طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی این امکان را فراهم می‌کند که افراد مختلف بتوانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خود نوبت رزرو نمایند.

همچنین در یک وب‌سایت پزشکی این امکان وجود دارد که بیمار بتواند با پزشک خود از طریق سیستم چت آنلاین ارتباط برقرار نماید و حتی پزشک می‌تواند برای بیماران خود نسخه اینترنتی تجویز کند.

به عنوان مثال در مناطق محروم کشور که بسیاری از بیماران مجبور هستند برای درمان بیماری های خود به کلان شهرهایی مثل تهران مراجعه کنند با وجود سایت های پزشکی قدرت مند می توانند از سراسر نقاط کشور با بهترین پزشکان ایران ارتباط برقرار کنند از خدمات پزشکی بهره‌مند شود.

حس در زمان طراحی وب سایت پزشکی باید به این نکته توجه کرد که این وبسایت باید به گونه‌ای طراحی شود که راه دسترسی برای افراد مختلف به آسانی امکان پذیر باشند مردم به راحتی بتوانند با بخش‌های مختلف آن کار کنند و با پزشک مربوطه ارتباط برقرار نمایند.

سایت پزشکی

سفارش ساخت سایت پزشکی

در صورتی که قصد سفارش ساخت وب سایت پزشکی را دارید از طریق کلیک برروی لینک زیر می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

زمانی که برروی لینک زیر کلیک می کنید، یک فرم برای شما باز می شود که شما می توانید نام، شماره تماس، و درخواست خود را در فرم مربوطه وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید، تا تیم پشتیبان وب سایت Atgo در اسرع وقت به شما تماس بگیرند.

سفارش وب سایت پزشکی

قیمت سایت پزشکی

و تصمیم قطعی خود را مبنی بر طراحی و پیاده سازی یک وب سایت پزشکی با تمامی امکانات گرفته‌اید در مورد هزینه و قیمت پیاده سازی وب سایت پزشکی باید گفت که هزینه این وب سایت می تواند به دو عامل مهم بستگی داشته باشد.

اول اینکه سایت پزشکی بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود و دوم اینکه خواسته های شما درمورد امکاناتی که باید به این سایت اضافه شود در چه حوزه‌ای است.

که برای اطلاع از این موضوع شما می توانید از طریق لینک زیر با تیم پشتیبان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران ارتباط برقرار نمایید و هزینه پیاده سازی وب سایت پزشکی را استعلام کنید.

استعلام قیمت سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی و پیاده سازی وب سایت پزشکی بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس راهی است که شما می توانید اتخاذ نمایید تا سایت پزشکی خود را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه پیاده سازی کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند می باشد که یک پنل کاربری آماده در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید با کمک آن محتوای وبسایت خود را مدیریت کنیم و بخش های مختلف آن را به راحتی ویرایش نمایید.

در صورتی که علاقمند هستید با وردپرس بیشتر آشنا شوید شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت رایگان نحوه مدیریت کردن پنل سیستم مدیریت محتوای وردپرس را یاد بگیرید.

و در صورتی که تصمیم گرفته اید که وبسایت پزشکی خود را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده سازی نمایید از طریق لینک زیر سفارش سایت وردپرسی خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای در کمترین زمان

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

ساخت سایت پزشکی

ساخت وب سایت پزشکی باید به گونه‌ای باشد که با ورود به این وبسایت خدمات پزشک و کلینیک و بیمارستان و درمانگاه نمایش داده شود.

و کاربران بتوانند به راحتی با بخش‌های مختلف آن ارتباط برقرار نمایند.

به عنوان مثال باید امکاناتی مانند رزرو آنلاین معرفی خدمات منوهای سایت و همچنین بخش تماس با ما وبسایت به راحتی در دسترس کاربر قرار گیرد.

اینکه در زمان ساخت سایت پزشکی باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از هموطنان ما از سراسر کشور با موبایل وارد وبسایت می شوند پس باید در زمان ساخت به طراحی نسخه موبایل توجه ویژه ای شود.

برای مطالعه » برنامه ساخت سایت رایگان

ساخت سایت پزشکی

امکانات سایت پزشکی

یک وب سایت تخصصی پزشکی باید امکانات ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

قبل از هرچیزی مهم ترین ویژگی که یک سایت پزشکی که قرار است مردم از سراسر کشور به آن مراجعه نمایند و نوبت دهی آنلاین در آن انجام گیرد این است که وبسایت پزشکی باید صفحات آن دارای سرعت لود مناسب باشد.

این مسئله خیلی مهم است که افرادی که از نقاط مختلف کشور به این وب سایت مراجعه می‌کنند ممکن است بستر اینترنتی مناسبی در اختیار آنها نباشد و این سایت باید به گونه‌ای طراحی شود که با کمترین سرعت اینترنت بتوان به بخش‌های مختلف به آن دسترسی پیدا کرد.

