بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات

بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات

ویژگیهای به‌روزرسانی جدید اینستاگرام 2022 و اینستاگرام 2021 تمامی قابلیت های جدید اینستاگرام و بروزرسانی اینستاگرام 2022 و 2021 که باید حتما آنها را بدانید! قبل از شروع توضیحات راجب بروزرسانی اینستاگرام شما می توانید بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام را متناسب با نسخه اندروید گوشی خود از آریا تهران دانلود نمایید.

اگر از گوشی های جدید استفاده می کنید می توانید بروزرسانی اینستاگرام نسخه ۶ به بالا را دانلود نمایید. همچنین شما میتوانید با دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام قابلیت های جدید اینستاگرام را مشاهده بفرمایید:

از آنجا که اینستاگرام امروزه یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی می باشد به صورت مداوم در حال تغییر و آپدیت های جدید می باشد از آنجا که این شبکه اجتماعی بسیار پرکاربرد است هی داشتن از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما می‌خواهید ادمین یک پیج فروشی اینستاگرام بشوید آگاهی از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای شما بسیار اهمیت دارد دانستن ویژگی ها و قابلیت های جدید اینستاگرام نقش بسیار مهمی در جذابیت پیج کاری شما و در نتیجه افزایش دنبال کنندگان و فالوور شما می شود.

ما در این مقاله سعی داریم یک فهرستی از به روز رسانی جدید اینستاگرام 2022 و اینستاگرام 2021 را برای شما عزیزان گردهم آوردیم امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد.

بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات

بروزرسانی اینستاگرام 2022

در سال 2022، اینستاگرام همچنان یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. با افزایش تعداد کاربران، دیدن این که چگونه اینستاگرام هر روز به سرعت در حال توسعه ویژگی های جدید است، هیجان انگیز است. همه به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های منظم تضمین می‌کنند که هیچ لحظه‌ای پشت سر نمی‌ماند. از اخبار گرفته تا داستان‌ها، ویدیوها، تصاویر و زندگی‌ها، اینستاگرام به یک پلتفرم یک‌جا برای سرگرمی تبدیل شده است.
با معرفی Reels، اینستاگرام تقویت شده است که به کاربران امکان می دهد خود و محتوای خود را به روش های منحصر به فردی به تصویر بکشند. اینستاگرام نحوه درک ما از اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس را متحول کرده است.
برای اینکه شما را با آخرین ویژگی ها و به روز رسانی ها به روز نگه داریم، لیستی از آخرین به روز رسانی ها را که ممکن است از آنها اطلاعی نداشته باشید، تهیه کرده ایم.

برچسب گذاری محصول در فید اینستاگرام
در ماه آوریل، اینستاگرام اعلام کرد که برچسب گذاری محصول برای همه در دسترس است زیرا این ویژگی فقط برای سازندگان و برندها قابل دسترسی می باشد. با این به روز رسانی کاربران می توانند یک برند را تگ کنند و می توانند محصولی را در پست های فید منتشر شده مشخص کنند. اگر کاربران روی برچسب محصول ضربه بزنند، می توانند اطلاعات دقیق محصول را ببینند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند محصول را مستقیماً از صفحه برنامه یا برند خریداری کنند.

ابزارهای ویرایش به روز شده برای Reels
اینستاگرام اخیرا ابزارهای ویرایش خود را برای Reels به روز کرده است. با استفاده از این به‌روزرسانی، می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی را در Reels تنظیم و برش دهید.
برای ویرایش کلیپ ها، به برنامه اینستاگرام بروید و Reels را باز کنید. یک ویدیو ضبط کنید یا یک ویدیو آپلود کنید. به «پیش‌نمایش کلیپ‌های ویدیویی» بروید و روی «ویرایش کلیپ‌ها» در گوشه سمت چپ دکمه ضربه بزنید. برای وارد شدن به حالت ترتیب مجدد، روی دکمه مرتب سازی مجدد ضربه بزنید و از کشیدن و رها کردن برای مرتب کردن مجدد کلیپ های ویدیویی خود استفاده کنید.

برای مطالعه » افزایش فالوور اینستاگرام

هشتگ در بروزرسانی اینستاگرام 2022

اخیرا، اینستاگرام برای حمایت و جمع آوری کمک های مالی برای اهداف مهم اجتماعی، گزینه های هشتگ جدیدی را راه اندازی کرده است. به عبارت ساده، اینستاگرام تعریف می‌کند که کدام هشتگ‌ها مرتبط هستند و دلایل واقعی اجتماعی را نشان می‌دهند.

وقتی فید را پیمایش می‌کنید و محتوایی را که می‌خواهید برای دوستانتان ارسال کنید، پیدا می‌کنید، روی نماد «فلش» ضربه طولانی بزنید تا نمادهای دوستانتان ظاهر شود. روی آواتار آنها ضربه بزنید تا به سرعت پیوند را به DM آنها ارسال کنید.
اشتراک گذاری موسیقی در بروزرسانی اینستاگرام 2022
با ادغام آمازون موزیک و اپل موزیک، کاربران می‌توانند کلیپ‌های 30 ثانیه‌ای از یک آهنگ را برای دوستان خود در DM اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.
تگ کردن در بروز رسانی اینستاگرام 2022
ویژگی تگ پیشرفته به شما این امکان را می دهد که همه همکاران و مشارکت کنندگان را در پست خود برچسب گذاری کنید. این بدان معناست که می توانید به همه افرادی که در پشت صحنه هستند اعتبار بدهید.

برنامه ریزی لایو در پروفایل اینستاگرام
با این به روز رسانی جدید، کاربران می توانند لایو را از استوری ها یا پست های خود جدا کرده و آن را در پروفایل خود برنامه ریزی کنند. علاوه بر این، نمایه نشانی با اطلاعات مربوط به برنامه زنده برنامه ریزی شده دریافت می کند.

