تولید محتوای تصویری

تولید محتوای تصویری

یکی از روش های بسیار جذاب و موثر برای ارائه محتوا به کاربران حوزه های مختلف تولید محتوای تصویری می باشد.

مخصوصا در کشور ما که متاسفانه میزان مطالعه بسیار پایین است، یکی از روش هایی که باعث جذب مخاطب و درک بهتر محتوا توسط مخاطب می شود استفاده از روشهای تولید محتوای تصویری است.

در واقع تولید محتوای تصویری به شما کمک می کند که بتوانید با استفاده از تصویر، گیف، بنر و یا ویدئو محتوای خود را به مخاطبینتان ارائه دهید.

محتوای تصویری

سفارش تولید محتوای تصویری

در صورتی که تمایل دارید که سفارش تولید محتوای تصویری برای وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی اعم از اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، یوتیوب، آپارات و غیره را به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر واگذار نمایید، از طریق لینک زیر می‌توانید سفارش خود را از طریق ارتباط با بخش مدیریت شرکت ATGO ثبت نمایید.

سفارش محتوای تصویری

قیمت تولید محتوای تصویری

برای استعلام قیمت تولید محتوای تصویری شما می توانید یا از طریق لینک زیر با بخش مدیریت شرکت ATGO ارتباط برقرار نمایید و یا اینکه با مراجعه به صفحه شرکت تولید محتوا در وبسایت ATGO پکیج های مختلف برای انواع روشهای تولید محتوا از جمله تولید محتوای تصویری را در این صفحه مشاهده نمایید.

شما می توانید جهت استعلام قیمت تولید محتوای تصویری و همچنین جزییات مربوط به تولید محتوای تصویری فایل PDF محتوای تصویری را از بخش زیر دانلود نمایید.

دانلود پکیج تولید محتوای تصویری

نمونه کارهای تولید محتوای تصویری

در بخش زیر شما می توانید نمونه کارهای تولید محتوای تصویری که توسط همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO انجام شده است را مشاهده نمایید.

نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کار تولید محتوای تصویری
نمونه کارهای شرکت تولید محتوا در حوزه اینستاگرام
نمونه کارهای شرکت تولید محتوا در حوزه اینستاگرام
نمونه کارهای شرکت تولید محتوا در حوزه اینستاگرام

خدمات تولید محتوای تصویری

خدمات تولید محتوای تصویری می‌تواند شامل استفاده از تصاویر، گیف ها، انیمیشن ها و بنر های تبلیغاتی، ویدیوها و استفاده از تمامی ابزارهای است که بتواند یک محتوای یونیک و استاندارد را در قالب رسانه به مخاطبین منتقل نماید.

تولید محتوای تصویری می تواند در قالب یک وب سایت پویا انجام شود، ایا اینکه در بستر شبکه های اجتماعی شما می توانید با استفاده از خدمات تولید محتوای تصویری محصولات و خدمات خود را به کاربران مورد نظر انتقال دهید.

و همچنین می‌توان با استفاده از نرم‌افزار های مانند پاورپوینت، کمتازیا، پریمیر، و غیره شما محتوای تصویری خود را در یک جلسه کاری و یا در یک سمینار آموزشی به مخاطبین خود ارائه دهید.

برای دریافت خدمات تولید محتوای تصویری شما میتوانید این خدمات را از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر دریافت نمایید و یا این که در این زمینه با دریافت آموزش های لازم، توانید خودتان محتوای تصویری یونیک و استاندارد تولید کنید.

در صورتی که علاقه مند هستید که در این زمینه آموزش ببینید و خودتان بتوانید محتوای تصویری با بهترین کیفیت ممکن تولید کنید برای این منظور به صفحه آموزش تولید محتوا مراجعه کنید و در این صفحه میتوانید در کلاسهای آموزش شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO ثبت نام نمایید.

خدمات تولید محتوای تصویری

انواع تولید محتوای تصویری

تولید محتوای تصویری دارای انواع مختلفی است که در این بخش قصد داریم با جزئیات آن آشنا شویم.

استفاده از تصاویر :

تولید محتوای تصویری می‌تواند در قالب تصویر و عکس به مخاطب ارائه شود.

