کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد بالا با کسب و کار اینترنتی در منزل | در خانه کار کنید و درآمد خودتان را داشته باشید

فرض کنید می‌خواهید وارد یک کسب و کار شوید. چند راه پیش روی شما قرار دارد : اولین راه و ساده ترین راه ممکن این است که با تحویل رزومه کاری خود در زمینه مورد نظر، به استخدام یک شرکت تولیدی درآیید. اگر بخواهیم معایب و مزایای این راه را بررسی کنیم به عنوان مزیت می‌توان به ساعت کاری مشخص و دریافت حقوق ثابت و بیمه اشاره کرد. البته این امکان نیز وجود دارد که بتوانید به صورت پورسانتی با یک تولیدی قرارداد بسته و به ازای فروش محصول آن شرکت، درصدی از  مبلغ فروخته شده را دریافت نمایید که در صورت حرفه ای شدن در این زمینه، پورسانت دریافتی می‌تواند به سادگی یک زندگی مرفه را کفاف دهد!

اما با وجود وسوسه برانگیز بودن داشتن حقوق ثابت و پورسانت و بیمه و ساعت کاری مشخص و فشار کاری پایین، نمی‌توان از معایب این نوع کار کردن شامل داشتن رئیس و داشتن سقف درامدی چشم‌ پوشی کرد.

راه دوم این است که تولیدی و یا فروشگاه خودتان را افتتاح کنید!

انواع کسب و کار اینترنتی در منزل

انواع کسب و کار اینترنتی در منزل

سرمایه گذاری در حوزه مورد علاقه و ایجاد یک کسب و کار برای هر کسی جذاب به نظر می‌رسد. برعکس راه اول که شما برای یک یا چند نفر یا موسسه کار می‌کنید، می‌توانید چند نفر را استخدام کنید تا برای شما کار کنند. به این صورت و با تعداد افراد بالاتری که برای شما کار می‌کنند از ظرف زمان خارج می‌شوید. یعنی کسب و کار شما در بیست و چهار ساعت شبانه روز، کاری بیشتر از توان یک نفر به انجام رسانده است.

سود بسیار زیاد در صورت پیشرفت، از جمله مزایای فوق العاده این کار است. سودی که شما در قبال تولید یک محصول و یا ارائه خدمات انجام می‌دهید با سود یک کارمند در همان حوزه غیر قابل مقایسه است. در ضمن ساعت کاری شما نیز به خودتان مربوط است. شاید انجام فعالیت در شب برای شما ساده تر باشد، شاید علاقمند باشید که صبح ها دیرتر از خواب بیدار شوید. شاید دوست داشته باشید یک ماه کامل از سال را به تفریح بپردازید که چنین کاری در کارمندی تقریبا غیر ممکن است ولی در صورتیکه برای کسب وکار خود سرمایه گذاری کنید چنین امری کاملا ممکن و دست خود شماست.

اما با وجود مزایای بسیار زیادی که نام برده شد چرا اکثر افراد به جای شروع کسب و کار خود و سرمایه گذاری روی موضوع مورد علاقه شان، به کارمندی روی می‌آورند؟

اولین و مهم ترین عاملی که ممکن است شما را از این کار بازدارند، کلمه ایست که در خود عبارت سرمایه گذاری یافت می‌شود. یعنی عدم وجود سرمایه مورد نیاز. البته حالتی نیز وجود دارد که شما از ریسک کردن روی اموال خود بترسید که این ترس کاملا طبیعی است. در حالت سرمایه گذاری، این امکان وجود دارد که نه تنها چیزی به دست نیاوریم، بلکه به یک باره همه اموال خود را نیز از دست بدهیم. فکر می‌کنم همه شما موافق باشید که با وضعیت بازار موجود، عاقلانه ترین کار ممکن این است که تا حد امکان از ریسک کردن بپرهیزیم.

به عنوان مثال یکی از مشتریان ما با راه اندازی سایت فروش اینترنتی سبزی توانسته تجریباتی بدست آورد که در مقاله مذکور به آن پرداخته ایم.

