آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا برای وبسایت، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را در این بخش ارائه می‌دهیم.

آموزش تولید محتوا به شما کمک می کند تا شما بتوانید خدمات و محصولاتی که قصد دارید در بستر وب به کاربران اینترنتی معرفی نمایید را به بهترین شکل ممکن به کاربران وب معرفی کنید.

تولید محتوا هر چقدر استاندارد تولید شود کمک می کند تا شما بتوانید بازاریابی و فروش بهتری در حوزه آنلاین شاپ داشته باشید.

در صورتی که به مشاوره بیشتری برای آموزش های تولید محتوا نیاز دارید می توانید به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه کنید که در این صفحه راه های ارتباطی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید با کارشناسان تولید محتوا در ارتباط باشید.

همچنین می توانید با شرکت در دوره تولید محتوا و شرکت در کلاس های حضوری این دوره کاربردی، صفر تا صد تولد محتوا را یاد بگیرید.

پکیج آموزش تولید محتوا

در این بخش ما یک پکیج آموزش تولید محتوا را برای شما مهیا کردیم که به شما کمک می کند تا اصول تبدیل شدن به یک محتوا نویس حرفه‌ای را یاد بگیرید.

زمانی که شما قصد انجام تولید محتوا را دارید باید بدانید که محتوای شما باید بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشد از نکته مهم اینجاست که شما باید علاوه بر داشتن دانش تولید محتوا آموزش سئو را نیز فرا بگیرید، تا بتوانید محتوای خود را به صورت صحیح شده و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو نگارش کنید.

باید یک شناخت دقیقی را هم نسبت به الگوریتم های گوگل داشته باشید که در این زمینه می توانید با مراجعه به صفحه شرکت سئو سایت و راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در این صفحه با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

پکیج آموزش تولید محتوا

فیلم آموزش تولید محتوا

فیلم های آموزش تولید محتوا از صفر تا صد تولید محتوا را به شما آموزش می دهد که شما می توانید در این بخش به صورت رایگان فیلم های آموزش تولید محتوا را مشاهده نمایید، امیدواریم که این فیلم‌های آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد.

ضمن اینکه پس از مشاهده فیلم آموزش تولید محتوا در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا در صورت داشتن هر سالی میتوانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سوالات خود را مطرح نمایید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

و راه های ارتباطی موجود در سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo هم در اختیار شما تا از این طریق بتوانید با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

کتاب آموزش تولید محتوا

علاوه بر فیلم های آموزشی کتاب آموزش تولید محتوا نیز نگارش شده است و در این قسمت لینک دانلود آن در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید آن را دانلود کنید.

البته شای فیلم های آموزشی قطعا می‌تواند تاثیر گذار تر باشد و ما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش دانش خود در زمینه تولید محتوا حتماً فیلم‌های آموزشی ببینید.

ولی خوب برخی از افراد هستند که مطالعه کتاب را ترجیح می‌دهند و یادگیری آنها به گونه‌ای است که با مطالعه جزوه و کتاب بهتر می‌توانند مطلبی را یاد بگیرند.

کتاب آموزش تولید محتوا به زودی توسط همکاران ما تهیه و تدوین می شود و لینک دانلود آن در این قسمت در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید آن را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

کتاب آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا در فضای مجازی

آموزش تولید محتوا در فضای مجازی می تواند به بخش های مختلفی تقسیم می شود، در درجه اول تولید محتوا برای وب سایت می باشد که شما باید برای سایت های مختلف که هرکدام خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند تولید محتوا انجام دهید، طبیعتا هر کدام از سایت های شرکتی، خدماتی، فروشگاهی و غیره تولید محتوای مختص خود را دارند که شما باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشید.

بخش بعدی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد به عنوان مثال محتوا در پیج های مختلف اینستاگرام، و یا تولید محتوا در دیگر شبکه‌های اجتماعی که شما باید ابتدا مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید و محتوای مورد نظر را با توجه به ذائقه و شخصیت مخاطبین هدف تولید کنید.

