طراحی سایت شرکت های بازرگانی

طراحی سایت شرکت های بازرگانی

طراحی سایت شرکت های بازرگانی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و همچنین طراحی سایت در تهران به همراه ۶ ماه پشتیبانی رایگان به شما مشتریان عزیز انجام می شود.

همان طور که می دانید مسئله جذب مشتری و بازاریابی یکی از اهداف بسیار مهم برای شرکت های بازرگانی محسوب می‌شود و امروزه یکی از فاکتورهای مهمی که می تواند به یک شرکت بازرگانی در جهت جذب مشتری برای فروش محصولات و معرفی خدمات کمک نماید داشتن یک وب سایت پویا و داینامیک است.

وب سایت شرکت بازرگانی باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا بتواند با داشتن یک استاندارد حرفه ای خدمات و محصولات یک شرکت بازرگانی را به کاربران فضای مجازی ارائه دهد.

در صورتی که علاقه مند به راه اندازی و ساخت یک وب سایت بازرگانی هستید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی سایت بازرگانی

سفارش ساخت سایت وب سایت شرکت بازرگانی

در صورتی که قصد دارید که سفارش خود را مبنی بر طراحی سایت شرکت های بازرگانی ثبت نمایید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

پس از ثبت درخواست شما تیم پشتیبانی وب سایت Atgo  با بررسی های انجام شده بر روی درخواست و نیاز شما مبنی بر راه اندازی یک وب سایت شرکت بازرگانی در اسرع وقت نتیجه را به اطلاع شما خواهد رساند.

همکاران ما پس از انجام بررسی‌های لازم یک کاتالوگ کامل از نمونه کارهای انجام شده در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت های بازرگانی را به شما ارائه می دهند و همچنین هزینه ساخت وب سایت بازرگانی را نیز به شما اعلام خواهند کرد.

سفارش ساخت سایت بازرگانی

قیمت طراحی سایت شرکت های بازرگانی

ویژگی ها و قابلیت هایی که توسط متخصصین طراحی و ساخت سایت شرکت بازرگانی در این وب سایت در نظر می‌گیرند از جمله فاکتورهای مهمی هستند که می توانند بر روی قیمت طراحی سایت شرکت های بازرگانی تاثیر گذار باشند.

به عنوان مثال قابلیت‌های مانند داشتن ویژگی چند زبانه بودن وب سایت، قابلیت های مثل چت آنلاین با مشتری و غیره جمله موارد هستند که می توانند بر روی قیمت ساخت وب سایت بازرگانی تاثیر گذار باشند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم با بخش پشتیبانی وب سایت Atgo تماس بگیرید، و با ارائه خاسته ها خود مبنی برای راه اندازی وب سایت شرکت بازرگانی هزینه مورد نیاز برای ساخت این وب سایت را استعلام نمایید.

همچنین در صورتی که وب سایت بازرگانی شما دارای تعداد زیادی محصول می باشد می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده تعرفه های قیمتی در این صفحه، قیمت انواع وب سایت های فروش اینترنتی را نیز استعلام نمایید.

استعلام قیمت طراحی سایت بازرگانی

نمونه وب سایت شرکت بازرگانی

در بخش زیر تصاویر مربوط به چند نمونه از وب سایت های بازرگانی که توسط تیم متخصص Atgo راه اندازی شده است را می توانید مشاهده نمایید.

نمونه کار ۱ وب سایت شرکت بازرگانی
نمونه کار ۲ وب سایت شرکت بازرگانی

برای مشاهده این دو وب سایت با جزییات بیشتر می توانید به لینک های مندرج شده در بخش زیر مراجعه نمایید:

  1. مشاهده وب سایت شرکت عرضه تاسیسات نامدار
  2. مشاهده شرکت بازرگانی آریا کویت

البته در صورتی که شما علاقمند هستید که یک وبسایت کاملا اختصاصی و متمایز نسبت به وب سایت های دیگر داشته باشید پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به سایت Colorlib.com یک قالب حرفه ای را برای خود انتخاب نمایید تامتخصصین شرکت Atgo مطابق با سلیقه شما یک قالب اختصاصی و حرفه ای را برای وبسایت بازرگانی طراحی نمایند و در اختیار شما قرار دهند.

نمونه وب سایت بازرگانی

توجه » برای مشاهده تعداد بیشتری از سایت های مختلف خدماتی و فروشگاهی، شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت شرکتی انواع نمونه کارهای وب سایت های شرکتی را در این صفحه مشاهده نمایید.

و با مراجعه به صفحه طراحی سایت شخصی نیز نمونه کارهای انواع وب سایت های شخصی را نیز در این صفحه مشاهده نمایید.