پس بهترین راه برای وارد شدن به یک کسب و کار چیست؟

پس بهترین راه برای وارد شدن به یک کسب و کار چیست؟

با قدم های کوچک شروع کنید و خودتان کارمند و رئیس خودتان باشید. با حوزه مورد علاقه خود آغاز کرده و کم کم در کار خود پیشرفت نمایید.

رابرت کیوساکی، نویسنده فعال در حوزه اقتصاد، سرمایه گذار و تاجر آمریکایی-ژاپنی، در یکی از مشهورترین کتاب های خود به نام چهار راه پول سازی، مشاغل دنیا را به ۴ دسته کارمندی، سرمایه داری و سرمایه گذاری و خویش فرمایی تقسیم کرده است که در ادامه این مقاله می‌خواهیم راجع به خویش فرمایی، یعنی تنها راه ایجاد یک کسب و کار موفق در حوزه علاقه شما، بدون سرمایه صحبت کنیم.

یکی از روش های خویش فرمایی، استفاده از کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد. در زمانه ای که دنیا روز به روز به سمت دنیای دیجیتال پیشروی می‌کند، احتمالا زمزمه های ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین را از گوشه کنار شهر بیشتر از پیش می‌شنوید.

حتما اسم سایت آمازون، پر درآمد ترین سایت فروش محصول و خدمات در سراسر دنیا را شنیده اید. سایت آمازون کار خود را با امتحان کردن وبسایت برای فروش کتاب های الکترونیکی یا کتاب های صوتی آغاز کرد که در ابتدا مورد تمسخر کتاب فروش هایی قرار گرفت که معتقد بودند کسب و کار های انلاین هرگز جای فروشگاه های واقعی را نخواهند گرفت، اما امروز شاهد این هستیم که سایت آمازون علاوه بر کتاب های صوتی و الکترونیکی، با گسترش کار خود، تقریبا هر محصولی که بتوان فکرش را کرد را به فروش می‌رساند. حتی کتاب های با جلد کاغذی!

برای جزئیات بیشتر درباره درآمد ها و هزینه های فروشگاه اینترنتی مقاله فروشگاه اینترنتی چیست را مطالعه نمایید.

اهمیت کسب و کار اینترنتی در منزل

اهمیت کسب و کار اینترنتی در منزل

با پیشرفت روز افزون علم دنیا و حرکت سریع جهان به سمت عصر دیجیتال حتما شما نیز زمزمه هایی در این مورد، اطراف خود شنیده اید. حتی هم اکنون نیز می‌توانید تمایل بیشتر مردم برای انجام اینترنتی کارها، از خرید ساده کتاب و لباس گرفته تا یک عملیات بانکی را حس کنید که همه ما میدانیم با گذر زمان و پیشروی به سمت آینده این اتفاقات بیشتر و بیشتر می‌شوند.

مزایای کسب و کار اینترنتی در خانه

تقریبا می‌توانید با استفاده از اینترنت هر کاری برای خود پیدا کنید. شما برای ورود به یک کسب و کار از طریق اینترنت نیاز به سرمایه ندارید. می‌توانید در هر ساعتی که دوست دارید فعالیت انجام دهید. از نظر مکانی محدودیتی وجود ندارد و نیاز نیست که خود را به یک محله، شهر و یا حتی کشور محدود کنید. می‌توانید درحین کسب درآمد تجربه کسب کنید و با اشتباه کردن ضرری به خود وارد نکنید که این تقریبا در هر نوع دیگری از کار امری غیر ممکن به نظر می‌رسد.

برای مطالعه » رپورتاژ نویسی

مزایای کسب و کار اینترنتی در خانه

برای درک بهتر گستردگی کسب و کار های اینترنتي، در ادامه این مقاله چند ایده جذاب که می‌تواند برای شروع کسب و کار شما مفید باشد را آورده ایم.

فروش محصولات محلی

در صورتیکه به ایجاد یک بیزنس بزرگ علاقمند هستید بهتر است به این مورد نگاهی جدی بیاندازید. محصولاتی که تولید یک شهر یا محل هستند ممکن است پتانسیل بالایی برای به فروش رفتن در مکان های دیگر بسته به شرایط داشته باشند. به طور مثال، به فرد مهاجری فکر کنید که در نقطه ای دور از وطن خود هوس محصولات محلی مکان تولدش را می‌کند. البته که فروش این محصول تنها به این فرد ختم نشده و کم کم میان افراد دیگر نیز رواج می‌یابد. مانند بسیاری از غذاهای عربی که اکنون در ایران طرفداران پروپاقرص خودشان را دارند.

