آموزش تنظیمات وردپرس

آموزش تنظیمات وردپرس

در این مقاله آموزشی قصد داریم که بخش تنظیمات وردپرس را به شما توضیح دهیم، بخش تنظیمات هم یکی از بخش های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که شما برای کارکردن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازمند این هستید که با تنظیمات این بخش هم به صورت کامل آشنا شوید.

البته قبل از آن شما باید با بخش های دیگر هم به صورت کامل آشنا شوید که پیشنهاد می کنیم با مراجعه به صفحه آموزش نصب وردپرس ابتدا نحوه نصب وردپرس را به صورت کامل یاد بگیرید.

و بعد با مراجعه به صفحات آموزش درج نوشته در وردپرس و آموزش ساخت برگه در وردپرس با دو بخش کاربردی دیگر در وردپرس آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

آموزش بخش تنظیمات در وردپرس

بخش تنظیمات در وردپرس شامل بخش های مانند بخش عمومی است که در این بخش یکسری تنظیمات اولیه را میتوانید برای پنل وردپرس و وبسایت خود تنظیم نمایید.

بخش نوشتن که در این بخش تنظیمات مربوط به نوشته های وردپرس را میتوانید تنظیم کنید، بخش خواندن هم که در این بخش می توانید تنظیم کنید که کدام صفحه به عنوان صفحه اصلی وب سایت شما در زمان درج دامنه وب سایت نمایش داده شود.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

قسمت گفتگو که یک سری تنظیمات پیش فرض درمورد قسمت دیدگاه‌های پنل وردپرس است، بخش رسانه هم که مربوط به فایل های چند رسانه ای سایت می باشد.

و بخش مربوط به پیوندهای یکتا که یکی از موارد مهم در بخش تنظیمات وردپرس است که شما در این بخش می توانید ساختار پیوند یکتای صفحات خود را تنظیم نمایید.

در بخش زیر ما یک ویدیوی آموزشی را تهیه کرده ایم که در این ویدیو به صورت کامل تمامی بخش های مربوط به تنظیمات وردپرس توضیح داده شده است.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

آموزش بخش تنظیمات در وردپرس

فیلم آموزش تنظیمات اولیه وردپرس

در بخش زیر فیلم آموزش تنظیمات اولیه وردپرس را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم که این ویدیوی آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد.

بعد از مشاهده این ویدیو آموزشی در صورتی که هر گونه سوال و یا پرسشی در مورد بخش تنظیمات وردپرس داشتید می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

نحوه قرار دادن برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی وردپرس

در ویدیو آموزشی که در بخش قبلی برای شما قرار داده ایم به صورت کامل تمامی تنظیمات مربوط به بخش تنظیمات وردپرس به صورت کامل توضیح داده شده است اما یکی از بخش‌هایی که اکثر کاربران روی آن ایراد دارند نحوه قراردادن یک برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی وردپرس است که در این بخش به صورت مجزا نیز این مورد را توضیح می دهیم.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

برای قرار دادن یک برگه دلخواه به عنوان صفحه اصلی سایت شما باید در بخش تنظیمات وردپرس بر روی قسمت خواندن کلیک کنید و در قسمت تنظیمات خواندن جایی که نوشته شده است صفحه اصلی شما نمایش داده شود.

گزینه یک برگه یکتا را انتخاب کنید و از قسمت صفحه نخست صفحه دلخواه خود را که علاقه مند هستید به عنوان صفحه اصلی سایت شما نمایش داده شود و انتخاب کنید و در نهایت تنظیمات خود را به روزرسانی نمایید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

با مراجعه به فیلم آموزشی که در ابتدای مقاله قرار داده شده است این مورد به صورت تصویری به صورت کامل توضیح داده شده است.

برای مطالعه » برگه ها در وردپرس

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

برای مطالعه » وردپرس چیست

برای مطالعه » آموزش ساخت سایت چندزبانه

پیشنهاد ویژه » خرید بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

تاثیر کامنت ها بر روی سئو وب سایت

گوگل میت چیست

کاربرد بخش تنظیمات در وردپرس ؟

در بخش تنظیمات شما می توانید تنظیمات مربوط به بخش خواندن، نوشتن، پیوند های یکتا و تنظیمات عمومی وردپرس را انجام دهید.

در بخش تنظیمات چطور صفحه اصلی سایت را برای نمایش تنظیم کنیم ؟

در این بخش با مراجعه به قسمت تنظیمات »»» تنظیمات خواندن »»» قسمت صفحه اصلی شما نمایش داده شود را برروی یک برگه یکتا قرار دهید، و سپس برگه ای که به عنوان صفحه اصلی شما قرار است نمایش داده شود را انتخاب نمایید، و ذخیره تغییرات را در انتهای صفحه بزنید.

پیوند یکتا را در بخش تنظیمات وردپرس برروی چه حالتی قرار دهیم ؟

اگر که قصد سئو و بهینه سازی صفحات خود را دارید، بهتر است که این بخش را بروی قسمت نام نوشته قرار دهید، و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

مقالات طراحی سایت

مشاهده همه

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.