یکی از بارزترین مثال هایی که میتوان در مورد استفاده موفقیت آمیز از محتوای تصویری ذکر کرد، موفقیت اپلیکیشن اینستاگرام است، که این اپلیکیشن توانسته است با ایجاد بستری به بهترین شکل ممکن از از تصاویر استفاده کند و امروزه در کل جهان یکی از اپلیکیشن های کاربردی است که همه کاربران از قابلیت های آن استفاده می کنند.

استفاده از محتوای تصویری در وب سایت ها نیز جایگاه ویژه‌ای دارد، بخصوص سایت هایی که قصد دارند صفحات خود را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه‌سازی نمایند، استفاده از محتوای تصویری تکنیکی است که می‌تواند باعث جذب کاربر در صفحه مورد نظر و در نتیجه کمک به بهینه سازی صفحه برای موتورهای جستجو نماید.

در ضمن اگر در زمان استفاده از تصاویر برای تولید محتوای تصویری بتوانید یک استراتژی محتوا هم برای این موضوع تدوین نمایید، کاربران بهتر می توانند به محتوای تصویری که شما به آن ها ارائه می دهید اعتماد نمایند.

توجه » مشاهده خدمات تولید محتوای اینستاگرام

استفاده از ویدئو :

یکی دیگر از فاکتور هایی که می‌تواند باعث موفقیت ارائه محتوای تصویری شود استفاده از ویدئو است، این استراتژی مخصوصا در وب سایت هایی که با هدف سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخته می شوند بسیار می تواند موثر باشد.

برای این که بتوانید با کیفیت ترین ویدئو ها را برای تولید محتوای تصویری تدوین نمایید پیشنهاد می کنیم که ویدئوهای خارجی موجود در وب سایت یوتیوب را دانلود و به دفعات زیاد مشاهده نمایید، تا با نحوه استاندارد تولید محتوای ویدئویی آشنا شوید، ضمنا مقاله آموزشی چگونه از یوتیوب دانلود کنیم در این زمینه می تواند به شما کمک نماید.

در صورتی که یک ویدئو به صورت کاملا حرفه‌ای تدوین شود و در جای مناسب در یک صفحه وب سایت قرار بگیرد این امر موجب بالا رفتن میزان ماندگاری کاربران در صفحه می شود.

برای تدوین ویدئو های خود شما می توانید از نرم افزارهایی مانند پریمیر، کمتازیا و غیره استفاده نمایید.

ضمن اینکه استفاده از ویدیو ها در سایر شبکه های اجتماعی هم می تواند با بهره گیری از موسیقی و یا حتی با استفاده از کلمات و تصاویر در قالب ویدئو تاثیر بسزایی را بر روی کاربران بگذارد.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی

استفاده از گیف و انیمیشن :

یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده در تولید محتوای تصویری استفاده از گیف و انیمیشن و یا اصطلاحا استفاده از تصاویر متحرک است.

و در صورتی که شما بتوانید از تصاویر متحرک در جای مناسب به شکل حرفه‌ای استفاده نمایید، قطعا این امر موجب جلب توجه کاربران شما خواهد شد.

به عنوان مثال در صورتی که در یک صفحه وب بخواهید از تصاویر متحرک استفاده کنید شما می توانید به جای بارگذاری گیف و انیمیشن در یک صفحه وب با استفاده از CSS و یا زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هم قابلیت را در وبسایت های خود پیاده سازی نمایید.

برای مطالعه » راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت

استفاده از بنرهای تبلیغاتی :

یکی دیگر از انواع تولید محتوای تصویری می تواند استفاده از بنرهای تبلیغاتی باشد، بنرهای تبلیغاتی در صورتیکه با نرم‌افزار های حرفه ای مانند نرم افزار فتوشاپ به خوبی طراحی شوند می توانند به عنوان یک عنصر تبلیغاتی کارآمد محصولات و خدمات شما را به خوبی به کاربران معرفی کنند.