توجه » برای آشنایی با روند هشتگ گذاری ها و انتشار محتوا در آپدیت های جدید اینستاگرام 2022 می توانید به صفحه تولید محتوای اینستاگرام مراجعه نمایید.

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022
تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022

تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2022

در این بخش تغییرات اپدیت جدید اینستاگرام 2022 از استوری های به موقع گرفته تا اخبار، تصاویر، ویدئوها و زندگی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اینستاگرام بدون شک یک پلت فرم یک مرحله ای برای دریافت تمام اطلاعات از سراسر جهان است. این شبکه اجتماعی محبوب این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد تا خود را به روش های منحصر به فرد و متمایز به تصویر بکشند و همچنین امواجی را با روندهای جدید ایجاد کنند، اینستاگرام نحوه درک ما از برنامه اشتراک عکس را متحول کرده است.

ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های اینستاگرام با خلاق‌تر کردن همه چیز و در عین حال دست‌نخورده نگه‌داشتن جنبه کاربرپسند، بی‌صدا بر تجربه ما در رسانه‌های اجتماعی تأثیر گذاشته‌اند که توضیح آن دشوار است. جای تعجب نیست که شرکت‌های بزرگ جهان، رسانه‌های خبری و شخصیت‌های مشهور همگی به اکانت‌های اینستاگرام خود بازمی‌گردند تا مستقیماً به مخاطبان دسترسی پیدا کنند.

همه‌گیری COVID-19 نیز بر راه‌اندازی ویژگی‌های جدید اینستاگرام و نحوه واکنش مخاطبان به آن تأثیر گذاشته است. استوری اینستاگرام راهی قدرتمند برای انتشار اطلاعات شد زیرا کاربران اینستاگرام را مستقیماً به مخاطبان خود می برد. به طور مشابه، در سال‌های گذشته، این پلتفرم معیارهایی را به بینش اینستاگرام اضافه کرده است که به سازندگان محتوا کمک می‌کند تا تعامل و ترافیک مخاطبان را بسنجند. چندین به روز رسانی و ویژگی اینستاگرام نیز تضمین ایمنی نوجوانان و کنترل محتوایی است که تماشا می کنند.

بروزرسانی اینستاگرام فارسی

در بروزرسانی اینستاگرام فارسی، لایو اینستاگرام از سال 2016 وجود داشته است و برای شکل دادن به تجربه ما در رسانه های اجتماعی تکامل یافته است. چه راهی بهتر از مستقیماً از اپلیکیشن اینستاگرام برای تعامل با فالوورها، مخاطبان و بینندگان می تواند باشد؟

اکنون، به منظور حرفه‌ای‌تر کردن و سازمان‌دهی کردن تجربه، یک ویژگی جدید اینستاگرام به میزبان اجازه می‌دهد تا یک مدیر برای لایو تعیین کند. گرداننده می‌تواند نظرات را گزارش کند، بینندگان را از جریان حذف کند، و همچنین نظرات را برای یک بیننده خاص خاموش کند. این ویژگی جدید به اینستاگرام کمک می‌کند تا با یوتیوب و توییچ همتراز باشد، جایی که مدیریت یک لایو به یک امر عادی تبدیل شده است. این یک ویژگی بسیار مورد نیاز است زیرا نظرات تند و زننده در طول جلسات زنده شایع می شوند.

طبق بروزرسانی اینستاگرام فارسی میتوانید به سادگی روی سه نقطه در نوار نظر در طول یک Live ضربه بزنید و از آنجا میزبان می تواند یک مدیر را از لیست حساب های پیشنهادی انتخاب کند. همچنین می توانید از نوار جستجو برای جستجوی یک حساب کاربری خاص استفاده کنید.

برای بروزرسانی اینستاگرام فارسیابتدا وارد گوگل پلی و یا برنامه بازار شده و در قسمت اپلیکیشن ها اینستاگرام را پیدا کرده و بر روی گزینه ی بروز رسانی و یاupdate ضربه بزنید تا این نرم افزار برای شما بروزرسانی شود.

بروزرسانی اینستاگرام 1401
بروزرسانی اینستاگرام 1401

بروزرسانی اینستاگرام 1401

طبق بروزرسانی اینستاگرام 1401 یکی از آپشن ها و گیزنه های اضافه شده حالت تاریکی و یا همان Drak mode می باشد که در بخش پایین تر در رابطه با این آپشن بیشتر صحبت کرده ایم:

حالت تاریکی یا حالت دارک

اینستاگرام این قابلیت را به کاربران داده است که بتوانند متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارند به پیج اینستاگرام خود را تغییر میدهند برای فعال و غیرفعال کردن حالت تاریک اینستاگرام در آیفون ابتدا به تنظیمات تلفن رفته و گزینه Display and brightness را انتخاب کنید.

همینطور برای فعال سازی حالت تاریک اینستاگرام در تلفن های اندروید به تنظیمات تلفن بروید و تیم را انتخاب کرده و متناسب با تیمی که میخواهید دارک تیم را روشن کنید.(حالت تاریک)

قرار دادن چک ایمیل در اینستاگرام
قبلا از بسیاری از کلاهبرداران ایمیلی را به پیج اینستاگرام شما ارسال می‌کردند که در این ایمیل شما با وارد کردن رمز عبور وارد شدن داخل ایمیلهای اینستاگرامتان به طور کل اکانت خود را پاک می کردید.

اینستاگرام برای اینکه راه حل مناسبی به کاربران بدهند تا کاربران بتوانند تشخیص بدهند که ایمیل وارد شده از طرف اینستاگرام اصلی و تقلبی و جعلی می باشد.

که این امکان را برای کاربران قرار داد که بتوانند ایمیل‌هایی که طی ۱۴ روز گذشته توسط اینستاگرام دریافت کردند را ببینند که در این صورت می‌توانند به راحتی از صحت ایمیل دریافتی اطمینان حاصل کنند.

