خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج جستجوی گوگل

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج جستجوی گوگل

خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج جستجوی گوگل موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

خریدن تعداد زیادی بک لینک و ایجاد بک لینک در سایت های مختلف یکی از ایده هایی است که به ذهن بسیاری از مدیران وب سایت و افرادی که قصد دارند کلمات کلیدی خود را در صفحات اول موتور جستجوی گوگل بالا بیاورند می رسد.

اما همانطور که می‌دانید گوگل برای نمایش وب سایت ها در بخش سرچ ارگانیک یا همان بخش SERP قواعد مشخصی را در نظر گرفته است.

و برای این که وب سایت شما شانس دیده شدن در صفحات اول موتور جستجوی گوگل را داشته باشد می بایست قواعد تعیین شده از سوی گوگل را در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت خود پیاده سازی نمایید.

یکی از مسائل بسیار مهم در مورد نحوه اصولی استفاده از بک لینک و بحث کلی خرید بک لینک می باشد که در ادامه مطلب آموزشی قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم که آیا خرید بک لینک از نظر گوگل می تواند به منزله سئو کلاه سیاه محسوب شود یا خیر؟

برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه مقاله کاربردی و آموزشی خرید بک لینک و حذف شدن سایت از نتایج جستجوی گوگل ما را همراهی نمایید.

خرید بک لینک

نکات مهم در مورد خرید بک لینک

قبل از اینکه نکات بسیار مهم در مورد خرید بک لینک و عواقبی که این موضوع می‌تواند برای وبسایت ما داشته باشد بپردازیم ابتدا می‌خواهیم مفهوم مزرعه لینک یا فارم لینک را بررسی کنیم.

مزرعه لینک یا اصطلاحا فارم لینک  همانطور که از اسم آن مشخص است به معنی مزرعه پر از لینک های پر تکرار و متفاوت به صفحات یک سایت است، و یا به زبان ساده تر یعنی اینکه شما در صفحه یک وب سایت دیگر یک مقاله منتشر می کنید و در آن مقاله دائما به صفحات مختلف وب سایت خود بک لینک دهید. (توجه » در مقاله آموزشی بک لینک چیست شما می توانید با مفهوم کاربردی بک لینک آشنا شوید.)

این لینک های پرتکرار از نظر گوگل فارم لینک محسوب می شود.

و در نهایت خزنده های گوگل با مشاهده تعداد زیادی فارم لینک که همه اینها به سمت صفحات وب سایت شما هدایت شده اند نتیجه می گیرد که شما از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنید و این موضوع می‌تواند عواقبی مثل حذف شدن از صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را برای شما به دنبال داشته باشد.

و معمولا مزرعه لینک یا همان فارم لینک را به دو روش زیر می توان ایجاد کرد:

  1. ایجاد فارم لینک به صورت دستی
  2. ایجاد فارم لینک به صورت غیر دستی

در روش اول معمولا افراد با خریداری کردن سایت و یا فروش لینک می توانند مزرعه بک لینک خود را بسازند و تعداد زیادی بک لینک را برای وب سایت اصلی و مورد نظر خود هدایت نمایند، اما در روش دوم که مختص افرادی است که در زمینه سئو کلاه سیاه فعالیت می کنند این افراد حجم زیادی بک لینک را در وبسایت های مختلف برای یک وبسایت ایجاد می‌کنند که این موضوع می‌تواند علاوه بر حذف شدن از صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل عواقب دیگری مانند اسپم شدن دامنه یک وب سایت و در نهایت پنالتی شدن دامنه یک وب سایت را برای شما به همراه داشته باشد.

تا به اینجا که با مفهوم فارم لینک و یا همان مزرعه لینک آشنا شدیم حالا می خواهیم بررسی کنیم که خرید لینک چگونه می تواند موجب حذف شدن کلمات کلیدی یک وبسایت از بخش جستجوی ارگانیک گوگل شود.

نکات مهم در مورد خرید بک لینک

قوانین گوگل برای خرید بک لینک و off page SEO

به طور کلی توصیه گوگل برای افرادی که قصد دارند صفحات وب سایت خود را برای موتور جستجوی گوگل سئو و بهینه سازی نمایند این است که از روش های سئو کلاه سفید و استاندارد برای این منظور استفاده نمایند، که اگر شما سری به منابع معتبر سئو مانند وب سایت Backlinko.com و یا وب سایت Ahrefs.com و غیره بزنید که در این وب سایت ها جدیدترین و بروزترین منابع و مطالب در مورد سئو و بهینه سازی صفحات برای موتور جستجو گوگل مطرح می شود مشاهده می کنید که اساس کار سئو وب سایت از نظر گوگل شامل سه بخش کلی می شود:

  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • سئو تکنیکال

برای آشنایی با سه مرحله ذکر شده و قواعد کلی آن شما می توانید مقاله آموزشی سئو چیست به زبان ساده را مطالعه نمایید که در این مقاله آموزشی به صورت مفصل تمامی این مراحل به همراه جزئیات آنها توضیح داده شده است، همچنین می توانید با مراجعه به صفحه فیلم آموزش سئو آموزش های صفر تا صد سئو و بهینه سازی وب سایت را یاد بگیرید.

برای بحث خرید بک لینک نیز که مربوط به پروسه سئوی خارجی وب سایت است شما باید سعی کنید که در وب سایت ها و وبلاگ هایی که دارای دامین اتوریتی بسیار بالا و اسپم اسکور پایین هستند و همچنین اجازه درج بک لینک در صفحات خود را به شما می دهند پنل کاربری برای خود ایجاد کرده و در آن مقالات یونیک و کاربردی منتشر نمایید.

توجه » برای بررسی دامین اتوریتی و اسپم اسکور وب سایت هایی که به شما اجازه درج بک لینک را می دهند می توانید به وب سایت moz.com مراجعه نمایید.

در این مقالات می توانید به صورت هدفمند حداقل ۲ و حداکثر ۳ تا بک لینک برای صفحات مهم خود درج نمایید.
بعد از آن برای اعتبار بخشیدن به صفحات بک لینک خود را قدرتمند تر کردن آنها سعی کنید که از وبسایت های قدرتمند دیگر برای این صفحات نیز بک لینک هدفمند ایجاد کنید.

این نوع بک لینک هایی که شما به صورت هدفمند از وب سایت های قدرتمند دریافت می کنید اصطلاحا به آن ها بک لینک Referal می گویند.

برای مطالعه » گوگل دیسکاور چیست؟

اما شما برای بحث سئو خارجی وبسایت خود تنها نباید به بک لینک های Referal متکی باشید، بلکه باید با ایجاد لینک های هدفمند در سایر شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب مانند اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام، تویتر، لینکدین، پینترست و غیره سعی کنید که عملیات بک لینک سازی را در این شبکه های اجتماعی بسیار محبوب نیز انجام دهید و از آنها ورودی دریافت نمایید.

برای خرید بک لینک نیز شما می توانید از خدمات رپورتاژ آگهی استفاده نمایید و در سایت های خبری و وب سایت های آموزشی که مطالب جدید و به روز ارائه می‌دهند و مطالب آن ها به وفور در بخش Discover گوگل نیز به کاربران نمایش داده می شود، مقالات رپورتاژی منتشر نمایید و در این مقالات نیز به صفحات مهم و هدف خود بک لینک فالو بدهید.

با رعایت این ساختار دیگر شما از خطر جریمه الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل در امان هستید و بحث سئو و بهینه سازی وب سایت خود را بر اساس قواعد گوگل جلو می برید.

مقالات تخصصی سئو

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.