دوره تولید محتوا

دوره تولید محتوا

دوره تولید محتوا در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تحت نظر بهترین اساتید تولید‌محتوا در تهران برگزار می‌شود.

در این دوره شما با تمامی مباحث مربوط به آموزش تولید محتوا آشنا می شوید و تولید محتوا برای وب سایت، تولید محتوا برای سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تولید محتوا برای یوتیوب، و نحوه درآمدزایی از یوتیوب امروزه در بین جوانان بسیار رایج شده است، تولید محتوا و نرم افزار پاورپوینت، محتوا با کمک نرم افزار های ادیت فیلم مانند کمتازیا و پریمیر پرو را به صورت حرفه ای و اصولی یاد می گیرید.

همچنین یکی از ویژگی‌های دوره تولید محتوا در شرکت Atgo این است که شما علاوه بر اصول تولید و نگارش محتوا با نحوه بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیز آشنا می شوید.

یعنی اگر بخواهید برای یک وب‌سایت تولید محتوا انجام دهید در این دوره یاد میگیرید که با آموزش سئو چگونه محتوای مورد نظر را به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با توجه به قوانین الگوریتم های گوگل منتشر نمایید.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد مباحث سئو داشته باشید می توانید به صفحه شرکت سئو سایت مراجعه نمایید، و از طریق راه های ارتباطی موجود در این صفحه با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید.

قیمت دوره تولید محتوا

قیمت در نظر گرفته شده برای دوره تولید محتوا در شرکت Atgo بستگی به ساعات در نظر گرفته شده برای آموزش تولید محتوا دارد.

و زمانی که شما با همکاران ما در این مجموعه ارتباط برقرار می کنید طبق مشاوره که به شما ارائه می‌شود و ساعاتی که برای شما برای گذراندن این دوره آموزشی در نظر گرفته می‌شود، هزینه دوره تولید محتوا نیز به شما ارائه می شود.

شما می توانید برای استعلام قیمت دوره تولید محتوا و نیز دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تولید محتوا در شرکت Atgo از طریق لینک زیر با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

راه های ارتباطی موجود در وب سایت نیز در اختیار شماست و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

استعلام قیمت دوره تولید محتوا

قیمت دوره تولید محتوا

کلاس دوره تولید محتوا در تهران

کلاسهای دوره تولید محتوا در تهران به صورت کلاس های حضوری و آنلاین برگزار می شوند.

کلاس های حضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای آن دسته از عزیزانی که امکان مراجعه حضوری به آموزشگاه را دارند در نظر گرفته شده است.

و کلاس های آنلاین یا مجازی دور تولید محتوا هم برای آن دسته از افرادی است که امکان مراجعه حضوری به آموزشگاه را ندارند.

هدف از برگزاری دوره تولید محتوا، آموزش مباحث تولید محتوا برای وب سایت های خدماتی، شرکتی، فروشگاهی، آموزشی و تولید محتوا در بستر پلتفرم های شبکه های اجتماعی است.

شما در دوره تولید محتوا انواع روش های تولید محتوا به صورت متنی، ویدئویی، و صوتی را یاد می گیرید.

هر کدام از این کلاس های مجازی و حضوری هم به صورت خصوصی و یا کلاس عمومی باشد که در بخش‌های بعدی در مورد آنها صحبت می کنیم.

برای مطالعه » شرکت تولید محتوا

کلاس دوره تولید محتوا در تهران

کلاس عمومی دوره تولید محتوا

کلاس عمومی دوره تولید محتوا در صورتی تشکیل می‌شود که تعداد ثبت نام کننده ها به حد نصاب برسد، این کلاس‌ها هم می‌توانند به صورت آنلاین، مجازی (منظور از آموزش مجازی فروش فیلم دوره تولید محتوا است) و یا حضوری برگزار شود.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

شما می توانید از طریق لینک زیر هزینه کلاس عمومی دوره تولید محتوا را استعلام نمایید.

