به روز رسانی وردپرس

به روز رسانی وردپرس

به روز رسانی سیستم مدیریت محتوای وردپرس موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم و در قالب یک فیلم آموزشی نیز به شما آموزش می دهیم که چگونه به راحتی قالب و تمامی افزونه های نصب شده بر روی وردپرس خود را به‌روزرسانی و آپدیت نمایید تا بتوانید از آپدیت های جدید سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راهکارهای مربوط به آپدیت و به روز رسانی پرس را به شما آموزش دهیم.

پیشنهاد ویژه » آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری به همراه فیلم آموزش رایگان

آموزش به روز رسانی وردپرس فارسی

زمانی که شماست برای اولین بار قصد دارید که وردپرس را بر روی سایت خود نصب کنید با مراجعه به وب سایت www.wordpress.org  می توانید جدیدترین نسخه سیستم مدیریت محتوای وردپرس را از طریق این وب سایت دانلود نمایید.

برای مطالعه » پیشخوان وردپرس

در ادامه این مطلب یک فیلم آموزشی قرار داده شده است که نحوه دانلود و به روزرسانی کردن وردپرس در آن به شما آموزش داده شده است.

برای مطالعه » آموزش گذاشتن نوشته در وردپرس

البته لازم به ذکر است که به غیر از سایت اصلی وردپرس یکسری از وب سایت های دیگر مانند سایت های ایرانی هم هستند که شما می‌توانید از طریق این سایت ها هم وردپرس را دانلود کنید و فقط کافی است که در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید دانلود وردپرس و بسیاری از سایت ایرانی هستند که دانلود سیستم مدیریت محتوای WordPress را در اختیار شما قرار می دهند.

برای مطالعه » سیستم مدیریت محتوا چیست

اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای دانلود وردپرس حتماً این برنامه را از سایت اصلی خود وردپرس دانلود کنید و به هیچ وجه از سایت های ایرانی دانلود نکنید.

چرا که معمولا سایتهای ایرانی نرم‌افزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهند دارای یکسری باک و خطا هایی هستند که بعدا ممکن است شما را دچار مشکل کند.

برای مطالعه » وردپرس چیست

و از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت رایگان از طریق سایت اصلی آن در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده می شود بهتر است که آن را از سایت اصلی وردپرس دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش به روز رسانی وردپرس فارسی

فیلم آموزش به روز رسانی وردپرس

در بخش زیر فیلم آموزش تصویری به روزرسانی وردپرس در اختیار شما قرار داده شده است امیدواریم که این فیلم آموزشی مورد توجه شما قرار گیرد و در صورتی که بعد از مشاهده این فیلم آموزشی هر گونه سوال و یا پرسشی داشتید می توانید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سوالات شما پاسخ دهند.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت در تهران

نحوه به روز رسانی سایت وردپرسی

همانطور که در ویدیوی آموزشی در بخش قبلی مشاهده کردید برای به‌روزرسانی یک وبسایت وردپرسی فقط کافیست که در پنل سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما بر روی گزینه به روز رسانی و آپدیت کلیک نمایید.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده به صورت بهینه سازی شده با قیمت مناسب

تا در این قسمت تمامی افزونه ها و قالب نصب شده بر روی وردپرس خود را به راحتی دانلود کنید فقط قبل از انجام به روز رسانی و آپدیت از اتصال خود به اینترنت مطمئن شوید، و سرعت اینترنت شما هم باید در حد مطلوب باشد تا در زمان بروز رسانی با خطای مواجه نشوید.

در صورتی که در زمان بروز رسانی افزونه ها و یا قالب وردپرس با خطا مواجه شدید این مشکل یا مربوط به وضعیت سرعت اینترنت شما می باشد و یا اینکه مربوط به هاستینگ شما است که شما باید این موضوع را به شرکت هاستینگ خود اطلاع دهید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

برای مطالعه » وب مستر

نحوه به روز رسانی سایت وردپرسی

اطلاع از آپدیت شدن سایت وردپرسی

جهت اطلاع از آپدیت شدن سایت وردپرسی شما به عنوان یک مدیر سایت و یا وبلاگ مستر موظف هستید که هر چند وقت یکبار پنل سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود را بررسی نمایید.

که در این کنگره در بخش به روز رسانی ها در صورتی که هر یک از افزونه ها و یا قالب سایت وردپرسی نیاز به آپدیت و به روز رسانی داشته باشد.

همانند چیزی که در فیلم آموزشی مشاهده کردید یک علامت قرمز رنگ را شما در این قسمت مشاهده می‌کنید که می‌توانید به این بخش مراجعه نمایید و برنامه‌های خود را آپدیت و به روز رسانی کنید.

برای مطالعه » آموزش تنظیمات وردپرس

اطلاع از آپدیت شدن سایت وردپرسی

برای مطالعه

امیدوارم که ارائه این مطلب در مورد توجه شما قرار گرفته باشد فقط نکته مهمی که در اینجا لازم است به شما بگویم این است که برای به روز رسانی و آپدیت کردن وردپرس در صورتی که شما خودتان از اول مدیریت یک وب سایت را بر عهده داشته اید.

با خیال آسوده می توانید تمامی افزونه ها و قالب سایت خود را آپدیت و به روز رسانی کنید اما اگر زمانی مدیریت سایتی به شما واگذار شد که شما از ابتدا در جریان ساخت و بهینه سازی صفحات آن قرار نداشتید برای به‌روزرسانی کردن افزونه ها و یا قالب وردپرس حتماً با وبمستر قبلی سایت در این زمینه مشاوره نمایید.

چراکه برخی از وب مستران ممکن است برای کاهش سرعت سایت وردپرسی خود برخی از سورس کدهای اضافی بر روی افزونه ها و یا قالب سایت وردپرسی را بردارند.

و در صورتی که شما اقدام به به روزرسانی هر یک از افزونه ها و قالب سایت وردپرس نمایید تمامی زحمات انجام شده برای بهینه سازی سایت از بین خواهد رفت و آن صورت گرفت های حذف شده دوباره به سایت بر می گردند و این اقدام ممکن است منجر به افزایش سرعت سایت شود.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر سئو و توسعه فردی >>

چگونه کامنت ها می تواند روی سئو وبسایت تاثیر گذار باشد

سئو تکنیکال چیست

سئو داخلی چیست

سئو خارجی چیست

مشاوره سئو رایگان

ابزارهای سئو

سئو مارکتینگ

استراتژی سئو

آموزش سئو

چگونه کارشناس سئو شویم

سوالات متداول سئو سایت

سئوکار کیست و چه وظایفی دارد ؟

اصول سئو در تولید محتوا

چگونه بک لینک رایگان بگیریم

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر طراحی وب سایت و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

تاثیر کامنت ها بر روی سئو وب سایت

گوگل میت چیست

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.