اینستاگرام هیچ وقت برای سورپرایز کردن ما توقف نمی‌کند!
در حالی که جهان می‌کوشد تا از طریق این زمان‌های دشوار اقتصادی، انعطاف‌پذیر بماند دیدن این که چگونه اینستاگرام به سرعت در حال توسعه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید برای مقابله با مسائل اصلی تجاری و کمک به کاربران برای پشتیبانی از برنده‌ای محبوب خود است بسیار هیجان‌انگیز است .

آنچه که اینستاگرام در تازگی دارد می‌تواند کاملا ً یک چالش باشد تقریبا ً هر هفته ویژگی‌های اینستاگرام جدید و به روز می شود.
برای کمک به شما در ماندن با آخرین به روز رسانی‌ اینستاگرام و تنظیم کسب‌وکار خود با آن‌ها ما لیستی از آخرین مطالب به روز رسانی ‌هایی که ممکن است در مورد آن‌ها ندانید و نمی‌دانید چطور از آن‌ها استفاده کنید را کنار هم قرار می‌دهیم .
به خاطر داشته باشید که اینستاگرام به طور مداوم در حال اضافه کردن و حذف ویژگی‌ها ( در حال حاضر سریع‌تر از همیشه ) است .
بنابراین در صورتی که برخی از ویژگی‌هایی که ما لیست کرده‌ایم را نداشته باشید نگران نباشید آن‌ها به سمت شما می‌آیند !

پیشنهاد ویژه » برای دریافت خدمات تولید محتوی حرفه ای اینستاگرام، می توانید به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه نمایید.

بروزرسانی اینستاگرام در گوگل

اینستاگرام را در گوگل پلی استور پیدا کنید
اگر برنامه اینستاگرام شما از قبل به‌روز است یا به‌روزرسانی‌های خودکار روشن است، فقط می‌توانید برنامه اینستاگرام را از فروشگاه Google Play باز کنید. با این حال، اگر بخواهید برنامه را به صورت دستی به‌روزرسانی کنید، یک دکمه سبز رنگ به‌روزرسانی در جایی که دکمه Open معمولاً وجود دارد وجود خواهد داشت. برای آپدیت اینستاگرام دکمه Update را فشار دهید.

چگونه اینستاگرام را در آیفون آپدیت کنیم
برای به روز رسانی اینستاگرام در دستگاه iOS خود، اپ استور را باز کرده و در منوی پایینی روی Search ضربه بزنید. در قسمت جستجو، “اینستاگرام” را تایپ کنید.دکمه Update را در سمت راست لیست برنامه اینستاگرام فشار دهید تا آن را به روز کنید.

قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام
قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام

instagram 90.0.0.0.5

با اینستاگرام instagram 90.0.0.0.5 می توانید تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها بخشی از لحظات خاص زندگی شما باشند. در نمایه خود، می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوها را آپلود کنید، که تا زمانی که آنها را حذف نکنید، در آنجا باقی خواهند ماند. این یک شبکه شخصی سازی شده از تجربیات ایجاد می کند که در یک جدول زمانی سازماندهی شده است. اینستاگرام بیش از 500 میلیون کاربر دارد، به این معنی که پلتفرم خوبی برای کاوش و ملاقات با افراد جدید است. با استوری ها می توانید یک خاطره (چه عکس یا یک ویدیو) آپلود کنید که ظرف 24 ساعت ناپدید می شود. این داستان‌ها در نمایه شما نمایش داده نمی‌شوند و فقط برای آن دوره در دسترس هستند. در برگه Discover می‌توانید افراد جدیدی را برای دنبال کردن پیدا کنید، چه از طریق عکس‌های آپلود شده آنها یا از طریق Stories، و دیگران می‌توانند شما را کشف کنند. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید نمایه خود را خصوصی تنظیم کنید و فقط افرادی که پذیرفته‌اید می‌توانند سابقه شما را بررسی کنند. همچنین می‌توانید ویدیوهای زنده بسازید، جایی که با فالوورهای خود ارتباط برقرار می‌کنید و آن‌ها می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را در همان لحظه و آنجا ببینند. از دایرکت اینستاگرام برای ارسال پیام های متنی، پست ها از فید خود یا رسانه های ناپدید شده به صورت خصوصی استفاده کنید. برای ایجاد یک نمایه و شروع استفاده از برنامه، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. آن را با ارائه یک ایمیل و رمز عبور تنظیم کنید و همه چیز آماده است!

برای مطالعه » کپشن نویسی در اینستاگرام

قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام
قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام

قابلیت ترجمه متن در اینستاگرام

اینستاگرام تنها یک راه جدید هیجان‌انگیز برای دسترسی بیشتر به برنامه خود اعلام کرده‌است .
بروزرسانی جدید اینستاگرام به ترجمه متن در استوری های اینستاگرام برمی‌گردد، هر بار که استوری اینستاگرامی را با یک متن تبلیغ می‌کنید در زبانی که متفاوت از عکسی است که در برنامه شما تنظیم می‌شود اینستاگرام به شما یک ” ترجمه ” را خواهد فرستاد . زمانی که کاربران به این گزینه دسترسی داشته باشند آن‌ها با یک فرآیند ترجمه ارائه خواهند شد .
مشخصه جدید اینستاگرام این زبان را پشتیبانی می‌کند اما تنها با امکان ترجمه متن نوشتاری!
این بروزرسانی جدید ایسنتاگرام و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 می‌تواند برای برنده‌ای فعال در بازارهای جهانی مفید باشد. کاربران اینستاگرام در سرتاسر دنیا می‌توانند متن نوشتاری در داستان‌های اینستاگرام از برنده‌ای مورد علاقه آن‌ها را ترجمه و درک کنند .
instagram یک گزینه مشابه برای فید های خبری پروفایل کاربر و توضیحات دارد.