امکانات طراحی سایت شرکت بازرگانی

یک وبسایت بازرگانی همانند سایر وب سایت ها در حوزه های مختلف باید دارای امکانات منحصر به فرد و خاص خود باشد و این وب سایت ها نیز باید با توجه به نیاز مشتریانی که دارند طراحی و پیاده سازی شوند.

این امکانات که در ادامه در مورد آن صحبت میکنیم امکاناتی هستند که کمک می کند تا کاربر زمانی که به یک وبسایت بازرگانی وارد می‌شود به راحتی بتواند با بخش‌های مختلف آن کار کرده و محصولات و خدمات مورد نیاز خود را هرچه سریعتر بتواند به آنها دسترسی پیدا کند.

امکانات طراحی سایت شرکت بازرگانی باید به صورت کامل در سایت پیاده سازی و اجرا شود و این نکته می تواند به بالا بردن استاندارد UX و UI در وب سایت شما کمک نماید.

امکانات وب سایت شرکت بازرگانی عبارتند از:

  • نمایش تمامی محصولات و خدمات و امکان دسترسی آسان به همه آنها
  • داشتن یک بخش جستجو برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نیاز کاربر
  • دسته بندی درست و اصولی برای خدمات و محصولات
  • راه های ارتباطی، شماره تماس ها و لینک دسترسی به شبکه‌های اجتماعی به درستی در بخشهای مختلف در اختیار کاربران قرار داده شود.
  • سایت شرکت بازرگانی دارای یک مگا منو باشد تا بتواند دسترسی سریع کاربران به خدمات وبسایت را میسر سازد.
    وب سایت بازرگانی باید دارای بخش نمونه کارها و معرفی نمونه پروژه ها باشد.
  • وب سایت بازرگانی باید دارای قابلیت دو زبانه و چند زبانه کردن باشد و سوئیچ انتخاب زبان در مکانهای مناسب در اختیار کاربران قرار داده شود.
  • وب سایت بازرگانی باید دارای امکان خرید آنلاین به صورت مستقیم و یا امکان سفارش محصولات به صورت غیر مستقیم باشد.
  • رزومه شرکت بازرگانی در صفحه درباره ما به درستی درج شود.
  • اطلاعات شماره تماس شرکت احمد شماره های ثابت و همراه و همچنین نقشه گوگل مپ در صفحه تماس با ما درج شود.
  • وب سایت شرکت بازرگانی باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد.
  • همچنین دامنه وب سایت شرکت بازرگانی نیز باید دارای SSL فعال باشد.
  • دارای بخش ثبت نام کاربران
  • به دلیل ترافیک بسیار بالای وب سایت های بازرگانی، برای این نوع وب سایت ها حتما باید یک سرور قدرتمند خریداری شود.
  • وب سایت شرکت های بازرگانی می تواند دارای سیستم چت آنلاین برای برقراری ارتباط آنلاین مشتریان با بخش پشتیبانی و کارشناسان وب سایت باشد
  • در این نوع وب سایت ها می توان یک صفحه تحت عنوان اخذ نمایندگی معتبر در نظر گرفت، که کاربران بتوانند در این صفحه درخواست ثبت نمایندگی را به راحتی انجام دهند(توجه » در این صفحه باید یک فرم اختصاصی طراحی شود، که کاربر بتواند اطلاعات خود را از قبیل نام، نام خانوادگی، نام استان، شهرستان، اطلاعات تماس و غیره را وارد نماید.)

توجه » برای ایجاد بخش ثبت نام به صورت اختصاصی شما می توانید مقاله افزونه ثبت نام کاربران وردپرس را مطالعه نمایید.

توجه » در صورتی که امکانات خاص دیگری را برای وب سایت بازرگانی خود در نظر دارید، می توانید با مراجعه به صفحه پشتیبانی سایت سایر امکاناتی که باید به وب سایت بازرگانی اضافه شود را به همراه تعرفه های قیمتی آن ها مشاهده نمایید.

به دلیل اینکه شرکت های بازرگانی دارای خدمات و محصولات بسیار گسترده هستند می توان برای این وب سایت ها سیستم مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان و همکاران و یا همان سیستم  CRM را پیاده سازی کرد.

جهت آشنایی با سیستم CRM شما می توانید مقاله CRM چیست را مطالعه نمایید.

نکته » در مورد این که امکانات یک وب سایت به چه صورت باید باشد، و از چه قوانینی باید پیروی نماید، شما می توانید مقاله قوانین سایت را مطالعه نمایید، که در این مقاله آموزشی توضیح داده شده است که قوانین کلی یک وب سایت به چه صورت باید باشد.

