تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی همانند انتشار یک پست برای یک وبلاگ یا پیج اینستاگرام، و یا نوشتن یک مقاله در رابطه با هر موضوعی می تواند باشد.

اما مسئله‌ای که در زمان تولید محتوای متنی بسیار حائز اهمیت است این است که محتوای متنی شما قرار است در چه بستری منتشر شود.

به عنوان مثال شما تولید محتوای متنی را قرار است که برای یک وب سایت انجام دهید و یا این که محتوای متنی قرار است در شبکه های اجتماعی مختلفی مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

و یا اینکه این محتوای متنی قرار است در قالب یک سمینار آموزشی و یک ویدیو کنفرانس به مخاطبین مربوطه ارائه شود.

برای هر یک از موارد ذکر شده باید محتوای متنی با ساختار متناسب با هر حوزه منتشر شود که در ادامه این مطلب تولید محتوای متنی را ما از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار می دهیم.

محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی

در صورتی که شما قصد سفارش تولید محتوای متنی را دارید می توانید از طریق لینک های درج شده در بخش زیر، که هر کدام مربوط به حوزه وب سایت و یا شبکه های اجتماعی است، می‌توانید از طریق لینک های درج شده در بخش زیر محتوای مورد نظر خود را برای حوزه مربوطه سفارش دهید.

هزینه تولید محتوای متنی

در بخش زیر یک فایل pdf قرار داده شده است که تمامی هزینه های مربوط به انجام تولید محتوای متنی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo در آن قرار داده شده است.

فایل pdf زیر را دانلود نمایید و اطلاعات مندرج شده در آن را مطالعه کنید بازم اگر سوالی داشتید می توانید از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت Atgo سوالات خود را بپرسید و یا اینکه در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی وب سایت در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهد.

دانلود پکیج محتوای متنی

نمونه تولید محتوای متنی

در بخش زیر هم نمونه کارهای تولید محتوای متنی توسط شرکت Atgo قرار داده شده است.

نمونه محتوا هایی که در بخش زیر مشاهده می کنید برای وب سایت های آموزشی، فروشگاهی، زیبایی، و غیره انجام شده است.

و محتوا های سئو شده و ساختار مندی که توسط همکاران ما در این وب سایت ها قرار داده شده است را شما می توانید مشاهده نمایید.

ضمن اینکه متخصصین شرکت Atgo با تسلط کامل بر مفاهیم سئو و بهینه سازی محتوای متنی خود را با ساختار کامل سئو شده ارائه می دهند.

در صورت تمایل شما می‌توانید با مراجعه به صفحه شرکت سئو با خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت نیز آشنا شوید.

نمونه کار تولید محتوای متنی
نمونه کار تولید محتوای متنی
نمونه کار تولید محتوای متنی
نمونه کار تولید محتوای متنی
نمونه کار تولید محتوای متنی
نمونه کار تولید محتوای متنی

انواع تولید محتوای متنی

با توجه به حوزه ای که شما در آن قصد انجام تولید محتوای متنی را دارید، انواع محتوای متنی را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد :

  • محتوای متنی برای وب سایت
  • محتوای متنی برای شبکه های اجتماعی
  • محتوای متنی برای مقالات تحلیلی و پژوهشی
  • ترجمه
  • رپورتاژ
  • ایمیل و خبرنامه
  • ارائه محتوای همیشه سبز برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی

برای مطالعه » رپورتاژ نویسی چیست

انواع تولید محتوای متنی

نرم افزار تولید محتوای متنی

نرم افزار های رایجی که برای تولید محتوای متنی از آنها استفاده می شود عبارتند از :

  • Word
  • Ideaflip
  • Grammarly
  • Quora

البته در وب سایت هایی که در قالب سیستم های مدیریت محتوا هستند مانند وب سایت های وردپرسی، در محیط ویرایشگر وردپرس شما به راحتی می توانید محتوای متنی خود را تولید نمایید.

برای مطالعه » تولید محتوا چیست

نرم افزار تولید محتوای متنی

سایت تولید محتوای متنی

وب سایت های بسیار زیادی وجود دارد که در زمینه آموزش و نحوه نگارش محتوای متنی می توانند به شما کمک کنند.

