش قبل گفته شد در گذشته تنها پیچ های تایید شده یا همان پیج های Verified تیک آبی اینستاگرام را داشتن و پیچ هایی که بیش از ۱۰۰۰۰ هزار فالوور داشتن می‌توانستند در استوری اینستاگرام خود لینک قرار دهند، امروز اگر شما پیج خود را آپدیت کرده باشید به راحتی این گزینه برای شما فعال است.

برای مطالعه » فریلنسری چیست

چرا گزینه لینک در استوری اینستاگرام نیست

چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم

متاسفانه اینستاگرام به کاربران خود اجازه نمی دهد که در متن پست های اینستاگرام خود لینک قرار دهند، اما این امکان به کاربران داده شده است که از طریق بخش Website لینک قابل کلیک را در بخش بیو پیج اینستاگرام خود وارد نمایند.

به عنوان مثال در پیج اینستاگرام سایت atgo در بخش بیو آدرس سایت atgo.ir وارد شده است که کاربران با کلیک بر روی این لینک می توانند وارد وب سایت atgo شوند.

توجه » علاوه بر قرار دان لینک در بخش بیو شما می توانید تبلیغات مورد نیاز خود را با استفاده از قابلیت کپشن نویسی در اینستاگرام انجام دهید، و برای این منظور می توانید مقاله آموزشی کپشن نویسی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

برای مطالعه » استراتژی محتوا چیست

چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم

سئوالات متداول در مورد چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم؟

در بخش زیر برخی از سئوالات متداول کاربران وب سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo را در مورد نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام را توضیح داده ایم، این بخش را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هر گونه سئوال از طریق فرم نظرات در انتهای صفحه، سئوالات خود را بپرسید تا تیم پشتیبان وب سایت در اسرع وقت سئوالات شما را پاسخ دهد.

برای مطالعه » آشنایی با اصول ساخت کاور پست اینستاگرام به همراه فیلم آموزش ساخت انواع کاور پست با نرم افزار های تخصصی

آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام؟

در ابتدا شما می توانید برای اپلیکیشن اینستاگرام خود عکس و فیلم آماده نمایید، پس از آن که عکس یا ویدئوی خود را آماده کردید از بخش استیکر ها، استیکر لینک را انتخاب نمایید، و پس از انتخاب استیکر لینک آدرس صفحه مقصد خود را وارد کنید، ویدئوی آموزشی در ابتدای مقاله این مورد را توضیح داده است.

بکش بالا در استوری ؟

خیلی ها اصطلاح لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام را با مفهوم بکش بالا در استوری نیز می شناسند، چرا که بسیاری از اینفلوئنسر ها در زمان قراردادن لینک در استوری اینستاگرام متن تبلیغی بکش بالا را در آن درج می کنند.

چگونه لینک یوتیوب را در اینستاگرام بگذاریم؟

نحوه قرار دادن لینک کانال یوتیوب در استوری اینستاگرام نیز همانند قرار دادن لینک واتساپ و تلگرام است که در ویدئوی آموزشی در ابتدای مقاله توضیح داده شد.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.