نکته » برای آشنایی با انواع فونت مناسب برای وب سایت مقاله فونت چیست را مطالعه نمایید.

سئوالات متداول در مورد طراحی سایت شرکت های بازرگانی؟

هزینه طراحی سایت بازرگانی؟

جهت دریافت هزینه های مربوط به طراحی سایت بازرگانی شما می توانید با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید.

وب سایت بازرگانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وب سایت بازرگانی باید به صورت کاملا ریسپانسیو و بهینه شده طراحی و پیاده سازی شود، رنگبندی قالب این وب سایت از نظر روانشناسی باید مطابق وب سایت های تجاری طراحی شود.
دارای امکان دسترسی آسان برای ارتباط با مشتری و همچنین امکان دسترسی آسان برای سفارش محصول و یا خریدذ آنلاین هم به راحتی برای کاربر امکان پذیر باشد.

طراحی سایت بازرگانی چیست؟

وب سایت بازرگانی به سایتی گفته می شود که در آن خدمات و محصولات یک شرکت بازرگانی از طریق بستر وب در اختیار کاربران قرار داده می شود، و کاربران وب سایت بازرگانی می توانند به راحتی از طریق این وب سایت به خدمات و محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

آیا فقط با طراحی سایت شرکت های بازرگانی می توان میزان فروش و درآمد یک شرکت را افزایش داد؟

برای برندسازی کردن و شناخته شدن و افزایش میزان فروش محصولات و خدمات یک شرکت بازرگانی تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست.
به طور واضح تر اگر بخواهیم این موضوع را بیان کنیم باید گفت که هر شرکت، سازمان و مجموعه ای حتما نیاز به یک وب سایت حرفه ای که با قالب اختصاصی و زیبا طراحی شده باشد دارد، چرا که داشتن وب سایت درواقع یک اعتبار برای مجموعه محسوب می شود.
حال که وب سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی شد، نوبت به این می رسد که ما وب سایت خود را به مشتریان و مخاطبین بازار هدف معرفی نماییم، یک ابزار بسیار قدرتمند و کاربردی در این حوزه متور جستجوی گوگل است که اگر ما کلمات کلیدی، خدمات، محصولات و صفحات وب سایت خود را برای موتور های جستجو سئو و بهینه سازی (توجه » اگر با مفهوم سئو آشنا نیستید مقاله آموزشی سئو چیست را مطالعه نمایید.) نماییم می توانیم در صفحات مختلف گوگل دیده شویم و این موضوع می تواند به فروش و برند سازی یک شرکت بازرگانی بسیار کمک نماید.
در کنار آن شما می تواند از خدمات گوگل ادوردز نیز استفاده نمایید، که این مورد هم می تواند خدمات مهم وب سایت یک شرکت بازرگانی را در اختیار کاربران اینترنتی قرار دهد.

مراحل طراحی سایت شرکت های بازرگانی؟

1- ثبت درخواست برای سفارش ساخت وب سایت شرکت بازرگانی در وب سایت ATGO.IR و یا برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی این مجموعه از طریق شماره تماس 02166931857،
2- پس از ثبت درخواست کارشناسان شرکت ATGO یک سری توضیحات و امکانات مورد نیاز یک وب سایت بهینه و حرفه ای برای شرکت بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهند، و خود شما نیز می توانید یک لیست کامل از محصولات، خدمات، نمونه کارهای شرکت، و غیره را در قالب یک فایل PDF و یا یک فایل ورد در اختیار کارشناسان این شرکت قرار دهید.
پس از آن عملیات خرید دامنه و هاست آغاز می شود، که خود مشتری نیز می تواند تعدادی نام مناسب را در اختیار کارشناسان مربوطه قرار دهد که بررسی نمایند که آیا این اسامی قبلا رزرو شده اند یا خیر، البته کارشناسان مربوطه هم در انتخاب نام دامنه مناسب مشاوره تخصصی را به شما ارائه می دهند.
پس از خرید هاست و دامنه، و انجام تنظیمات مربوط به آن و نصب بانک اطلاعاتی، عملیات ساخت قالب سایت شرکت بازرگانی در بازه زمانی 15 الی 25 رروز انجام می شود.
و پس از تکمیل قابل دموی آن به مشتری ارائه می شود، و در صورتی که مشتری خواهان هر گونه تغییراتی روی قالب باشد، تغییرات خواسته شده روی قالب اعمال خواهد شد و نهایتا وب سایت به همراه پکیج آموزشی مدیریت بخش های مختلف آن به مشتری تحویل داده خواهد شد.

مقالات طراحی سایت

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.