البته شما باید در زمان استفاده از بنر برای تولید محتوای تصویری به نکات مهمی مانند سایز بنر، انتخاب رنگ مناسب برای بنر با توجه به موضوع مورد نظر شما، کیفیت چاپ بنر با توجه به مکانی که قرار است از بنر تبلیغاتی استفاده شود و غیر نکاتی هستند که برای تولید یک بنر تبلیغاتی باید به آن توجه کرد.

برای مطالعه » تولید محتوا چیست

اینفوگرافیک :

یکی دیگر از انواع تولید محتوای تصویری استفاده از اینفوگرافیک در وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی می باشد.

در برخی از مواقع که شما قصد دارید یک محصول و یا یک خدمت را به مخاطب خود معرفی کنید، در صورتی که آن محصول یا خدمت مورد نظر شما نیازمند ارائه توضیحات زیادی است و شاید درج توضیحات خیلی زیاد نتواند در آن زمان خیلی موثر باشد و نظر مخاطب شما را جلب کند، شما می‌توانید با استفاده از تکنیک اینفوگرافیک بدون توضیحات اضافی در قالب یک تصویر کاربردی و روانشناسی شده محصول، خدمت و یا ایا خود را به خوبی به مخاطبین خود انتقال دهید.

البته برای استفاده از اینفوگرافیک شما باید زمان کافی را جهت فکر کردن برروی آن قرار دهید، چرا که در اینفوگرافیک قرار است یک تصویر مفهومی جای صد ها و یا هزاران کلمه محتوا را بگیرد.

برای مطالعه » کارشناس تولید محتوا کیست

استفاده از اسلایدها :

استفاده از اسلاید ها هم می تواند به عنوان یکی از ابزارهای تولید محتوای تصویری به ویژه در وبسایت ها مورد استفاده قرار گیرد.

اسلاید به مجموعه ای از چند تصویر متحرک گفته میشود که حاوی یک پیام تبلیغاتی می تواند باشد و یا اینکه قصد دارد کاربر یک وبسایت را با استفاده از تکنیک لینک دهی داخلی و یا لینک دهی خارجی به یک صفحه هدف منتقل نماید.

تجربه نشان داده است که استفاده از اسلاید ها در وب سایت های مختلف برای کاربران بسیار جذاب است و یکی از عومل تاثیر گذار در بحث UX و UI صفحه محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه » شما می توانید با شرکت در کلاس های دوره تولید محتوا به صورت حرفه ای از صفر تا صد نحوه محتوا نویسی را در زمینه های مختلف اعم از تصویری، متنی، و غیره یاد بگیرد و همچنین در انتهای دوره هم مدرک معتبر بین المللی در زمینه تولید محتوا دریافت کنید.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

استفاده از رینگ لایت ها:

یکی دیگر از خدمات محتوای تصویری استفاده از انواع رینگ لایت ها می باشد، که شما می توانید مقاله آموزشی بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا را مطالعه نمایید.

انواع تولید محتوای تصویری

سخن پایانی :

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، برای ثبت سفارش تولید محتوای تصویری راه های ارتباطی درج شده در وب سایت ATGO در اختیار شماست تا بتوانید با همکاران ما ارتباط بگیرید.

در صورتی که تمایل دارید سایر خدمات این مجموعه را در حوزه های مختلف مشاهده نمایید می توانید به صفحه شرکت دیجیتال مارکتینگ مراجعه نمایید.

سئوالات متداول در مورد تولید محتوای تصویری ؟

سفارش تولید محتوای تصویری ؟

برای سفارش انواع تولید محتوای تصویری شما می توانید با شماره های 02166931857، 09120145021 تماس حاصل فرمایید، تا همکاران ما اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

انواع تولید محتوای تصویری شامل چیست ؟

انواع محتوای تصویری می تواند شامل تصویر، ویدئو، اسلاید، گیف و انیمیشن، بنرهای تبلیغاتی، اینفوگرافیک و غیره باشد.

تولید محتوای تصویری چیست ؟

تولید محتوای تصویری به معنای استفاده از عناصر چند رسانه ای یا Multimedia برای انتقال پیام یک مطلب از از طریق رسانه یا Media است، که امروزه در بحث فروش های اینترنتی استفاده از محتوای تصویری جایگاه ویژه ای دارد.