مخصوصا برای افرادی که در ابتدای راه قرار دارند و از پایه می خواهد آموزش های تولید محتوای متنی را یاد بگیرند.

برای همین منظور ما در مقاله آموزشی بهترین منابع برای تولید محتوا معتبر ترین وب سایت های ایرانی و خارجی که برای ارتقای دانش شما بسیار مفید هستند را معرفی کرده ایم.

مجموعه Atgo به عنوان معتبرترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران، در زمینه انواع تولید محتوای متنی، تصویری، اینستاگرام، و غیره خدمات خود را ارائه می دهد.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات این شرکت در زمینه انواع تولید محتوا شما می توانید به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه نمایید و در این صفحه پکیج های مختلفی که برای انواع روش های تولید محتوا ارائه شده است را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » راحت ترین راه پول درآوردن از اینترنت

سایت تولید محتوا متنی

مراحل انجام تولید محتوای متنی

برای نگارش یک محتوای متنی استاندارد و مناسب و مورد تایید مخاطب هدف، شما باید یک سری موارد را در نظر داشته باشید.

در درجه اول شما نیاز به مخاطب شناسی دارید و با توجه به حوزه هایی که قصد دارید در آن کار تولید محتوا را انجام دهید نیاز دارید که مخاطب این حوزه مربوطه را شناسایی نمایید.

به عنوان مثال در بخش نمونه کار های درج شده برای تولید محتوای متنی شما یک وب سایت آموزشی به نام وب سایت آریا تهران را مشاهده می‌کنید.

شما اگر همین الان در موتور جستجوی گوگل کلمه آموزش ICDL را سرچ نمایید، نام وب سایت آریا تهران را در صفحه اول گوگل مشاهده می کنید.

محتوای متنی این صفحه توسط همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo نگارش شده است و شما اگر محتوای این صفحه را همین الان مطالعه نمایید متوجه می شوید که از ابتدا تا انتها به صورت کاملا ساختارمند و مطابق با جدیدترین آپدیت های موتور جستجو گوگل این محتوا منتشر شده است.

و یا در سایت Atgo مقاله آموزش طراحی سایت که روزانه حدود ۳ هزار ورودی را دریافت می کند هم یکی دیگر از نمونه محتوای متنی تولید شده است که شما می‌توانید از ساختار این صفحات ایده بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که در زمان تولید محتوای متنی باید به آن توجه کنید این است که تا می توانید میزان مطالعه خود را بالا ببرید، و سعی کنید که راجع به موضوعات مختلف مطالعه کنید.

این موضوع هم خیلی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید برای بخش‌های مختلف محتوای متنی کاربرپسند و استاندارد تولید نمایید.

همچنین اگر برای خود یک استراتژی محتوا داشته باشید می توانید به کمک آن یک نقشه راه برای خود تدوین کنید و طبق آن کار خود را جلو ببرید.

در صورتی که شما علاقه مند هستید که با نحوه تولید محتوای متنی آشنا شوید می توانید برای این منظور به صفحه آموزش تولید محتوا مراجعه کنید.

و یا اینکه با مراجعه به صفحه دوره تولید محتوا در کلاس های تولید محتوا شرکت کنید، و از پایه به صورت اصولی گام به گام نحوه تولید محتوای متنی را یاد بگیرید.

مراحل انجام تولید محتوای متنی

استراتژی تولید محتوای متنی

قبل از انجام تولید محتوای متنی شما باید یک استراتژی و یا هدف مشخص برای آن در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال شما اگر به وب سایت های معتبر و پر ورودی مراجعه نمایید و محتوای این صفحات را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که در این وب سایت ها سعی شده است که با ارائه یک مقدمه جذاب کاربر را علاقمند کنند که مشتاق باشد ادامه مقاله مربوطه را نیز مطالعه نماید‌.

از زمانی که شما ادامه مقاله را مطالعه کنید می‌بینید که در بخش های مختلف برای جلب توجه کاربر از عناصر چند رسانه ای مانند تصاویر و ویدیو ها استفاده شده است، تا استفاده از این استراتژی چشم کاربر از محتوای متنی خسته نشود و او تمایل بیشتری را برای مطالعه مقاله داشته باشد.