اینستاگرام این موضوع را اعلام کرد که در حال گسترش دوره پی‌گیری داده‌ها در دامنه بینش‌های اینستاگرام به چند روز است.
این بدان معنی است که کاربران قادر خواهند بود دو ماه گذشته را بدون نیاز به برنامه‌های طرف سوم که گزینه توسعه دوره پی‌گیری را فراهم می‌کنند, تحلیل کنند .
به عنوان vp محصول :

به شما این امکان را می‌دهد که یک بازه زمانی سفارشی را برای معیارهای حساب خود انتخاب کنید و ما بازه زمانی را تا ۱۰ روز دیگر دو برابر می‌کنیم .
ما به روز رسانی ‌ها را براساس بازخورد و سهم بیشتر وقتی می‌توانیم تقسیم کنیم .

نصب اینستاگرام قبلی خودم از بازار

اگر به دنبال نصب اینستاگرام قبلی خودم از بازار هستید در اینجا فایل‌های APK تمام نسخه‌های اینستاگرام موجود در وب‌سایت ما را که تاکنون منتشر شده‌اند، پیدا خواهید کرد.

Instagram 232.0.0.16.114 (363204615)

File Size: 46.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: April 27, 2022By: Instagram

Instagram 89.0.0.21.101 (150338067)

File Size: 33.7 MBMinimum: Android 4.4 (Kitkat, API 19)Updated: April 23, 2019By: Instagram

Instagram 88.0.0.14.99 (149350061)

File Size: 34.9 MBMinimum: Android 4.4 (Kitkat, API 19)Updated: April 16, 2019By: Instagram

Instagram 87.0.0.18.99 (148324051)

File Size: 34.9 MBMinimum: Android 4.4 (Kitkat, API 19)Updated: April 9, 2019By: Instagram

Instagram 86.0.0.24.87 (147375143)

File Size: 34.8 MBMinimum: Android 4.4 (Kitkat, API 19)Updated: April 2, 2019By: Instagram

Instagram 232.0.0.16.114 (363204615)

File Size: 46.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: May 3, 2022By: Instagram

Instagram 231.0.0.18.113 (363104995)

File Size: 46.4 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: April 27, 2022By: Instagram

Instagram 230.0.0.20.108 (363004964)

File Size: 46 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: April 20, 2022By: Instagram

Instagram 229.0.0.17.118 (362904865)

File Size: 45.8 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: April 13, 2022By: Instagram

Instagram 228.0.0.15.111 (362801240)

File Size: 45.6 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: April 5, 2022By: Instagram

Instagram 227.0.0.12.117 (323703818)

File Size: 45.4 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 29, 2022By: Instagram

Instagram 226.1.0.16.117 (323603805)

File Size: 45.7 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 23, 2022By: Instagram

Instagram 226.0.0.16.117 (323603749)

File Size: 45.7 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 18, 2022By: Instagram

Instagram 225.0.0.19.115 (323503565)

File Size: 44.8 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 15, 2022By: Instagram

Instagram 224.2.0.20.116 (323403715)

File Size: 44.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 9, 2022By: Instagram

Instagram 224.1.0.20.116 (323403673)

File Size: 44.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 3, 2022By: Instagram

Instagram 224.0.0.20.116 (323403631)

File Size: 44.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 2, 2022By: Instagram

Instagram 223.1.0.14.103 (323303175)

File Size: 44.5 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: March 1, 2022By: Instagram

Instagram 221.0.0.16.118 (323103555)

File Size: 44.2 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: February 24, 2022By: Instagram

Instagram 220.0.0.16.115 (323003439)

File Size: 44.6 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: February 8, 2022By: Instagram

Instagram 218.0.0.19.108 (322803421)

File Size: 44.2 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: February 2, 2022By: Instagram

Instagram 286.0.0.5.105 (345071823)

File Size: 2.1 MBMinimum: Android 4.0.3 (Ice Cream Sandwich, API 15)Updated: January 25, 2022By: Instagram

Instagram 217.0.0.15.474 (322711989)

File Size: 44.3 MBMinimum: Android 5.0 (Lollipop, API 21)Updated: January 19, 2022By: Instagram

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که اینستاگرام خود را به حالت قبلی بازگردانند و به نوعی در گوگل نصب اینستاگرام قبلی خودم را سرچ میکنند، ما در بخش بالا تر تمامی نسخه های اینستاگرام را قرار داده ایم که میتوانید با دانلود کردن ورژن مورد نظرتان اینستاگرام خود را به حالت قبلی بازگردانید.

بروز رسانی خودکار اینستاگرام
بروز رسانی خودکار اینستاگرام

بروز رسانی خودکار اینستاگرام

نحوه روشن کردن بروزرسانی‌ خودکار اینستاگرام برای اندروید:

ابتدا برنامه Google Play Store را برای ادامه باز کنید. روی نماد با سه خط افقی ضربه بزنید تا منوی کشویی باز شود. از آنجا، بخش “تنظیمات” را بزنید تا ادامه دهید. از منوی باز شده، روی بخش «به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها» ضربه بزنید. پس از آن، دو گزینه برای فعال کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها خواهید داشت. اگر گزینه «Over any network» را انتخاب کنید، به‌روزرسانی‌های Wi-Fi و داده تلفن همراه را دریافت خواهید کرد. اگر گزینه «فقط از طریق Wi-Fi» را انتخاب کنید، برنامه‌های شما تنها زمانی شروع به به‌روزرسانی می‌کنند که به یک شبکه Wi-Fi مناسب متصل باشید.