ضمنا توجه داشته باشید که برای تولید محتوای حرفه ای و هدفمند در انواع صفحات وب، و پلتفرم های اجتماعی باید یک استراتژی محتوا برای خود در نظر بگیرید، این استراتژی مانند یک نقشه راه است که به شما کمک می کند در زمینه تولید محتوا سریع تر و با درصد احتمال بیشتر موفق شوید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش تولید محتوا در فضای مجازی

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام دنیای نسبتا متفاوتی نسبت به تولید محتوا در وبسایت دارد و به طور کلی زبان اینستاگرام با زبان وبسایت تفاوت‌هایی دارد که شما حتما باید به آن توجه کنید.

زمانی که شما می خواهید برای پیج های مختلف اینستاگرام تولید محتوا کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام تمرکز خود را بر روی این موضوع بگذارید که مخاطبین پیج شما بتوانند به شما اعتماد کنند و دائماً بتوانید پستها و محتوایی که شما در پیج موردنظر منتشر میکنید را دنبال کند.

سخت ترین کار ممکن برای تولید محتوا در اینستاگرام همین بحث جلب اعتماد کاربران است، اگر موفق به انجام این کار شوید یک گام بزرگ را برای داشتن یک پیج پرطرفدار برداشته اید.

ضمن این که به کمک اینستاگرام و ارائه محتوا های ویدئویی و تصویری پر مخاطب که این نوع محتوا ها را اصطلاحا محتوای همیشه سبز می گویند شما می توانید ترافیک بیشتری را برای پیج اینستاگرامی خود بدست آورید.

برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان تولید محتوا در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تا مشاوره بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

برای مطالعه » مشاوره سئو رایگان

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا با پاورپوینت

تولید محتوا با پاورپوینت هم مختص دانش‌آموزان و دانشجویان ای است که دست ارائه مطالب خود را و اساتید مربوطه دارند و یا کسانی که در حوزه کسب و کار خود می‌خواهند یک مطلب را با کمک نرم افزار پاورپوینت به مخاطبین خود ارائه دهند.

نرم افزار پاورپوینت دارای امکانات زیادی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند به عنوان مثال شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار اسلاید های مختلفی را ایجاد نمایید و در هر کدام از این اصلاح تا از قابلیت های نرم افزار پاورپوینت استفاده کنید تا بتوانید نظر مخاطب این هدف خود را جلب نمایید.

به عنوان مثال یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که شما میتوانید در هر کدام از اسلایدهای مورد نظر از انیمیشن ها استفاده کنید.

در بخش زیر ما یک ویدیوی آموزشی برای تولید محتوا با پاورپوینت برای شما فراهم کرده ایم که شما نحوه و اصول تولید محتوا با نرم افزار پاورپوینت را در این ویدیو می توانید فرا بگیرید.

ویدیویی مربوط به زودی در این بخش قرار داده می شود.

برای مطالعه » تولید محتوای تصویری

آموزش تولید محتوا با پاورپوینت

آموزش تولید محتوا در آموزش و پرورش

آموزش اصول تولید محتوا در آموزش و پرورش دارای حساسیت بسیار بالایی است چرا که مخاطبین شما آینده سازان کشور می باشند، و شما باید اصول تولید محتوا را به صورت حرفه ای یاد بگیرید تا بتوانید در مراکز حساس ایم مانند آموزش و پرورش کار تولید محتوا را انجام دهید.

در صورتی که قصد انجام تولید محتوا برای مراکزی مانند آموزش و پرورش داری پیشنهاد می کنیم که حتما در این زمینه با کارشناسان تولید محتوا ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را از آنها دریافت کنید.

برای مطالعه » تولید محتوای متنی

آموزش تولید محتوا در آموزش و پرورش

آموزش تولید محتوا در یوتیوب

یکی از بستر های جذاب برای تولید محتوا تولید محتوا در یوتیوب است، که شما باید برای این منظور با اصول تولید محتوای ویدئویی آشنا شوید و بتوانید ویدئو های تبلیغاتی و آموزشی با کیفیت تولید کنید.

اگر که هدف شما از آموزش تولید محتوا در یوتیوب بحث آموزش است، کار بسیار دشوار و سختی را پیش رو دارید.

مثلا فرض کنید که می خواهید برای موضوع آموزش برنامه پایتون در یوتیوب تولید محتوا کنید، در این جا رقبای شما بهترین برنامه نویسان پایتون در دنیا هستند که ویدئو های خود را در یوتیوب منتشر می کنند.