ثبت نام در کلاس عمومی تولید محتوا

کلاس عمومی دوره تولید محتوا

کلاس خصوصی دوره تولید محتوا

کلاس های خصوصی دوره تولید محتوا هم برای آن دسته از افرادی است که علاقه مند هستند که به صورت فردی و خصوصی با استاد مربوطه کلاس خود را برگزار کنند.

جهت انجام ثبت نام و همچنین استعلام قیمت کلاس خصوصی دوره تولید محتوا از طریق لینک زیر با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

ثبت نام در کلاس خصوصی تولید محتوا

کلاس خصوصی دوره تولید محتوا

کلاس مجازی دوره تولید محتوا

کلاسهای مجازی دوره تولید محتوا و همانطور که گفته شد برای آن دسته از افرادی است که امکان مراجعه حضوری در آموزشگاه را ندارند و علاقه‌مند هستند که به صورت آنلاین کلاس خود را برگزار کنند.

در کلاس های مجازی و آنلاین دوره تولید محتوا امکان پرسش و پاسخ با استاد مربوطه وجود دارد و همچنین در این دوره هم مانند کلاسهای حضوری فیلم کلاس به طور کامل ضبط می‌شود و در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود.

جهت شرکت در کلاس های آنلاین دوره تولید محتوا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت‌نام نمایید.

ثبت نام در کلاس مجازی تولید محتوا

کلاس مجازی دوره تولید محتوا

دوره تولید محتوا فنی حرفه ای

برگزاری دوره تولید محتوا در شرکت Atgo توجه به استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود، ضمن اینکه در انتهای این دوره به شما مدرک فنی و حرفه ای قابل ارائه به سازمان های دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.

همچنین مدرک فنی حرفه ای ارائه شده در انتهای این دوره قابل ترجمه است که شما در صورت مهاجرت نیز می توانید از مزایای آن استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

دوره تولید محتوا فنی حرفه ای

دوره تولید محتوا با مدرک فنی حرفه ای

همانطور که در بخش قبلی گفته شد یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوره تولید محتوا این است که در انتهای دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه می شود.

البته دریافت مرد درک منوط به این است که در انتهای دوره توسط استاد مربوطه یک پروژه به شما ارائه می شود که شما باید بتوانید پروژه خود را به صورت کامل انجام دهید تا بتوانید این مدرک را اخذ نمایید.

دوره تولید محتوا با مدرک فنی حرفه ای

دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوای اینستاگرام مخصوص آن دسته از افرادی است که قصد دارند به صورت اختصاصی بر روی یک پیج اینستاگرام کار تولید محتوا و بازاریابی را انجام دهند.

در این دوره به صورت کامل و حرفه‌ای به شما آموزش داده میشود که چگونه پیج اینستاگرام خود را توسعه دهید و روز به روز آن را قدرتمند تر کنید.

تمامی مباحث بازاریابی مرتبط با اینستاگرام در این دوره به شما ارائه می شود.

در صورتی که قصد دارید به صورت اختصاصی فقط تولید محتوا اینستاگرام را یاد بگیرید در زمان برقراری ارتباط با همکاران ما تاکید کنید که قصد دارید وقت دوره تولید محتوا برای اپلیکیشن اینستاگرام را ثبت نام کنید.

در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

دوره تولید محتوا اینستاگرام

دوره تولید محتوا یوتیوب

یکی از مباحث بسیار جذاب و پرطرفدار در دوره تولید محتوا، تولید محتوا برای یوتیوب است، که امروزه بسیار از افراد به فکر پیدا کردن راه های مختلف درآمد زایی در یوتیوب هستند.

البته تولید محتوای حرفه ای در یوتیوب نیاز به تلاش مضاعف و کیفیت بسیار بالایی دارد، چرا که در ایوتیوب شما در یک رقابت جهانی قرار گرفته اید.

دوره تولید محتوا یوتیوب

مخاطبین دوره تولید محتوا چه کسانی هستند ؟

تمامی افرادی که به عنوان مدیر یک وب سایت یا مدیر سایر شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند می توانند در دوره تولید محتوا شرکت کنند.

