تبلیغ نویسی چیست

تبلیغ نویسی چیست

تبلیغ نویسی راهکاری است برای معرفی یک کالا، خدمات، ایده و هر چیز دیگری که ما بتوانیم در تبلیغ نویسی از کلمات و جملات به صورت بهینه و مناسب استفاده کنیم.

انجام تبلیغ نویسی نیازمند راهکارها و تکنیک هایی است که به صورت اصولی و استاندارد انجام شود.

به عنوان مثال در زمان تبلیغ نویسی ما باید سعی کنیم با استفاده از جملات کوتاه و مختصر در ذهن مخاطب خود تاثیرگذار باشیم و بتوانیم به نحوی آن را تبدیل به یک مشتری کنیم.

نویسی می تواند در چارچوب کار کردن بر روی انواع شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و غیره باشد.

و همچنین می‌تواند در برخی از صفحات وب استفاده شود، این صورت شما باید با برخی از اصول مرتبط با بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو هم آشنا باشید و باید آموزش سئو را به صورت اصولی یاد بگیرید.

به دلیل اینکه محتوایی که در صفحه یک وبسایت منتشر می کنید باید حتما برای موتورهای جستجوگر مخصوصاً گوگل بهینه سازی شده باشد، دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه شرکت سئو سایت مراجعه نمایید.

همچنین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا موارد مربوط به تبلیغ نویسی را بررسی نماییم.

برای مطالعه » کپی رایتینگ چیست

تبلیغ نویسی در اینستاگرام

با توجه به پیشرفت روز افزون اپلیکیشن اینستاگرام، تبلیغ نویسی در اینستاگرام امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است و بسیاری از پیج های پربازدید در اینستاگرام نیازمند ایجاد تبلیغات حرفه‌ای و کارآمد هستند.

برای انجام تبلیغ نویسی در اینستاگرام شما ابتدا باید با قوانین جدید اینستاگرام به صورت کامل آشنا باشید، همچنین باید بدانید که این اپلیکیشن روز به روز نسخه ها و آپدیت های جدیدی از آن منتشر می شود پس شما باید سعی کنید به روز باشید و طبق آپدیت های جدید آن کار خود را جلو ببرید.

مورد بعدی که باید حتما در زمان تبلیغ نویسی در اپلیکیشن اینستاگرام به آن توجه کنید این است که باید سعی کنید تکنیک های بازاریابی را به خوبی بلد باشید تا بتوانید با استفاده از جملاتی تاثیرگذار در تبلیغ خود کاربران این اپلیکیشن را تبدیل به یک مشتری کنید.

برای مطالعه » کپی رایتر کیست

تبلیغ نویسی در اینستاگرام

درآمد تبلیغ نویسی

اگر شما با اصول تبلیغ نویسی در در حوزه های مختلف مانند وب سایت، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، و همچنین این کار کردن بر روی نرم افزار های گرافیکی مانند نرم افزارهای ویرایشگر عکس و نرم افزارهای ویرایشگر فیلم را بلد باشید می توانیم درآمد قابل توجهی را از این حرفه برای خود به دست آورید.

اما خوب هر کدام از این حوزه ها نیازمند این است که شما یک وقت مبسوطی را اختصاص دهید، و به صورت حرفه‌ای اصول تبلیغ نویسی را در حوزه مربوطه یاد بگیرید.

به عنوان مثال شما اگر قصد تبلیغ نویسی در یک وب سایت را دارید پس باید با برخی از مفاهیم بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیز آشنا باشید، و به صورت مستمر الگوریتم ها و آپدیت های جدید موتورهای جستجو را مطالعه نمایید.

پس در نتیجه شما نیاز به آموزش تولید محتوا دارید، تا بتوانید محتوای خود را به صورت بهینه سازی شده منتشر نمایید، برای دریافت این آموزش ها می توانید به صفحه دوره تولید محتوا مراجعه نمایید.

همچنین جهت دریافت مشاوره بیشتر می توانید به صفحه شرکت تولید محتوا مراجعه کنید.