هر موضوع دیگری هم که قصد داشته باشید در یوتیوب روی آن کار کنید و برای آن محتوای ویدئویی تولید کنید، باید بدانید که شما پا در یک عرصه رقابت جهانی و بین المللی گذاشته اید.

و باید محتوای ویدئویی خود را با بالاترین کیفیت ممکن تولید کنید، البته درست است که میدان رقابت یوتیوب بسیار سخت و دشوار است، اما در صورت موفقیت در این عرصه یوتیوب شما را به یک درآمد ایده آل می رساند.

میانگین تعرفه درآمد از یوتیوب بین 0.01 تا 0.03 دلار برای نمایش تبلیغات است.

یک یوتیوبر می‌تواند در حدود 18 دلار در هر 1000 نمایش آگهی به دست آورد که از 3 تا 5 دلار در هر 1000 نمایش ویدئو به دست می‌آید.

برای مطالعه » افزایش فالوور اینستاگرام

همچنین می‌توان تخمین زد برای استعدادهای برتر، یک یوتیوبر می‌تواند برای هر 1000 نمایش ویدئو حدود 5 دلار درآمد داشته باشد.

به هر حال پولی که youtube به شما پرداخت می کند بستگی به عوامل زیر دارد :

  • تعداد بازدید های ویدئو
  • کیفیت تبلیغات
  • تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند
  • مسدودکننده ها
  • طول ویدئو

برای مطالعه » تولید محتوای اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در یوتیوب

آموزش تولید محتوا با موبایل

در صورتی که شما با تایپ کردن مشکل دارید و تکنیک های تایپ ده انگشتی را بلد نیستید، می توانید با استفاده از قابلیت Geaboard محتوای مورد نیاز خود را تولید نمایید.

البته سعی کنید که تایپ ده انگشتی را حتما یاد بگیرید و تایپ ده انگشتی اصلا کار سختی نیست، اما تا زمانی که به صورت حرفه ای تایپ کردن را ید نگرفته اید بهتر است که از قابلیت Geaboard موبایل خود استفاده نمایید، ضمنا می توانید با مطالعه مقاله آموزشی معتبر ترین منابع برای تولید محتوا با وب سایت های آموزشی معتبری که در این حوزه می توانند به شما کمک کنند آشنا شوید.

البته در حین استفاده از این قابلیت حواستان به نگارش متن و غلط های املایی که ممکن است اتفاق بیافتد باشد.

برای مطالعه » کپشن نویسی در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا با موبایل

برای مطالعه :

در صورتی که شما علاقه مند به تولید محتوا در فضای مجازی هستید می توانید با خرید سایت سایت و داشتن یک وب سایت پویا و قدرتمند در وب سایت مورد نظر خود تولید محتوای سئو شده انجام دهید.

و اگر می خواهید در جریان هزینه ی راه اندازی و ایجاد یک وب سایت پویا قرار بگیرید پیشنهاد می کنیم که به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه کنید که در این صفحه اطلاعات لازم برای هزینه راه اندازی یک وب سایت و خرید سایت در اختیار شما قرار داده شده است.

و پس از ایجاد یک وب سایت خیلی خوب شما می توانید با آموزش های تولید محتوا و آموزش دیجیتال مارکتینگ محتوای خوب و کاربر پسند را در وب سایت خود درج کنید.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

سئوالات متداول در مورد آموزش تولید محتوا :

آموزش تولید محتوا شامل چیست ؟

آموزش تولید محتوا شامل تولید محتوای وب سایت، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، یوتیوب، به منظور معرفی بهتر خدمات و محصولات یک مجموعه به کاربران فضای مجازی

آموزش تولید محتوا مناسب چه کسانی است ؟

تمامی افرادی که به عنوان مدیر یک وب سایت یا مدیر سایر شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند می توانند از آموزش های تولید محتوا استفاده کنند.

هدف از آموزش تولید محتوا چیست ؟

هدف از آموزش تولید محتوا ارائه مطالب با کیفیت و کاربر پسند به کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به منظور معرفی هر چه بهتر خدمات و معرفی محصولات یک شرکت، فروشگاه، سازمان و یا یک کارخانه تولیدی به مخاطبان خاص آن مجموعه می باشد.
تا در نهایت تولید محتوای یونیک و مخاطب پسند بتواند به پروسه سئو و بهینه سازی یک وب سایت کمک نماید.

مقالات

مشاهده همه

آموزش

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.