برای مطالعه » آشنایی با اصول ساخت کاور پست اینستاگرام به همراه فیلم آموزش ساخت انواع کاور پست با نرم افزار های تخصصی

فعال سازی ایمیل اینستاگرام
فعال سازی ایمیل اینستاگرام

فعال سازی ایمیل اینستاگرام

برای فعالسازی چک ایمیل اینستاگرام ابتدا به قسمت پروفایل اینستاگرام خود بروید و سپس در قسمت تنظیمات پروفایل قسمت امنیت را انتخاب کنید در بخش امنیت اینستاگرام قسمت دریافت ایمیل از اینستاگرام را انتخاب کرده و لیست تمامی ایمیل‌هایی که طی ۱۴ روز گذشته برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید.

محدود کردن پیج هایی که دوست ندارید در اینستاگرام ببینید

گاهی ممکن است شما یک پیج در اینستاگرام را دوست نداشته باشید و نخواهید هیچ گونه پیام و یا پستی از طرفین اکانت ببینید یکی از راه حل ها محدود کردن پروفایل می باشد شما می توانید با استفاده از گزینهrestrict بدون آنکه شخص از این قضیه مطلع شود اکانت او را در اینستاگرام محدود کنید.
اینستاگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را با نام محدود کردن به کاربران ارائه داده است محدود کردن با بلاک کردن پیج اینستاگرام تفاوت‌های بسیاری دارد به عنوان مثال هنگامی که یک نفر را در اینستاگرام بلاک می کنید فرد متوجه این قضیه می‌شود.

اما اگر در حالت محدود کردن قرار دهید شخص متوجه این قضیه نخواهد شد و تا ممکن است روی پست های اینستاگرام شما کامنت و لایک نیز بگذارد اما فقط خودش بتواند این کامنت را مشاهده کند.

حال اگر بخواهید کامنتهایی که آن شخص برای شما گذاشته است را ببینید می توانید در قسمت کامنت های محدود شده اینستاگرام رفته و کامنتها را انتشار دهید.

روش استفاده از بروزرسانی جدید اینستاگرام و ویژگیrestrict

اگر اکانت مورد نظر شما از قبل برای شما کامنتی گذاشته است می توانید روی کامل تان پیج ضربه زده و کامل را انتخاب کنید و بر روی علامت تعجب ای که درباره صفحه ظاهر خواهد شد ضربه بزنید و گزینه محدود کردن را انتخاب کنید.

روش دیگری نیز برای محدود کردن پروفایل وجود دارد شما می توانید با استفاده از تنظیمات پروفایل به پروفایل خود رفته و در قسمت تنظیمات گزینه حریم شخصی را انتخاب کنید شما می توانید هر چند نفر را که دوست دارید به لیست محدود شده های اینستاگرام اضافه کنید بدون آنکه آنها متوجه بشود این کار را انجام بدهید.

بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات
بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات

رابط های جدید در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

به روز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ قابلیت جالب و جدیدی در استوری های اینستاگرام به نام on this day قرار داده است که شما می توانید تمامی اتفاقاتی که سال های گذشته رخ داده است را یادآوری کنید و همین طور در استوری اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید.
همینطور قرار دادن قابلیت راهنما و یا گاید در اینستاگرام ۲۰۲۱ یکی دیگر از آپدیت های جدید اینستاگرام میباشد.

دیگر قابلیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ اضافه شدن الگوهای آماده می باشد الگوی آماده الگوهایی می‌باشند که از قبل برای استوری های اینستاگرام طراحی شده‌اند و همینطور برای پر کردن پاسخ های شما فضای خالی را برای شما به وجود آورده‌اند به عنوان مثال: قالبی وجود دارد که به شما میگوید سه اکانت برتر برای دنبال کردن یا همینطور اضافه کردن آهنگ های مورد علاقه تان به استوری های اینستاگرام.

اینستاگرام ۲۰۲۱ ابتدا قسمت استوری اینستاگرام خود را باز کرده و در پایین صفحه به صورت پیش فرض از روی حالت عادی قرار دارد شما این حالت را روی حالت ایجاد کردن گذاشته و می‌روی پایین را که شامل گیف ها و غیر است جابجا کنید تا ویژگی قالب‌ها را بینید.

هشتگ ها در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

اینستاگرام به تازگی توانایی ردیابی و ارزیابی هشتگ های شخصی اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است. ارزیابی میزان تاثیر گذاری و ایمپرشن هشتگ های اینستاگرام کار ساده‌ای نبود و به سختی انجام می‌شد. در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ می توانیم متوجه شوید که کدام یک از هشتگ ها برای ما موثر هستند و منجر به افزایش دنبال کنندگان واقعی و یا افزایش فروش در اینستاگرام ما شده‌اند.

بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات
بروزرسانی اینستاگرام +دانلود و تغییرات

چگونگی استفاده از ایمپرشن هشتگ ها در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

برای استفاده از ایمپرشن هشتگ ها به سراغ یکی از پست هایی که در آن از هشتگ استفاده کرده اید بروید و روی دکمه insight بزنید و در قسمت ایمپرشن ها به طور دقیق اشکهای ایمپرشن را مشاهده خواهید کرد.

اگر هیچ ایمپرشنی از هشتگهای خودتان در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 نمی بینید دلیلش این است که از هشتگ های مناسبی استفاده نکرده‌اید برای انتخاب هشتگ های مناسب برای پست اینستاگرام تان هشتگ های پرکاربرد مربوط به محتوای پستتان را پیدا کنید.

حذف شدن فالوور های فیک در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

بسیاری از افراد در شرکت اینستاگرام کار می‌کنند که وظیفه تشخیص دادن کاربران فیک و اصل و واقعی در اینستاگرام هستند.

روش استفاده از حذف فالوورهای فیک در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱

ابتدا به لیست فالوور های خود رفته و پیجی را که می‌دانید فیک است را انتخاب کنید پس از اینکه آن اکانت را انتخاب کردید روی سه نقطه در قسمت راست دکمه فالوور کردن کلیک کرده و حذف را انتخاب کنید این کار ممکن است تعداد فالوور های شما را پایین بیاورد اما در مقابل میزان تعامل شما در اینستاگرام را افزایش خواهد داد.