اما در زمان طراحی و ساخت وب سایت پزشکی یکسری امکانات درون صفحات مختلف آن باید وجود داشته باشد که این امکانات عبارتند از :

  • امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت
  • امکان مشاوره رایگان و یا هزینه‌ای
  • قابلیت رزرواسیون و تعیین وقت ویزیت
  • مشخص کردن مکان دقیق مطب با استفاده از سرویس گوگل مپ
  • درج و نمایش پرونده‌های بیماران توسط پزشک
  • پیاده سازی سیستم چت آنلاین و ارتباط تصویری پزشک و بیمار

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان

امکانات سایت پزشکی

نمونه سایت های پزشکی

در بخش زیر شما می توانید چند نمونه از سایت های پزشکی که توسط متخصصین شرکت دیجیتال مارکتینگ  Atgo طراحی و پیاده سازی شده است را مشاهده نمایید.

البته در صورتی که از طریق راه های ارتباطی موجود در این وب سایت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید همکاران ما کاتالوگ نمونه سایت های پزشکی را برای شما ارسال خواهند کرد و اطلاعات دقیق‌تری را در این رابطه در اختیار شما می‌گذارند.

پیشنهاد ویژه » استعلام هزینه و تعرفه های پشتیبانی سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO

نمونه سایت های پزشکی

قالب فروشگاهی سایت پزشکی

در صورتی که شما نیازمند یک قالب برای فروش تجهیزات پزشکی هستید و یا می خواهید دوره‌های پزشکی خود را در یک وبسایت مجهز پزشکی به فروش برسانید، پرورش زیر ما یک نمونه از قالب های فروشگاهی تجهیزات پزشکی را در اختیار شما قرار داده ایم تا مشاهده نمایید.

این قالب را مشاهده کنید و در صورتی که مورد توجه شما قرار گرفت از طریق لینک زیر می توانید سفارش قالب فروشگاهی سایت پزشکی خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo

قالب فروشگاهی سایت پزشکی

سایت پزشکی آنلاین

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وبسایت پزشکی بحث آنلاین بودن آن است چون هدف اصلی از طراحی و ساخت وب سایت پزشکی این است که بیمار و پزشک می‌توانند به صورت آنلاین با هم در ارتباط باشند.

در این سایت باید حتماً امکان ارتباط تصویری و مکالمه پزشک و بیمار فراهم باشد، و برای اینکه این ارتباط آنلاین با سرعت مناسب و به راحتی صورت گیرد می توان از سرویس قدرتمند Google meet که یکی از سرویس های قدرتمند گوگل می باشد استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شخصی با 6 ماه پشتیبانی رایگان + ارائه پکیج آموزش رایگان مدیریت وب سایت

سایت پزشکی آنلاین

طراحی سایت پزشکی اصفهان

یکی دیگر از شعبات شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo در اصفهان، خدمات خود را در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت پزشکی به شما ارائه می دهد.

در صورتی که شما قصد طراحی وب سایت پزشکی در اصفهان را دارید از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شرکتی با 6 ماه پشتیبانی رایگان + ارائه پکیج آموزش رایگان مدیریت وب سایت

طراحی سایت پزشکی اصفهان

سفارش سایت پزشکی در اصفهان

تولید محتوای وب سایت پزشکی

در کنار طراحی و پیاده سازی وب سایت پزشکی در بحث تولید محتوای سایت پزشکی آن بسیار حائز اهمیت است.

که یکی از وظایف مهم تیم پشتیبان وب‌سایت پزشکی این است که دائماً مقالات به روز در مورد مسائل مختلف پزشکی را در وب سایت منتشر نماید.

و آپدیت و به روز رسانی محتوای مقالات درج شده در این وبسایت هم یکی دیگر از مواردی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

برای مطالعه » بانک اطلاعات پزشکان تهران

تولید محتوای وب سایت پزشکی

سوالات متداول در مورد طراحی سایت پزشکی

ویژگی سایت پزشکی چیست ؟

وب سایت پزشکی باید به صورت بهینه طراحی و پیاده سازی شود، در آن امکان نوبت دهی آنلاین، و ارتباط آنلاین بین پزشک و بیمار وجود داشته باشد.

امکانات مورد نیاز و ضروری سایت پزشکی ؟

امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت، امکان مشاوره رایگان و یا هزینه‌ای، قابلیت رزرواسیون و تعیین وقت ویزیت، مشخص کردن مکان دقیق مطب با استفاده از سرویس گوگل مپ، پیاده سازی سیستم چت آنلاین و ارتباط تصویری پزشک و بیمار و غیره

بهترین شرکت طراحی وب سایت پزشکی در ایران ؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo بهترین شرکت طراحی و پیاده سازی وب سایت پزشکی و نوبت دهی آنلاین در ایران است.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر سئو و توسعه فردی >>

چگونه کامنت ها می تواند روی سئو وبسایت تاثیر گذار باشد

آموزش ساخت بک لینک رایگان

سئو تکنیکال چیست

سئو داخلی چیست

سئو خارجی چیست

مشاوره سئو رایگان

ابزارهای سئو

سئو مارکتینگ

استراتژی سئو

آموزش سئو

چگونه کارشناس سئو شویم

سوالات متداول سئو سایت

سئوکار کیست و چه وظایفی دارد ؟

اصول سئو در تولید محتوا

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر طراحی وب سایت و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

گوگل میت چیست

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

مقالات طراحی سایت

مشاهده همه

مقالات

مشاهده همه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش طراحی سایت
جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.