چگونه می توانیم تولید محتوای تصویری یاد بگیریم ؟

برای این که شما بتوانید تولید محتوای تصویری یاد بگیرید، بهتر است که ابتدا کار کردن با برخی از نرم افزار های گرافیکی که در این حوزه کاربرد دارن درا به خوبی بلد باشید.
نرم افزار های نظیر فتوشاپ، کمتازیا، پریمیر، کورل دراو، افتر افکت، و غیره که هر کدام درحوزه ویرایش عکس و فیلم کاربرد دارند.
بعد از آن شما باید با مباحث فروش و بازاریابی و از همه مهمتر شناخت مخاطب بازار هدف خود آشنا شوید.
البته مطالعه بهترین منابع برای تولید محتوا نیز می تواند به شما کمک کند که سطح دانش خود را در این حوزه ارتقا دهید.
توجه » برای یادگیری تولید محتوای تصویری به کمک نرم افزار قدرتمند پریمیر می توانید برروی لینک زیر کلیک کنید، البته به یاد داشته باشید که این آموزش در وب سایت یوتیوب قرار دارد، و شما باید برای مشاهده آموزش از فیلتر شکن استفاده نمایید.
www.youtube.com

تولید محتوای تصویری اثر گذار تر است، یا متنی ؟

در پاسخ به این سئوال باید گفت که برای یررسی دقیق تر این موضوع ما باید از یکسری ابزار های حرفه ای استفاده نماییم که به ما کمک کنند.
بنده خودم در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید محتوا به صورت حرفه ای فعالیت می کنم، و در بحث سئو و بهینه سازی صفحات با کمک ابزاری به نام Google Analytics که رفتار کاربران در وب سایت را نشان می دهد، مشاهده کرده ام که صفحاتی که درآن ها ارائه محتوا به صورت تصویری و ویدئویی ارائه شده است، بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.
به عنوان مثال ما در وب سایت ATGO صفحه ای داریم به نام آموزش طراحی سایت که در این صفحه آموزش های ویدئویی و تصویری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.
و در Google Analytics مشاهده شده است که Average Session Duration یا میانگین مدت زمان ماندگاری کاربران در این صفحه بسیار بیشتر از صفحات دیگر است.
همچنین این صفحه در وب سایت ATGO بیشترین میزان ورودی را دارد.
البته این مورد تجربه شخصی بند بوده است، و مطمئنا شما اگر از سایر همکاران ما که در این حوزه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند تحقیق کنید قطعا این موضوع را تایید خواهند کرد.

تولید محتوای تصویری در چه حوزه هایی انجام می شود ؟

محتوای تصویری برای وب سایت، اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین، آپارات، یوتیوب، و سایر شبکه های اجتماعی متناسب با جدیدترین آپدیت های موتور های جستجو به ویژه الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل (برای محتوای وب سایت) تولید می شود.
همچنین با ارائه محتوای سبز یا Evergreen content نیز شما می توانید به جذب ترافیک بیشتر وب سایت و یا شبکه های اجتماعی کمک نمایید.

چگونه می توان از طریق تولید محتوای تصویری کسب درآمد کرد؟

برای بدست آوردن پول به واسطه تولید محتوای تصویری ابتدا شما باید تکنیک های تولید محتوای تصویری و کار کردن با نرم افزار های ویرایش عکس، ویرایش فیلم، و نرم افزار های انیمیشن سازی را به خوبی بلد باشید.
سپس می توانید به عنوان یک نیروی تولید محتوا در شرکت ها و سازمان های مختلف استخدام شوید، و کسب درآمد کنید، که در این زمینه وب سایت jobinja.ir می توانید به شما کمک کند، شما می توانید در این سایت ثبت نام کنید و رزومه خود را ثبت نمایید، تا شرکت هایی که نیروی تولید محتوای تصویری نیاز دارند با شما تماس بگیرند.
البته یکی از مزیت های یادگیری تولید محتوای تصویری و ویدئویی به صورت حرفه ای این است که شما می توانید به صورت فریلنسری و بدون این که نیاز باشد در شرکت یا سازمان خاصی استخدام شوید برای خود کسب درآمد داشته باشید.

مقالات

مشاهده همه
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.