اینستاگرام ویژگی جدیدی را اعلام کرد که به تجارت‌های متفاوت اجازه می‌دهد تا به راحتی کشف شوند به عموان مثال کسب و کارهایی که در ایران واقع شده‌اند اکنون قادر خواهند بود برچسبی به پروفایل اینستاگرام خود ضمیمه کنند که در آن به مخاطبین می‌گوید : ” مالکیت ایران “.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای + ارائه پکیج مدیریت وب سایت به مشتری

حذف شدن فالوور های فیک در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱
حذف شدن فالوور های فیک در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

قرار دادن شمارش معکوس در استوری های اینستاگرام در به روز رسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

در این بروزرسانی جدید اینستاگرام شما در استوری های اینستاگرام خود میتوانید از استیکر شمارش معکوس استفاده کنید شما با این کار می توانید فالوور های تان را به هرچیزی که دوست دارید جذب کنید شمارش معکوس به عنوان یک یادآور عمل می کند و یک استراتژی کلاسیک ارزیابی می باشد که باعث القای یک کاربر در اشخاص دیگر می شود شما با این کار و قرار دادن شمارش معکوس در استوری های اینستاگرام تان فالوور های تان را هیجان زده می کنید و این کار باعث بالا رفتن نرخ تعاملات شما در اینستاگرام خواهد شد.

چگونگی قرار دادن شمارش معکوس در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

چگونگی قرار دادن شمارش معکوس در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

ابتدا یک استوری بسیار جذاب و هیجان انگیز در اینستاگرام ایجاد کنید پس از ایجاد کردن استوری بر روی آیکون استیکرهای اینستاگرام زده و آیکون شمارش معکوس را انتخاب کنید در این قسمت شما باید عنوان شمارش معکوس خود را وارد کرده و سپس تاریخ و زمان آن را تنظیم کنید همینطور شما می توانید با ضربه زدن بر روی رنگ های شمارش معکوس شخصی سازی کرده و بر روی زمان مشخصی تنظیم کنید.

قابلیت پست گذاری در حساب های چندگانه در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

بسیاری از مواقع ممکن است برای شما پیش آمده باشد که وقت بسیار زیادی را برای نوشتن هشتگ و همینطور ویرایش عکس و پستی که میخواهید در اینستاگرام منتشر کنید کرده باشید و بعد از آن متوجه شده باشید که در حساب کاربری دیگری هستید، اینستاگرام در آپدیت جدید خود این مشکل را برای شما رفع نموده است.

شما با استفاده از قابلیت پست گذاشتن در حساب های چندگانه در به روز رسانی جدید اینستاگرام شما می توانید یک پست و یا استوری را به صورت همزمان در چند اکانت منتشر کنید.

این قابلیت جدید اینستاگرام برای افرادی که چندین پیج برای کسب و کار و کسب درآمد از اینستاگرام خود دارند بسیار موثر است چرا که آنها می توانند بدون اتلاف وقت و انرژی زیاد یک پست را در چندین پیج کاری خود منتشر کرده و از مزایای آن بیشترین استفاده را ببرند.

برای مطالعه » چگونه برندسازی کنیم

قابلیت قرار دادن متن جایگزین در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

قابلیت جدید اینستاگرام با نام متن جایگزین و یا آلت تکست این امکان را برای کاربران فراهم کرده که از پلتفرم اینستاگرام استفاده کنند.

هنگامی که متن جایگزین برای پست اینستاگرام شما فعال بشود تمامی افراد که از صفحه خوان استفاده می کنند می توانند تمامی توضیحات مربوط به جزئیات پست شما را بشنوند.

میتوانید متن جایگزین اینستاگرام را سفارشی سازی کرده و خودتان بنویسید اگر اینکار را نکنید اینستاگرام به صورت خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد.

اما پیشنهاد می‌شود که متن جایگزین و Alt text پستهای اینستاگرام خود را خودتان بنویسید تا به صورت دقیق تر و کامل تر توضیحات را ارائه دهید.
همینطور برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر سئو بهتر است از آلت تکست و متن جایگزین استفاده کنید.

روش استفاده از قابلیت متن جایگزین در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

هنگامی که می خواهید عکس جدیدی در اکانت اینستاگرام خود پست کنید و در قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه دسترسی را انتخاب کرده و قسمت افزودن متن جایگزین را انتخاب کنید شما در این قسمت می توانید متن عکسی را که می‌خواهید منتشر کنید اضافه کنید و در این صورت بر روی پست اینستاگرام خود متن جایگزین قرار دهید.

دوستان نزدیک و کلوز فرند در بروز رسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

در به روز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ شما می توانید با استفاده از دوستان نزدیک ارسالی های اختصاصی و مختص برای آنها را بفرستید و همینطور می توانید دوستان نزدیکتان را از سایر فالوور ها و دنبال کنندگانتان جدا کنید.

برای مطالعه » مشاهده خدمات پشتیبانی سایت

چگونگی فعال سازی کلوز فرند و دوستان نزدیک (close friend)

چگونگی فعال سازی کلوز فرند و دوستان نزدیک (close friend)

برای فعال سازی کلوز فرند در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021  ابتدا باید به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی گزینه سخت بالا کلیک کنید در این قسمت گزینه دوستان نزدیک و کلوز فرند را انتخاب کرده و به راحتی افرادی را که دوست دارید به این لیست اضافه کنید.

همین طور هنگامی که خواستید استوری را منتشر کنید قبل از انتشار در قسمت پایین سمت چپ استوری آیکون سبز رنگ می باشد ضربه زده و استوری خود را فقط برای دوستان نزدیک و کلوز فرند پیج اینستاگرام تان منتشر کنید.