در واقع در نظر گرفتن یک استراتژی مناسب برای تولید محتوای متنی همان توجه به نیاز مخاطب است که در ابتدای کار شما باید سعی کنید یک آنالیز دقیق نسبت به نیازهای مخاطب خود داشته باشید.

برای مطالعه » کارشناس تولید محتوا کیست

استراتژی تولید محتوای متنی

پیشنهاد ویژه » ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان و حرفه ای با بهترین کیفیت

سئوالات متداول در مورد تولید محتوای متنی ؟

سفارش تولید محتوای متنی ؟

برای سفارش آنلاین تولید محتوای متنی شما می توانید با شماره های 02166931857 و 09120145021 تماس بگیرید، همچنین می توانید در این صفحه فایل pdf مربوطه را دانلود نمایید.

تولید محتوای متنی چیست ؟

تولید محتوای متنی به روشی گفته می شود که در آن محتوای متنی در قالب یک صفحه وب، و یا پلتفرم ها یا شبکه های اجتماعی، و یا با استفاده از نرم افزارهای کاربردی در قالب یک سمینار و یا کنفرانس آموزشی، علمی به مخاطبین ارائه می شود.

انواع محتوای متنی کدامند ؟

محتوای متنی برای وب سایت، محتوای متنی برای شبکه های اجتماعی، محتوای متنی برای مقالات تحلیلی و، پژوهشی، ترجمه، رپورتاژ، ایمیل و خبرنامه را می توان جز مهم ترین بخش های محتوای متنی به حساب آورد.

برای مطالعه » آشنایی با روش های بالا بردن سئو سایت به کمک جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل

آیا تولید محتوای متنی به صورت سئو شده است ؟

بله، محتوای متنی نگارش شده در شرکت atgo با رعایت تمامی استاندارد های سئو، و مطابق با جدیدترین آپدیت های ارائه شده از سوی موتور های جستجو به شما تحویل داده می شود.

توجه » مشاهده خدمات تولید محتوای اینستاگرام

بعد از ثبت سفارش تولید محتوای متنی چند روز زمان می برد که بدست ما برسد ؟

بعد از این که شما سفارش محتوای خود را در وب سایت atgo ثبت کردید حداکثر تا 48 ساعت محتوای شما ارسال خواهد شد، و شما پس از انجام بررسی های لازم در صورت نیاز به ویرایش به همکاران ما اعلام می کنید که ویرایش های لازم را انجام دهند، و مجددا سفارش شما را برایتان ارسال نمایند.

چگونه می توان از طریق تولید محتوای متنی کسب درآمد کرد؟

اگر شما تکنیک های تولید محتوای متنی را به خوبی یاد بگیرید، یعنی این که به اندازه کافی مطالعه کنید، و جهت تولید محتوای متنی برای وب سایت با الگوریتم های گوگل آشنایی داشته باشید، و یا برای تولید محتوای انواع پلتفرم های اجتماعی با قواعد سئوی آن ها آشنا باشید، می توانید برای انواع شرکت ها و موسسات مختلف کار تولید محتوای متنی را انجام دهید و در این زمینه درآمد کافی را بدست آورید.

ضمنا یکی از مزیت های مهم کار تولید محتوای متنی و یا مقاله نویسی این است که شما می توانید به صورت فریلنسری در این حوزه برای خود کار کنید، و پول بدست آورید، بدون این که نیاز باشد در جای خاصی استخدام شوید.

به غیر از تولید محتوای متنی سایر خدمات شرکت atgo چیست ؟

شرکت atgo در زمینه طراحی سایت ارزان، نیز به صورت کاملا ریسپانسیو و سئو شده به هرماه 6 ماه پشتیبانی رایگان به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام، چطور میشه به لیست قیمت تولید محتوای متتی در این وب سایت دسترسی پیدا کرد، و همچنین لینک یکسری نمونه کار رو مشاهده نمود؟

    1. سلام، وقت بخیر شما باید برای دسترسی به نمونه کارها، و پکیج قیمت تولید محتوای متنی باید به لینک تولید محتوای متنی مراجعه نمایید، و در همین صفحه از طریق دکمه دانلود پکیج محتوای متنی، پکیج مورد نیاز خود را دانلود نمایید.

;
سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.