تمامی افرادی که برای کسب و کار و بیزینیس خود یک وب سایت خدماتی یا فروشگاهی را راه اندازی کرده اند، و یا افرادی که در شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، فیس بوک، لینکدین، و غیره فعالیت می کنند و برای محصولات و خدمات خود تبلیغ می کنند می توانند از مخاطبین دوره تولید محتوا باشند.

و یا افرادی که به دنبال یادگیری تکنیک های مناسب برای ارائه محتوای سبز در وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی هستند نیز می توانند از مخاطبین دوره کاربردی تولید محتوا باشند.

همچنین دوره تولید محتوا می تواند برای دانشجویانی که می خواهند پایان نامه و پروژه های پایان ترم خود را تحویل دهند، می تواند کاربردی باشد.

برای مطالعه » تولید محتوای متنی

مخاطبین دوره تولید محتوا چه کسانی هستند ؟

هدف از دوره تولید محتوا چیست

یکی از وظایف بسار مهم شما به عنوان ادمین یک وبسایت و یا ادمین یک شبکه اجتماعی ارائه محتوای با کیفیت و کاربر پسند به کاربران شبکه های اجتماعی است.

برای رسیدن به این هدف شما باید با داشتم یک استراتژی محتوا و داشتن یک نقشه راه مناسب نیازهای مخاطبین خود را شناسایی نمایید، و متناسب با نیازهای مخاطب هدف، محتوای وب سایت، و یا شبکه های اجتماعی را تدوین نمایید.

توجه »

منظور از محتوای کاربر پسند محتوایی است که بتواند به درستی به نیاز های کاربر پاسخ دهد، به عنوان مثال شما اگر برای یک سایت فروشگاهی تولید محتوا انجام می دهید باید بتوانید اطلاعات کامل و جامعی را در مورد محصول مورد نظر اعم از قیمت، کیفیت محصول، مشخصات و ویژگی های محصول، اطلاعات جانبی مانند گارانتی، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش، نحوه ارسال محصول، آموزش نحوه خرید محصول به کاربر، را با یک بیان صادقانه و به دور از اغراق و بزرگنمایی و احترام به شعور مخاطب انجام دهید.

برای رسیدن به این هدف مطالعه منابع معتبر تولید محتوا کمک بسیار زیادی را می تواند به شما انجام دهد.

این موضوع مهم ترین ماموریتی است که شما در زمان تولید محتوا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، و درواقع هدف از دوره تولید محتوا افزایش قدرت نویسندگی و فن بیان برای ارتباط صحیح با کاربران فضای مجازی است.

برای مطالعه » تولید محتوای تصویری

هدف از دوره تولید محتوا چیست

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت داشتن سئوال و نیاز به راهنمایی می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سئوالات شما پاسخ دهند.

البته می توانید از راه های ارتباطی موجود در وبسایت (اعم از شماره های درج شده و لینک واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره) هم جهت برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت Atgo و اساتید دوره تولید محتوا استفاده نمایید.

سئوالات متداول کاربران در مورد دوره تولید محتوا :

هزینه دوره تولید محتوا چقدر است ؟

هزینه دوره تولید محتوا پس از انجام تعیین سطح شما در نظر گرفته می شود، تعیین سطح و تعداد ساعت های مورد نیاز شما برای گذراندن دوره تولید محتوا در قالب یک جلسه مشاوره با اساتید دوره تولید محتوا انجام می شود.

کلاس های دوره تولید محتوا به چه شکل برگزار می شود ؟

کلاس های دوره تولد محتوا به صورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی، برگزار می شود، و بسته به شرایط هنرجویان، شما هم می توانید به صورت حضوری، و هم به صورت آنلاین و مجازی در این کلاس ها شرکت کنید.

پس از گذراندن دوره تولید محتوا مدرک ارائه می شود ؟

بله، یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوره تولید محتوا این است که در انتهای دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه می شود.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.