درآمد تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی صفحه محصول

در صورتی که شما برای یک وب سایت فروشگاهی کار و تبلیغ نویسی را انجام می دهید برای معرفی محصولات باید سعی کنید که با جملاتی کوتاه مختصر و مفید، قابلیت ها و ویژگی های یک محصول را به مخاطبین خود منتقل کنید.

سعی کنید اگر محصول مورد نظر دارای قیمت ارزانی است قیمت آن را درج کنید و اگر قیمت آن بالا در نظر گرفته شده است کاری کنید که کاربر مورد نظر با شما تماس بگیرد که از طریق ارتباط تلفنی بتوانید آن را تبدیل به یک مشتری کنید.

برای مطالعه » آموزش کپی رایتینگ

تبلیغ نویسی صفحه محصول

کاربردهای تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی در حوزه های مختلف می تواند کاربرد داشته باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی می‌تواند شامل تمامی آگهی‌های تبلیغاتی موجود در روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌ها و غیره باشد که هر روز به تعداد زیادی از آنها برخورد می کنید.

متن بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت

در صورتی که شما با نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ آشنایی در داشته باشید، باید بدانید که یکی دیگر از کاربردهای تبلیغ نویسی محتوایی است که می‌تواند بر روی کارت ویزیت، کاتالوگ و بروشور درج شود.

پیشنهاد ویژه » شرکت atgo برگزار کننده دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و بازار کاری، و همچنین برگزار کننده دوره سئو و تولید محتوا تحت نظر اساتید مجرب و کاربلد می باشد.

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی هم یکی دیگر از کاربردهای تبلیغ نویسی است.

در تبلیغات تلویزیونی تبلیغ نویس می تواند با نوشتن سناریو برای اجرای یک تیزر تبلیغاتی و محتوای خود را به مخاطب منتقل کند.

تبلیغات رادیویی نیز معمولا افرادی به تبلیغات گوش می دهند که مشغول رانندگی هستند و دسترسی به قلم و کاغذ ندارند بنابراین آگهی باید مختصر و جذاب بوده و بر روی ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد ویژه » در صورتی که شما به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، می توانید از قالب های از پیش ساخت شده در این مجموعه استفاده نمایید، تا فرآیند خرید سایت با قیمت مقرون به صرفه تری برای شما انجام شود.

سفارش تبلیغ نویسی

سفارش تبلیغ نویسی

در صورتی که شما قصد انجام تبلیغ نویسی برای وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود را دارید می توانید با کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo ارتباط برقرار نمایید تا در این زمینه مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.
از طریق لینک زیر می توانید سفارش تبلیغ نویسی خود را ثبت نمایید.

برای مطالعه » آشنایی با خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید.

همچنین می توانید در بخش وبلاگ سایر مقالات آموزشی وب سایت Atgo را مطالعه نمایید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

سئوالات متداول کاربران درمورد تبلیغ نویسی :

تبلیغ نویسی چیست ؟

تبلیغ نویسی راهکاری است برای معرفی یک کالا، خدمات، ایده و هر چیز دیگری که ما بتوانیم در تبلیغ نویسی از کلمات و جملات به صورت بهینه و مناسب استفاده کنیم.
انجام تبلیغ نویسی نیازمند راهکارها و تکنیک هایی است که به صورت اصولی و استاندارد انجام شود.

درآمد تبلیغ نویسی ؟

اگر شما با اصول تبلیغ نویسی در در حوزه های مختلف مانند وب سایت، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، و همچنین این کار کردن بر روی نرم افزار های گرافیکی مانند نرم افزارهای ویرایشگر عکس و نرم افزارهای ویرایشگر فیلم را بلد باشید می توانیم درآمد قابل توجهی را از این حرفه برای خود به دست آورید.

کاربرد تبلیغ نویسی چیست ؟

تبلیغات چاپی، متن بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، و غیره از جمله کاربرد های تبلیغ نویسی هستند.

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.