نصب درگاه پرداخت در وردپرس

نصب درگاه پرداخت در وردپرس

در این مقاله آموزشی قصد داریم که نصب درگاه پرداخت در وردپرس را به شما آموزش دهیم.

بانک های ایرانی از جمله بانک های ملت و پارسیان واسطه های درگاه بانکی مانند زرین پال و پولیتو را مخصوص وردپرس طراحی کردند که بدون دردسر خاصی می توان از آنها استفاده کرد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نصب درگاه پرداخت در سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شویم.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

آموزش نصب درگاه پرداخت در وردپرس

در بخش زیر ما یک ویدیوی آموزشی را تهیه کرده ایم تا شما با آموزش نصب درگاه پرداخت در سیستم مدیریت محتوای وردپرس بیشتر آشنا شوید.

امیدواریم که این ویژگی آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد و همچنین شما می توانید در صورتی که بعد از مشاهده این ویدیو آموزشی هرگونه سوالی که داشتید در انتهای همین صفحه سوالات خود را وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

آموزش نصب درگاه پرداخت در وردپرس

معرفی افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس

قبل از این که به معرفی افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس بپردازیم باید بگوییم که درگاه پرداخت های اینترنتی برای ووکامرس و سایر افزونه های سیستم های مدیریت محتوا به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از :

  • درگاه پرداخت مستقیم ووکامرس
  • درگاه پرداخت غیر مستقیم ووکامرس

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

در زمان استفاده از روش اول یعنی در واقع پرداخت مستقیم ووکامرس شما نیازمند داشتن نماد اعتماد هستید و باید این نماد را از سایت اینماد دریافت کنید.

و بعد از این که نماد اعتماد را دریافت کردید به شرکت‌هایی که زیر نظر هر بانک برای ارائه درگاه پرداخت اینترنتی فعالیت دارند به صورت اینترنتی مراجعه کرده و بعد از پر کردن فرم درخواست درگاه پرداخت برای ووکامرس درخواست خود را ارسال نمایید.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

در حین درخواست اطلاعات سایت شما و مشخصات تن از شما درخواست می شود و بعد از دریافت ابتدا سایت شما برای داشتن نماد اعتماد بررسی می‌شود.

و بعد از آن اگر استفاده از درگاه پرداخت ووکامرس برای محصولات و خدماتی که شما ارائه داده وجود داشته باشد در نهایت از فرم قرارداد برای شما ارسال می شود که باید به صورت رسمی و محضری فرم را در چند نسخه کپی کرده و بعد از امضای مذهبی و غیره به صورت پستی برای شرکتی که از آن درگاه پرداخت دریافت می کنید ارسال نمایید.

و در نهایت بعد از اینکه قرارداد و این شرکت ارسال شد و همه چیز درست بود اطلاعات اتصال به درگاه که شامل نام کاربری کلمه عبور و شماره ترمینال است در قالب یک ایمیل برای شما ارسال می شود و می توانید در افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس که در ادامه به شما معرفی می شود اطلاعات خود را وارد کرده و امکان پرداخت اینترنتی را با اتصال سایت درگاه پرداخت اینترنتی فراهم نمایید.

برای مطالعه » افزونه ووکامرس چیست

در روش درگاه پرداخت غیر مستقیم وکامرس هم شما ارتباطی با شرکتی که زیر نظر بانک هستند و نیازی هم به داشتن نماد اعتماد نیست در این روش شما با یک شرکت شخص ثالث روبرو هستید که همیشه از روش اول آمده و برای سیستم اقتصاد سیاسی خودش که برای درگاه پرداخت اینترنتی از چندین شرکت و مختلف درگاه پرداخت تهیه کرده و شما می توانید با عضویت در این سایت و ارسال مدارک که شامل شناسنامه و کارت ملی است ابتدا اکانت خود را تعیین کنید و سپس با معرفی سایت و گرفتن کد  API برای افزونه هایی که این شرکت تهیه کردند سایت خود را به درگاه پرداخت متصل نمایید.

در بخش زیر ما چند تا از افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

معرفی افزونه های درگاه پرداخت ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت بانک ملت ووکامرس

افزونه درگاه پرداخت بانک ملت ووکامرس یکی از افزونه های پرطرفدار است که شما می توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.

افزونه درگاه پرداخت  pay.ir  ووکانرس

این افزونه که متعلق به شرکت ایران کیش است یکی از محبوب ترین شرکت ها در زمینه ارائه درگاه پرداخت اینترنتی غیر مستقیم و PSP در ایران است‌.

شما می توانید از طریق لینک زیر این افزونه را دانلود کنید.

برای مطالعه » برگه ها در وردپرس

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

برای مطالعه » وردپرس چیست

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

مقالات طراحی سایت

مشاهده همه

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.