برگه ها در وردپرس

برگه ها در وردپرس

برگه ها در وردپرس برای ایجاد صفحاتی مانند صفحه اصلی، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، و غیره هستند.

این صفحات باید با استفاده از یک قالب مناسب در وب سایت ساخته شود و برای ساخت این صفحات در قالب برگها شما یا باید به زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید و با استفاده از تکنیک های کدنویسی یک برگه و یا یک لندینگ پیج زیبا را ایجاد کنید.

و یا اینکه با استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس مانند افزونه ویژوال کامپوزر، المنتور، مافین و غیره برگه های وب سایت خود را ایجاد و طراحی نمایید.

این افزونه های سبزه ساز به شما کمک می کنند تا بدون نیاز به کدنویسی و یا با حداقل استفاده از کدنویسی بتوانید صفحات لندینگ پیج سایت خود را بسازید.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

ساخت برگه ها در وردپرس

ساخت برگه ها در وردپرس به سادگی امکان پذیر است، و برای انجام این کار شما کافی است که در پنل پیشخوان وردپرس بر روی گزینه برگه ها بروید و گزینه افزودن برگه را بزنید، ترس یک نام مناسب برای برگ مورد نظر انتخاب کنید، و برگه خود را با نام وارد شده منتشر نمایید.

در ادامه مطلب ما یک ویدیوی آموزشی برای شما قرار داده ایم که نحوه کار کردن با برگه‌ها را در این ویدیو آموزشی به شما آموزش داده ایم.

ضمن اینکه شما می توانید با مراجعه به صفحات آموزش نصب وردپرس و آموزش ایجاد نوشته در وردپرس سایر آموزش های مرتبط پنل وردپرس را نیز یاد بگیرید.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

ساخت برگه ها در وردپرس

آموزش کار با برگه ها در وردپرس

در این بخش آموزش کار با برگه ها در وردپرس را به شما توضیح می دهیم.

برای اینکه شما به خوبی بتوانید کار کردن با برگه ها در وردپرس را به خوبی یاد بگیرید ما یک فیلم آموزشی را برای شما مهیا کرده ایم که با مشاهده این فیلم آموزشی بتوانید با آموزش کار کردن با برگه‌ها بهتر آشنا شوید.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

امیدوارم که این فیلم آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد، و در صورت هرگونه سوال هم می‌توانید در انتهای همین صفحه در برخی نظرات سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

آموزش کار با برگه ها در وردپرس

برگه در وردپرس چیست

برگه ها در وردپرس در واقع صفحات ثابتی هستند که اصطلاحاً به آنها لندینگ پیج هم گفته می شود.

این صفحات معمولاً با استفاده از یک قالب خاص و با رنگ بندی خاصی طراحی می شوند، برای ایجاد برگ ها شما باید یا به زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید یا اینکه با استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم برگه‌های خود را ایجاد نمایید.

برای مطالعه » وردپرس چیست

البته از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد شما می توانید هم از افزونه های ثبت سازمان بگیرید و هم برای طراحی بهتره صفحات وب سایت خود در جاهایی که صلاح می دانید از کد نویسی نیز استفاده کنید.

برای این که بتوانید برگه های زیبا و شکیل را در وردپرس ایجاد کنید پیشنهاد می کنیم که از یک سری از سایت هایی که قالب های زیبا به شما ارائه می‌دهند ایده بگیرید و برای این منظور شما می توانید به سایت هایی مانند سایت Theme forest  و سایت Color lib مراجعه نمایید که در این سایتها کلیپ های زیبایی در موضوعات مختلفی مثل فروشگاهی، خدماتی و یا شرکتی برای شما قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه » خرید بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

البته این سایت ها با استفاده از فیلتر شکن باز می شوند و شما باید حتما از یک فیلتر شکن مخصوص استفاده کنید.

در صورتی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنید در بخش زیر یک ویدیوی آموزشی قرار داده ایم که آموزش نصب کردن فیلتر شکن بر روی مرورگر کروم را به شما آموزش می دهیم که این فیلترشکن دیگر سرعت وب سایت شما را زیاد کند نمی کند و به راحتی در دسترس شما خواهد بود و می توانید از وب سایت های ذکر شده به راحتی دیدن کنید.

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

برگه در وردپرس چیست

تفاوت نوشته و برگه در وردپرس چیست

بسیاری از کاربران وب سایت این سوال برای ایشان مطرح شده است که تفاوت نوشته و برگه در وردپرس به چه صورت است.

در پاسخ به این سوال باید گفت کرد نوشته ها می توانند یک سری صفحات و یا مقالات آموزشی باشند که شما به عنوان آموزش می توانید در وب سایت خود وارد کنید به عنوان مثال اگر یک سایت فروشگاهی دارید میتوانید آموزش خرید اینترنتی از وب سایت را در قالب یک نوشته به کاربران خود ارائه دهید، و یا اگر یک سایت آموزشی هستید میتوانید به عنوان مثال آموزش زبان برنامه نویسی php را در وب سایت خود قرار دهید.

اما در مورد برگ ها باید گفت که برگها صفحاتی هستند که معرف خدمات وب سایت ما می باشند.

به عنوان مثال شما یک سایت تعمیرات لوازم خانگی را در نظر بگیرید صفحاتی مثل صفحه اصلی که در آن خدمات تعمیرات لوازم خانگی تعریف می شوند می تواند در قالب یک برگه در وب سایت منتشر شوند.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

تفاوت نوشته و برگه در وردپرس چیست

اتصال برگه به فهرست در وردپرس

برای اتصال برگها به بخش فهرست ها و یا منو ها در وردپرس کافی است که زمانی که شما برگه مورد نظر و ایجاد و منتشر کردید به بخش فهرست آن مراجعه نمایید و یک فهرست و منو را برای وب سایت خود بسازید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

بعد از انجام این کار شما میتوانید در بخش فهرست ها برگه های مورد نظر خود را به فهرست اضافه نمایید، در بخش زیر یک فیلم آموزشی مهیا کرده ایم که نحوه اتصال برگه ها به فهرست یا منوی سایت را به شما آموزش داده ایم.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

اتصال برگه به فهرست در وردپرس

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

تاثیر کامنت ها بر روی سئو وب سایت

گوگل میت چیست

برگه در وردپرس چیست ?

برگه ها در وردپرس در واقع صفحات ثابتی هستند که اصطلاحاً به آنها لندینگ پیج هم گفته می شود.

چطور باید برگه ها را در وردپرس طراحی کرد ؟

برای طراحی برگه ها در وردپرس یا باید از افزونه های صفحه ساز وردپرس کمک بگیرید، یا باید با کمک زبان های تحت وب آن ها را طراحی کنید.

اتصال برگه به بخش فهرست یا منوی سایت ؟

برای اتصال برگه ها به بخش فهرست ها یا منوی سایت باید از بخش نمایش، فهرست یا منوی سایت خود را ایجاد نمایید.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.