برای مثال می توانید مقاله آماده تیم ما با عنوان راه اندازی سایت صنایع دستی را مطالعه نمایید که در آن به صورت کامل با فروش محصولات دستی به صورت اینترنتی آشنا شوید.

تدریس آنلاین

اینترنت، دهکده جهانی، به شما مخاطبینی گسترده تر در سرتاسر دنیا را هدیه می‌کند که با اشتراک گذاری دانسته های خود در حرفه تخصصی تان علاوه بر یادگیری بیشتر در طی این پروسه، به شما درآمدهایی باورنکردنی می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما در نقاشی تخصص دارید یا نوازندگی یا در ریاضیات و شیمی. می‌توانید هر مخاطبی را جذب آموزش های خود کنید و در منزل به کسب درآمد بپردازید.

تدریس آنلاین راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت است که امروزه این روش درآمد زایی توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

این مورد تنها نیاز به اینترنت و کمی حوصله دارند. پیدا کردن مخاطب برای تلگرام و اینستاگرام یکی از کارهایی است که ادمین های کانال ها و پیج های مختلف به شدت از آن استقبال می‌کنند و با پخش نظر سنجی های انلاین مختلف با محتوایی که توجه افراد را جلب کند در شبکه های مجازی مختلف می‌توانید مخاطب جذب کرده و درآمد نسبتا بالایی کسب کنید.

خرید سهام و فروش آن

خرید سهام و فروش آن

اگر به سرمایه گذاری علاقمند هستید ولی سرمایه چندانی ندارید می‌توانید با سرمایه اندک در بازار بورس ایران و با خرید سهام های کوچک شروع کنید و یا حتی قدم را فراتر گذاشته و وارد بازار جهانی فارکس شوید و به دلار و یورو درآمد کسب کنید و یا با ایجاد صفحات پر مخاطب برای تبلیغ محصولات خارجی، شروع به واردات آن ها نمایید.

امکان درامد داشتن به دلار و یورو که یکی دیگر از مزایای کسب و کار اینترنتی در منزل است تنها به سرمایه گذاری در بازارهای جهانی و یا خرید و فروش محصولات خارجی ختم نمی‌شود. برخی سایت های خارجی که به عنوان معروف ترین آن ها می‌توان به یوتیوب اشاره کرد، به ازای جذب تعدادی مخاطب به شما دلار می‌پردازند که البته با توجه به عرصه رقابتی باید محتواهای جذاب تولید کنید.

در صورتیکه تمایل به کار در حیطه تخصصی خود را دارید هم راه برای شما باز است. فضای اینترنت به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبینی از سرتاسر دنیا داشته باشید و به طور مثال اگر به حرفه عکاسی مشغول بودید، می‌توانید برای فروش آنلاین عکس به سایر شهر ها یا کشور ها اقدام کنید ولی این به معنی این نیست که بدون تخصص امکان کسب درآمد را ندارید. برخی از تولیدی ها به ازای امتحان کردن محصول تازه تولید شده، به خاطر اعلام نظرات موثر شما جهت بهبود عملکرد حاضر به پرداخت هزینه می‌باشند.

بهترین روش درامدزایی در منزل

حال که کمی با روش های مختلف کسب درآمد از طریق اینترنت آشنا شدید، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بهترین روش درامدزایی در منزل، این است که در حیطه ای که به آن علاقه دارید شروع به کار نمایید؛ چرا که کار کردن در این حوزه انگیزه شما را بالا برده و شما را برای موفقیت هرچه بیشتر آماده می‌کند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مطمئن است که شما از این مقاله لذت برده اید ، برای شروع به هیچ عنوان امروز فردا نکنید و از همین الان شروع کنید.

مقالات

مشاهده همه

مشاوره

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . و ممنون میشم اگر از طریق ایمیل درج شده در این زمینه به بنده یکسری مشاوره ها ارائه دهید.

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.