گاهی ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام مشاهده استوری هایی که در قسمت فید اینستاگرامتان هستند استوری هایی را ببینید که دور آنها نوار سبز رنگ وجود دارد.

این نوار سبز رنگ به این معنا می باشد که شما در لیست کلاس فرند و دوستان نزدیک آن اکانت و پیج اینستاگرامی باشید و جزو کسانی باشید که برای آن افراد قابل اعتماد تر نسبت به سایرین فالوور هایشان هستید.

قرار دادن پست های برتر در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ – top post

معمولاً بهترین پست هایی که در مورد هشتگ که میخواهیم جستجو کنیم گذاشته شده اند در بخش پست های برتر در به روزرسانی اینستاگرام 2021 قرار دارند قبلاً این بخش بر اساس محتوایی که اینستاگرام می‌کرد که شما به آن علاقه دارید سفارشی‌سازی می شد.

اما به دلیل مشکلاتی در رابطه با الگوریتم اینستاگرام کاربران تنها عکس های خود را در این بخش مشاهده می کردند.

این قضیه باعث شد که کاربران فعال اینستاگرام نتوانند موفقیت خود را در رابطه با هشتگ هایی که برای پست هایشان قرار داده اند ارزیابی کنند به همین دلیل به روز رسانی جدید اینستاگرام پست های برتر را برای کاربران قرار داد.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده با قالب حرفه ای و ریسپانسیو

قرار دادن پست های برتر در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ – top post
قرار دادن پست های برتر در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ – top post

گذاشتن پست های منتشر شده در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021

این ویژگی یکی از پرطرفدارترین بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ است در بروزرسانی جدید اینستاگرام شما می توانید هر کسی را که دوست دارید که متعلق به شما باشد و چه متعلق به اکانت ها و پیج های دیگر باشد در اینستاگرام خود انتشار دهید.

شما می‌توانید هر پستی را که می‌خواهید در استوری به اشتراک بگذارید روی نماد فلش زیر و قسمت اضافه کردن به استوری را انتخاب کنید.

در این مرحله تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 استوری شما باز خواهد شد و شما می توانید روی استوری متن گیف و یا هر محتوا و استیکر دیگری را اضافه کنید و سپس به راحتی آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید حال تمامی دنبال کنندگان و فالوورهای شما می توانند روی پست مورد نظر شما کلیک کرده و وارد پیج مورد نظر به شوند.

برای مطالعه » آموزش چگونه از یوتیوب دانلود کنیم + فیلم آموزش رایگان دانلود از یوتیوب

نشان دادن میزان فعالیت شما در اینستاگرام در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

این ویژگی در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 به شما نشان می دهد که روزانه چند دقیقه و یا چند ساعت در اینستاگرام فعالیت دارید ویژگی یکی از بهترین ویژگی ها برای کنترل خودتان در برابر فعالیت در اینستاگرام می باشد.

شما می توانید در تنظیمات جدید اینستاگرام یک مدت زمان برای حداکثر استفاده خود از اینستاگرام مشخص کنید و هنگامی که مدت زمان فعالیت شما در اینستاگرام به مقدار معین شده شما رسید اینستاگرام به شما هشدار می دهد که بیشتر از این دیگر نمی توانید داخل اینستاگرام فعالیت کنید.

برای استفاده از قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام ابتدا به قسمت پروفایل رفته بر روی نماد سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید و فعالیت خود را انتخاب کنید این قابلیت هم برای پیج های کاری و بیزینسی و هم برای اکانت های شخصی اینستاگرام فعال می باشد.

پیشنهاد ویژه » برای دیده شدن خدمات اینستاگرام و وب سایت خود شما نیاز به خدمات سئو و بهینه سازی دارید، برای این منظور می توانید به صفحه شرکت سئو مراجعه نمایید.

قابلیت گذاشتن چند عکس و فیلم باهم در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱
قابلیت گذاشتن چند عکس و فیلم باهم در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

قابلیت گذاشتن چند عکس و فیلم باهم در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

یکی از ویژگی هایی است که معمولاً تمامی کاربران اینستاگرام منتظر آن بودند شما برای گذاشتن همزمان چند عکس و فیلم باهم در استوری ابتدا باید یک عکس و یا فیلم را در قسمت استوری انتخاب کرده و روی آن را نگه دارید هنگامی که روی عکس و یا ویدیو موردنظرتان ضربه می زنید.

برای شما در قسمت راست بالا یک گزینه ای نمایش داده می شود که به معنی انتخاب زیاد و انتخاب چندین عکس و فیلم می باشد.

شما می توانید با انتخاب کردن چند عکس و ویدیو تمامی آنها را به صورت همزمان در استوری های اینستاگرام میتوانید بارگذاری کنید.

دسته بندی کردن دایرکت های اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

قابلیت جدید اینستاگرام با عنوان فیلتر کردن دایرکت های اینستاگرام یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های اینستاگرام شده است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید پیام های اینستاگرام خود را فیلتر و دسته بندی کنید.

برای استفاده از فیلتر های دایرکت اینستاگرام در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 شما در قسمت های دایرکت اینستاگرام خود رفته و در سمت راست علامت جستجو را انتخاب کنید شما با زدن بر روی این گزینه می توانید تمامی پیام های خوانده نشده و تمامی پیام های ورودی و نشان داده شده اینستاگرام خود را پیدا کنید.

قابلیت نشان نام در به روز رسانی جدید اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام با نام نشان نام به شما این امکان را می دهد که یک تصویری با قابلیت اسکن برای حساب اینستاگرامی خود ایجاد کنید شما همین طور میتوانیم نشان نام را با فالوور ها و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و همینطور می توانید به جای دادن آیدی شبکه اجتماعی از نشان نام استفاده کنید.

برای مطالعه » آنلاین شاپ چیست

چگونگی فعال کردن نشان نام یا name tag در اینستاگرام

چگونگی فعال کردن نشان نام یا name tag در اینستاگرام

برای فعال کردن نشان نام و تگ در تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 ابتدا به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی نماد سخت بالا کلیک کنید در این قسمت بعد از گزینه insight گزینه نشانه نام را مشاهده خواهید کرد شما در این قسمت می توانید نیم تگ خود را ایجاد کرده و همینطور در گوشی خود بارگذاری کنید، شما می توانید این نشانه نام را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

درخواست گرفتن تیک آبی در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

تیک آبی معمولاً بیانگر اصل بودن و تایید واقعی بودن یک اکانت اینستاگرام می باشد هنگامی که تیک آبی در کنار پروفایل افراد مشهور قرار میگیرد تایید کننده واقعی بودن و غیر تقلبی بودن آن اکانت می باشد.

راه اندازی فروشگاه اینستاگرام با قابلیت خرید مستقیم

یکی از قابلیت های جدید بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی با قابلیت خرید مستقیم می باشد این قابلیت جدید برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی و فعال سازی فروشگاه اینستاگرام می باشند بسیار پرکاربرد است.

ممکن است شما هم در اینستاگرام پست هایی را دیده باشید که بازم به دادم برروی آنها قیمت یک محصول را مشاهده می کنید اما در واقع شما با کلیک کردن بر روی پست مورد نظر می توانید به صفحه خرید مربوط به آن کالا هدایت شده و به صورت مستقیم خرید کنید.
شما میتوانید از این ویژگی برای حسابهای خود نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت فروشگاهی + 6 ماه پشتیبانی رایگان

قرار دادن وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱
قرار دادن وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

قرار دادن وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

اینستاگرام جدید و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 این امکان را به کاربران داده است که بتوانند میزان فعالیت روزانه کاربران و دنبال کنندگان خود را و همینطور زمان آنلاین بودن آنها را مشاهده کنند.

برای دیدن آنلاین بودن یک پیج و یا اکانت در اینستاگرام شما میتوانید در قسمت دایرکت رفته و چراغ سبز رنگی که در دایرکت تا کنار پروفایل اکانت موردنظرتان مشاهده می شود را ببینید که تاریخ آنلاین بودن و فعال بودن آن کاربر در اینستاگرام می باشد.

اگر می خواهید در رابطه با فعال و غیر فعال سازی وضعیت فعالیت اینستاگرام و لست سین کاربران اینستاگرام بیشتر بدانید مقاله دیدن لست سین در اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید.

برای مطالعه » چطور در استوری اینستا لینک بگذاریم

قابلیت پرسش و پاسخ در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام و تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام2021 دو ویژگی پرسش و پاسخ در استوری و لایو با یکدیگر ادغام شده و پرسش و پاسخ زنده اینستاگرامی را ایجاد کرده است.

شما فقط می توانستید در لایو اینستاگرام پرسش و پاسخ فالوور ها و دنبال کنندگان تان را قرار دهید علاوه بر فالوورهای شما افراد دیگر می توانند به وضوح ببینند که شما به چه سوالی دارید پاسخ می دهید.

برای استفاده از این ویژگی پرسش و پاسخ در لایو اینستاگرام شما باید یک سوال را در استوری اینستاگرام خود منتشر کنید و سپس صبر کنید تا دیگران از شما چند سوال بپرسند سپس دوربین استوری خود را در حالت لایو و پخش زنده قرار دهید.

برای مطالعه » آموزش طراحی سایت و اینستاگرام از صفر تا صد + فیلم های آموزشی رایگان

قابلیت پرسش و پاسخ در اینستاگرام
قابلیت پرسش و پاسخ در اینستاگرام

یک آیکون سوال در پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی آن آیکن سوال مورد نظر برای شما و کاربرانی که شما را می‌بینند نمایش داده خواهد شد که در این صورت تنها کافیست که شما سوال مورد نظر را جواب داده و شروع به صحبت کنید.

شما می‌توانید یک لیستی از کلوز فرند و دوستان نزدیک خود ایجاد کرده و استوری های مخفی را برای یکدیگر ارسال کنید همینطور شما می توانید با این کار استوری های خود را فقط به یک دسته از افراد و فالوور هایی که برای شما قابل اعتماد تر هستند نمایش دهید.

استیکر شمارش معکوس معمولاً برای اعلام رویدادها و یا تبلیغات و همینطور افتتاحیه مورد استفاده قرار می گیرد فالوور های شما نیز می‌توانند با ضربه زدن بر روی استیکر شمارش معکوس در استوری شما هنگامی که شمارش معکوس تمام شد یک اعلان در نوتیفیکیشن های خود دریافت کنند.

از آنجا که تعداد فالوورها حتی اگر فیک باشند در پیج شما می تواند تاثیر روانی مثبت و بسزایی بر پیج شما داشته باشد معمولا فالوورهایی که به پیش شما سر می زنند با دیدن تعداد فالوور های شما به شما اعتماد خواهند کرد و همینطور افزایش فالوور و دنبال کننده واقعی با این روش باعث بالا رفتن مشارکت شما در اینستاگرام خواهد شد.

اگر می خواهید از صحت ایمیل ارسال شده به اینستاگرامتان مطمئن شوید ایمیل‌هایی که با این محتوا که در تصویر زیر میبینید برای شما ارسال شدند واقعی بوده و از طرف سایت رسمی اینستاگرام به شماره ارسال شدند.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلامـــ خسته نباشید اینستاگرام من به روز رسانی نمیشود ونمیتونم لایو بزارم خواستم ببینم چیکار باید بکنم چه جوری مشکل اپدیتش حل کنم خواهشا راهنمایی کنید من به این لایو نیاز دارم

    1. سلام، داخل گوگل پلی یا اپ استور سرچ کنید اینستاگرام رو ، بعد از اینکه بهتون نمایش داد گزینه آپدیت رو بزنید.

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.